Fitness Seller

Happy Birthday Ogrish.com (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat deed die ene gozer nu nadat zn vriendin in de lift was gestapt, zelfmoord met een pistool ofzo? ging nogal snel
 
niet geschikt voor de tere zieltjes onder ons trouwens.
 
gadverrepielekes, waarom stoppen sommige filmpjes na 14 seconden gewoon met afspelen terwijl die wel gewoon geladen is??? Hij kapt er gewoon mee, ****ing irritant. Karma voor wie het weet
 
Laatst bewerkt:
hmm geen idee. kun je ook geen filmpjes op youtube of metacafe bekijken?
 
ik vraag me toch af wat er in de hoofdjes van de ogrisch leden omgaat
 
ik vraag me toch af wat er in de hoofdjes van de ogrisch leden omgaat

'Can you handle life?', het motto van Ogrish.

Ben er overigens ook lid en inderdaad lopen er wel wat zieke figuren rond. Maar er zijn ook leden die bepaalde historische gebeurtenissen in beeld brengen en de gruwelijkheden er omheen.

De relthreads blijf je houden, maar die heb je na een aantal keer wel gezien. Een onthoofding bijvoorbeeld is, hoe vreselijk ook, verder een gebeurtenis zonder echte nieuwswaarde.
 
maar er zijn er wel velen bij een een stijve krijgen van onthoofdingen of misvormde mensen
 
:angstig: ik word echt naar van deze filmpjes ...kan wel janken soms om al die ellende ..:huilen: :huilen: :huilen: :huilen: :huilen:kijk zonder tanden hahahahaha
 
'Can you handle life?', het motto van Ogrish.

Ben er overigens ook lid en inderdaad lopen er wel wat zieke figuren rond. Maar er zijn ook leden die bepaalde historische gebeurtenissen in beeld brengen en de gruwelijkheden er omheen.

De relthreads blijf je houden, maar die heb je na een aantal keer wel gezien. Een onthoofding bijvoorbeeld is, hoe vreselijk ook, verder een gebeurtenis zonder echte nieuwswaarde.

:coffeepc:
 
[Link niet meer beschikbaar] voor de mensen die hem willen downloaden of niet kunnen zien.
 
Dat oma'tje wat in elkaar getrapt wordt. Niet dat ze het tasje zonder problemen meegeeft :S
 
Drummerbart, let eens op je taalgebruik, zijn zat andere scheldwoorden die je kunt gebruiken!
 
Drummerbart, let eens op je taalgebruik, zijn zat andere scheldwoorden die je kunt gebruiken!


sorry liet me gaan, vond het irritant. Inmiddels heb ik ook het filmpje bekeken en hij is lekker op zn "ogrish" (ben er een paar maanden lang elke dag op wezen kijken, nu heb ik het wel gezien zo)

verder kan ik prima filmpjes bekijken op elk formaat maar soms stopt een filmpje gewoon ineens na 14 seconden
 
wat een onzin siroj , er zijn zoveel kwetsende scheldwoorden
 
Vind dit filmpje wel meevallen voor de maag. Trouwens leuke compilatie. De filmpjes met dierenmishandeling (PETA) en de video's van Faces of Death vind ik persoonlijk veel schokkender.
 
zieke shit, hoef ik niet te zien..
 
Er gebeuren zoveel van dit soort dingen over de hele wereld, echt ziek...

Echt ziek.:sad:
 
Back
Naar boven