AndroidHealthClinic

Hard! - Body en Fitshop Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Product aantal keer gebruikt, de voordelen tegenover pre-workout power:

- Smaak is beter
- Geen korrels op de bodem (wat wel het geval is met pre-workout power ondanks nieuwe shakebeker.)
- Tot nu toe goedkoper
- Voel hem iets beter

Moet wel rond de 2 schepjes zitten wil ik ''iets'' voelen...

Al voel ik niet zoveel als bij noxpro of crack, hoe kan dit ? Wat is het verschil ertussen qua ingredienten?
 
Product aantal keer gebruikt, de voordelen tegenover pre-workout power:

- Smaak is beter
- Geen korrels op de bodem (wat wel het geval is met pre-workout power ondanks nieuwe shakebeker.)
- Tot nu toe goedkoper
- Voel hem iets beter

Moet wel rond de 2 schepjes zitten wil ik ''iets'' voelen...

Al voel ik niet zoveel als bij noxpro of crack, hoe kan dit ? Wat is het verschil ertussen qua ingredienten?

De meesten voelen juist wel meer als bij Noxipro of Crack, zeker een stuk betere pomp maar dit kan persoonlijk zijn. Dank je:)
 
Succes, fijne training! Dat zal wel lukken met Hard!!:)

Zeker gelukt! Nu 3x genomen. De pomp is lekker maar daar doe ik het niet voor. De energie en motivatie is waar het mij om gaat en dat is zeker goed aanwezig. Ik neem 1,5 schep ongeveer want ik kan niet echt goed over de crash/extreme rush. Ik neem het in combinatie met beta-alanine en ben tot nu toe zeer positief.

Met Noxipro de hele sample op nuchtere maag gehad, sindsdien wat voorzichtiger want dat leek wel pep hehe.

Voor de prijs zeker een aanrader! Smaak ed prima, lekker fris.
 
Zeker gelukt! Nu 3x genomen. De pomp is lekker maar daar doe ik het niet voor. De energie en motivatie is waar het mij om gaat en dat is zeker goed aanwezig. Ik neem 1,5 schep ongeveer want ik kan niet echt goed over de crash/extreme rush. Ik neem het in combinatie met beta-alanine en ben tot nu toe zeer positief.

Met Noxipro de hele sample op nuchtere maag gehad, sindsdien wat voorzichtiger want dat leek wel pep hehe.

Voor de prijs zeker een aanrader! Smaak ed prima, lekker fris.

Super! Dank je, voor je reactie en de complimenten!:)
 
Gaan jullie arginine nitrate ook los verkopen?
 
Gaan jullie arginine nitrate ook los verkopen?

JA!! graag. Ik train ook regelmatig savonds en dan is hard! niet aan te raden. Wel in capsules svp, los is het echt te goor.
 
Ik heb nog nooit echt gebruik gemaakt van een PWO en wil dit graag een keer proberen.
Nou twijfel ik echter welke ik beter kan gebruiken, jack3d of Hard!.

Ik kom uit de verhalen hier er echter nog niet echt uit welke de voorkeur heeft, het schijnt nogal verdeeld te zijn.
 
Nu drie dagen Hard gebruikt.
Half uur voor training (19:30) ingenomen uurtje trainen (20:00 tot 21:00) vervolgens isolaat perfection genomen.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel merk tijdens de training. Dit in tegenstelling van TMS van Body en Fitshop. Daar kreeg ik daadwerkelijk veel meer kracht van en stonden mijn spieren helemaal vol.........

Wel nu iedere nacht om 02:00 wakker van de hitte.
Normaal neem ik de hele dag en avond cafeïne (koffie en thee) en slaap dan prima.

Iemand een idee wat het is?
Kan ik gewoon meer nemen dan de aanbevolen schep om het TMS gevoel te krijgen?

Voor de rest een top smaak (kauwgomballen smaak). 100x beter dan TMS. (Al vind ik de smaak het minst belangrijk.)
Bij TMS ging ik vooral vocht vasthouden en dat vond ik minder.

Dus ik kan men beide producten aanraden en gewoon kijken wat het beste bij je werkt.

Dus B&F weer een leuk product op de markt geknald.
 
JA!! graag. Ik train ook regelmatig savonds en dan is hard! niet aan te raden. Wel in capsules svp, los is het echt te goor.

Ok:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 11:14 ----------

Ik heb nog nooit echt gebruik gemaakt van een PWO en wil dit graag een keer proberen.
Nou twijfel ik echter welke ik beter kan gebruiken, jack3d of Hard!.

Ik kom uit de verhalen hier er echter nog niet echt uit welke de voorkeur heeft, het schijnt nogal verdeeld te zijn.

