XXL Nutrition

Hard! - Body en Fitshop Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Training ging top, wel een crash daarna. Dat zal waarschijnlijk ook per persoon verschillen.

De crash komt door de 1.3 dimethylamylamine.
En dat is een veel voorkomend verschijnsel.
 
De crash komt door de 1.3 dimethylamylamine.
En dat is een veel voorkomend verschijnsel.

Ik weet het, ben niet echt een fan van die stof
 
Ik weet het, ben niet echt een fan van die stof
Lekker als je een keer 's avonds traint :p Ken je gelijk je nest in :D

En verder is er ook niets mis met een powernap na het trainen..
 
We zijn nu al aan het nadenken over nieuwe smaken voor de Hard!:D

De Fantastic Fruit geweldig ontvangen, vanwege de grote vraag kan er evengoed best een lekker smaakje bij:zuip:

Hebben jullie nog suggesties?

Ik dacht zelf aan Watermeloen.:)
 
Laatst bewerkt:
ja watermeloen is een goede smaak :)

ook ben ik zelf fan van lemon, maar dat verschilt wel per product
 
Lemon-Lime? :p

Edit: noXcez was me voor. :p
 
ja watermeloen is een goede smaak :)

ook ben ik zelf fan van lemon, maar dat verschilt wel per product

Lemon is vaak best lekker inderdaad (fris). Watermelon is momenteel heel populair voor m'n gevoel..

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:04 ----------


Smaakt vaak goed maar verkoopt minder op een of andere manier:cool:
 
raspberry doe het volgens mij ook wel goed bij andere producten?

is het geen idee om daar een variant van te maken, bosvruchten ofso?
 
raspberry doe het volgens mij ook wel goed bij andere producten?

is het geen idee om daar een variant van te maken, bosvruchten ofso?

Dat is misschien ook wel een goed idee:) Nog een fris-beetje zoetige fruitsmaak als bosvruchten. Staat ook op de lijst.:)
 
We zijn nu al aan het nadenken over nieuwe smaken voor de Hard!:D

De Fantastic Fruit geweldig ontvangen, vanwege de grote vraag kan er evengoed best een lekker smaakje bij:zuip:

Hebben jullie nog suggesties?

Ik dacht zelf aan Watermeloen.:)

Het maakt mij niets uit. Zolang de huidige prijs maar blijft zoals het nu is.:D
 
Welke smaken kun je maken Leon ? Misschien ook handig om te vermelden.
 
Het maakt mij niets uit. Zolang de huidige prijs maar blijft zoals het nu is.:D

Beloof ik bij deze dan:D

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 11:44 ----------

Welke smaken kun je maken Leon ? Misschien ook handig om te vermelden.

Ik denk dat er heel veel mogelijk is. De producent heeft het liefst een `wishlist` vanwaar ze dan verder werken.
 

We merken dat het handhaven van de prijs voor Hard! enorm gewaardeerd zal worden. We gaan het gewoon doen!:)

Hard! - vaste prijs 19,90!!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!


 
Ilco, Leon, echt super dat jullie de prijs handhaven. Dat word door mij zeker gewaardeerd. over de smaak, fresh watermelon lijkt mij ook een super smaak. ik heb de bcaa bladt van sni vroeger eens gebruikt en die smaak vond ik ook erg lekker. de nieuwe no xplode herft volgens mij deze smaak ook, heb je daar al ervaringen mee?
 
ja man lekker watermeloen
 
We merken dat het handhaven van de prijs voor Hard! enorm gewaardeerd zal worden. We gaan het gewoon doen!:)

Hard! - vaste prijs 19,90!!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!



Top :thumbs:

Prachtprijs voor een zalige PWO :D.

Voor smaken eventueel Mango, kiwi? (lijkt me ook heerlijk bij whey perfection), orange juice.
 
Ilco, Leon, echt super dat jullie de prijs handhaven. Dat word door mij zeker gewaardeerd. over de smaak, fresh watermelon lijkt mij ook een super smaak. ik heb de bcaa bladt van sni vroeger eens gebruikt en die smaak vond ik ook erg lekker. de nieuwe no xplode herft volgens mij deze smaak ook, heb je daar al ervaringen mee?

BCAA Blast wel, No Xplode 2.0 nog niet in Watermelon maar we gaan 100% zeker sampling aanvragen voor die smaak. Watermelon klinkt alleen al lekker vind ik altijd:D

Fresh Watermelon, daar gaan we voor:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 21:22 ----------

Top :thumbs:

Prachtprijs voor een zalige PWO :D.

Voor smaken eventueel Mango, kiwi? (lijkt me ook heerlijk bij whey perfection), orange juice.

Dank je:) Mango en Kiwi klinken ook lekker. Ben persoonlijk ook wel voor de fruitsmaken.:)

We krijgen voor Whey Perfection binnenkort ook weer sampling voor nieuwe smaken, Kiwi en/of Strawberry Kiwi zit daar ook bij. Ben benieuwd!:)
 
BCAA Blast wel, No Xplode 2.0 nog niet in Watermelon maar we gaan 100% zeker sampling aanvragen voor die smaak. Watermelon klinkt alleen al lekker vind ik altijd:D

Fresh Watermelon, daar gaan we voor:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 21:22 ----------



Dank je:) Mango en Kiwi klinken ook lekker. Ben persoonlijk ook wel voor de fruitsmaken.:)

We krijgen voor Whey Perfection binnenkort ook weer sampling voor nieuwe smaken, Kiwi en/of Strawberry Kiwi zit daar ook bij. Ben benieuwd!:)

Top :zuip:

Als een van die smaken erbij zit bestel ik direct een pot :zuip: Lijkt me echt heerlijk gewoon. :D.

Vind het echt super dat er daadwerkelijk rekening gehouden wordt met de voorstellen van ons. :D. Dat kan niet val elke shop gezegd worden. :p
 
Top :zuip:

Als een van die smaken erbij zit bestel ik direct een pot :zuip: Lijkt me echt heerlijk gewoon. :D.

Vind het echt super dat er daadwerkelijk rekening gehouden wordt met de voorstellen van ons. :D. Dat kan niet val elke shop gezegd worden. :p

Vinden we juist echt leuk, samenwerken met onze klanten:) Dank je, voor het compliment:)
 
Back
Naar boven