MuscleMeat

Hard! - Body en Fitshop Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga het nu ook uitproberen : )
Alleen de binnenkant van de deksel zit zo'n wit kartonnetje met bruine vlekken erop, lijken wel koffie vlekken, hoort dit?

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 19:38 ----------

Hoeveel scheppen kan ik hier max van nemen?
Er staat 1 schep op maar dat is te weinig?
 
Ik ga het nu ook uitproberen : )
Alleen de binnenkant van de deksel zit zo'n wit kartonnetje met bruine vlekken erop, lijken wel koffie vlekken, hoort dit?

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 19:38 ----------

Hoeveel scheppen kan ik hier max van nemen?
Er staat 1 schep op maar dat is te weinig?

Nee, is van het poeder. Geen koffie:D Laat ons maar weten hoe het ging. Fijne training!:)
 


Hoeveel scheppen kan ik hier max van nemen?
Er staat 1 schep op maar dat is te weinig?
Zelf een beetje proberen af te wegen,
aangezien elk lichaam anders reageert op PWO's maar de eerste keer gewoon de beschreven hoeveelheid gebruiken, is hoe ik meestal PWO's gebruik...

Succes met trainen ;)
 
Zelf een beetje proberen af te wegen,
aangezien elk lichaam anders reageert op PWO's maar de eerste keer gewoon de beschreven hoeveelheid gebruiken, is hoe ik meestal PWO's gebruik...

Succes met trainen ;)

Had dat deel van de vraag even gemist:rolleyes: Juist advies, dank je!:)
 
Nogsteeds een aanrader Ilco/Leon, ben er nu al een week op aan het los aan het gaan en elke training ervaar ik als goed. Must have.
 
wil deze graag binnenkort proberen ook ivm de introductieprijs
 
Nogsteeds een aanrader Ilco/Leon, ben er nu al een week op aan het los aan het gaan en elke training ervaar ik als goed. Must have.

:thumb: Dank je!! De populariteit van Hard! begint echt aparte vormen aan te nemen. :)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 02:32 ----------

wil deze graag binnenkort proberen ook ivm de introductieprijs

Er is zo enorm veel vraag naar Hard! door de werking en de strakke prijs dat we best wel eens zouden kunnen besluiten de introductieprijs te handhaven. Als ik de tevreden reacties zo pijl dan denk ik dan onze klanten dat enorm zouden waarderen en daar doen we het voor:)
 
zojuist ook besteld ik ben benieuwd! :D
 
heb hem zojuist ook besteld, ben benieuwd of ik van deze pwo wel iets merk :)
 
Net genomen, zal zo trainen, ben benieuwd.
 
:thumb: Dank je!! De populariteit van Hard! begint echt aparte vormen aan te nemen. :)

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 02:32 ----------



Er is zo enorm veel vraag naar Hard! door de werking en de strakke prijs dat we best wel eens zouden kunnen besluiten de introductieprijs te handhaven. Als ik de tevreden reacties zo pijl dan denk ik dan onze klanten dat enorm zouden waarderen en daar doen we het voor:)

Ik zou het enorm waarderen als jullie de introductieprijs handhaven. Nog meer waardering als Hard!! in de weekaanbieding komt, dan waardeert mn moeder het zelfs en die waardeert niet zo snel iets, zeker niet als het niet echt hard is.
 
waarom ook nog eens in de weekaanbieding..? je krijgt al een fantastische product voor een fantastische prijs...
 
Kreeg er Géén crash van.!
Van noxipro en maximize krijg ik altijd een extreme crash. Vaak als ik een hogere dosering neem heb ik een enorme dip, ik heb nu 2x getraint met 2 scheppen Hard! en ik ging er ongelooflijk goed op! Geen idiote crash, sowieso prijs kwaliteit een pre workout die je gewoon moet proberen/gebruiken en behouden ;)
 
Ik zou het enorm waarderen als jullie de introductieprijs handhaven. Nog meer waardering als Hard!! in de weekaanbieding komt, dan waardeert mn moeder het zelfs en die waardeert niet zo snel iets, zeker niet als het niet echt hard is.

Haha:D We gaan het begin van de week allemaal overleggen op de zaak. Jullie voorkeur is wel duidelijk als ik het zo pijl en gelijk aan de mijne dus dat komt wel voor elkaar schat ik zo in:)

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 11:07 ----------

Van noxipro en maximize krijg ik altijd een extreme crash. Vaak als ik een hogere dosering neem heb ik een enorme dip, ik heb nu 2x getraint met 2 scheppen [B]Hard! en ik ging er ongelooflijk goed op! Geen idiote crash, sowieso prijs kwaliteit een pre workout die je gewoon moet proberen/gebruiken en behouden[/B] ;)

Dank je, voor de complimenten!!:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
 
Back
Naar boven