Hard! bevat dezelfde ingredienten als Jack3D en Yok3D samen + Creatinol-O-Phosphate.:)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 11:15 ----------

Nu drie dagen Hard gebruikt.
Half uur voor training (19:30) ingenomen uurtje trainen (20:00 tot 21:00) vervolgens isolaat perfection genomen.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet veel merk tijdens de training. Dit in tegenstelling van TMS van Body en Fitshop. Daar kreeg ik daadwerkelijk veel meer kracht van en stonden mijn spieren helemaal vol.........

Wel nu iedere nacht om 02:00 wakker van de hitte.
Normaal neem ik de hele dag en avond cafeïne (koffie en thee) en slaap dan prima.

Iemand een idee wat het is?
Kan ik gewoon meer nemen dan de aanbevolen schep om het TMS gevoel te krijgen?

Voor de rest een top smaak (kauwgomballen smaak). 100x beter dan TMS. (Al vind ik de smaak het minst belangrijk.)
Bij TMS ging ik vooral vocht vasthouden en dat vond ik minder.

Dus ik kan men beide producten aanraden en gewoon kijken wat het beste bij je werkt.

Dus B&F weer een leuk product op de markt geknald.

Dakn je:)
 
JA!! graag. Ik train ook regelmatig savonds en dan is hard! niet aan te raden. Wel in capsules svp, los is het echt te goor.

Wel is los arganine nitrate op dan (je zegt dat het echt goor is)?
Ik ga iig voor bulk poeder net als beta-alanine, citruline malaat, creatine etc.

Smaak is voor mij sowieso geen probleem, zo'n 200ml water heb je zo weg.
 
Heb in 1 keer maar 2 potten besteld ;) Net aangekregen en ga het zeker vandaag nog uitproberen! Alleen jammer dat de gratis samples niet bij de bestelling zaten! =(
 
Heb in 1 keer maar 2 potten besteld ;) Net aangekregen en ga het zeker vandaag nog uitproberen! Alleen jammer dat de gratis samples niet bij de bestelling zaten! =(

Super! Dank je:)
(pm mij je referentienummer maar dan regel ik direct de sampling nog even voor je:)
 
Hoeveel schepjes van dit product kan ik (veilig) nemen?
Van 1 schepje voel ik niks, van 2 schepjes ook niet, bij 2 en half begin ik lichtjes wat te voelen...

Gewicht rond de 75 kg/181cm/7% fat
 
Hoeveel schepjes van dit product kan ik (veilig) nemen?
Van 1 schepje voel ik niks, van 2 schepjes ook niet, bij 2 en half begin ik lichtjes wat te voelen...

Gewicht rond de 75 kg/181cm/7% fat

Je favoriete dosering moet je altijd zelf afmeten. Dit is heel persoonlijk. Voor de meeste mensen in 1 scoop voldoende. Als je erg ongevoelig bent voor stimulanten kun je meer nemen met 3 als echte max. (dat is voor veel mensen echt teveel overigens)
 
Je favoriete dosering moet je altijd zelf afmeten. Dit is heel persoonlijk. Voor de meeste mensen in 1 scoop voldoende. Als je erg ongevoelig bent voor stimulanten kun je meer nemen met 3 als echte max. (dat is voor veel mensen echt teveel overigens)

Gisteren getrained op 3 scoops, en daar voelde ik niets van.
Vandaag een beetje rebels 5 scoops genomen ivm zware borst oefeningen, en daar voelde ik enigsinds wat van, maar niets speciaals. Zelfde geld/gold eigenlijk voor Noxi, daar moest ik ook 6 scoops van nemen om enigsinds effect te hebben.

Denk dat ik hierna maar weer terug ga naar de No-Xplode. Daar ging ik superstrak op na 2 scoops. Tevens de enige pre-work out waar ik met een lage dosering iets van merk :(...
 
6 scoops noxi, volgens mij sterf ik dan aan een hartaanval :|
 
6 scoops noxi, volgens mij sterf ik dan aan een hartaanval :|

Ben qua dat betreft toch wel redelijk raar vind ik zelf.
Ik kan rustig 20 koppen koffie drinken + een trey redbull wegzuipen en me gaan liggen om dan als een blok in slaap te vallen. Het lijkt erop dat caffeïne/taurine etc etc vrij weinig bij me doet, jammer genoeg. Kan op momenten erg lastig zijn om eerlijk te zijn.

Rare is dat ik van een zakje skittles helemaal strak ga, net XTC. Geen idee waar dat aan ligt trouwens, verder nooit gekke reacties op kleurstoffen oid.

Iemand ruilen van lichaam? Haha...
 
Je favoriete dosering moet je altijd zelf afmeten. Dit is heel persoonlijk. Voor de meeste mensen in 1 scoop voldoende. Als je erg ongevoelig bent voor stimulanten kun je meer nemen met 3 als echte max. (dat is voor veel mensen echt teveel overigens)

Dankjewel voor de reactie, is 3 schepjes niet slecht voor de gezondheid/spiermassa of iets? Ben in de (clean)bulk en niet dat een 3 x te hoge aanbevolen dossering als extreme vet verbrander werkt oid
 
Back
Naar boven