AndroidHealthClinic

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Goede review, heb Hard! ook besteld en doe een update bij de volgende trainingsbeurt.
 
Bedankt voor de review! Ziet er goed uit! :)
 
Heb hem gister voor de eerste keer gebruikt, ik vond het zeker niet tegenvallen! Zelf vond ik hem wel te vergelijken met Noxipro, alleen had ik bij deze geen tintelingen! misschien eens 1 1/2 schepjes proberen, of is dat niet aan te raden?

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 16:58 ----------

Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com (moet .nl zijn, haha)
 
Ik heb Hard! ook al 2x getest tijdens mijn trainingen.

1x bij borst en biceps en 1x bij rug en triceps.

Bij de borst en biceps had ik het in combinatie gebruikt met N-carbamylglutamate (van huismerk B&F) de andere training enkel hard.

Bij beide trainingen kwam de pomp zeer snel en bleef hij ook lang. En heb nog nooid zo een harde pomp gehad.

De energie die ik krijg met Hard is echt zeer leuk. Hiermee bedoel ik dat ik geen opgejaagd gevoel kreeg maar wel een goede langdurende energieboost. De concentratie tijdens de trainingen was bijzonder hoog.

Over de smaak ben ik zeer aangenaam verrast. Heb zelf al veel PWO's getest en bij enkele was de smaak rotslecht. Bij andere was de smaak dan weer goed maar kreeg ik een enorme droge mond van.

De smaak is zeer goed en bezorgde mij geen droge mond. :D.

Crash en slapeloosheid is tot op heden uitgebleven.

Persoonlijk heeft Hard! mij zeer aangenaam verrast over de algemene lijn.

Conclusie:
- Pomp: Zeer sterk aanwezig
- Energie: Langdurende energie zonder opgejaagd gevoel
- Smaak: zeer goed
- Oplosbaarheid: zeer goed aangezien 1 scoop +/- 6 gram is.

Foto's voor mensen die geïnteresseerd zijn:

332tjs1.jpg

2441aoi.jpg

1zr29uv.jpg
 
jammer dat het bij mijn niet zo goed werkt.maar jah iedereen zit anders in elkaar.ik vind bv jack3d lekker bij 3 schepjes.
 
Ik heb Hard! ook al 2x getest tijdens mijn trainingen.

1x bij borst en biceps en 1x bij rug en triceps.

Bij de borst en biceps had ik het in combinatie gebruikt met N-carbamylglutamate (van huismerk B&F) de andere training enkel hard.

Bij beide trainingen kwam de pomp zeer snel en bleef hij ook lang. En heb nog nooit zo een harde pomp gehad.

De energie die ik krijg met Hard is echt zeer leuk. Hiermee bedoel ik dat ik geen opgejaagd gevoel kreeg maar wel een goede langdurende energieboost. De concentratie tijdens de trainingen was bijzonder hoog.

Over de smaak ben ik zeer aangenaam verrast. Heb zelf al veel PWO's getest en bij enkele was de smaak rotslecht. Bij andere was de smaak dan weer goed maar kreeg ik een enorme droge mond van.

De smaak is zeer goed en bezorgde mij geen droge mond. :D.

Crash en slapeloosheid is tot op heden uitgebleven.

Persoonlijk heeft Hard! mij zeer aangenaam verrast over de algemene lijn.

Conclusie:
- Pomp: Zeer sterk aanwezig
- Energie: Langdurende energie zonder opgejaagd gevoel
- Smaak: zeer goed
- Oplosbaarheid: zeer goed aangezien 1 scoop +/- 6 gram is.

Dank je, voor je uitgebreide reactie:) Hard! is pijlsnel de meest populaire pre-workout in de Benelux aan het worden. We zeggen wel eens dat lijkt of heel Nederland en Belgie aan de Whey Perfection moet zitten. Dat zelfde verhaal gaat nu ook op voor de Hard!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!




---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 08:54 ----------

Heb hem gister voor de eerste keer gebruikt, ik vond het zeker niet tegenvallen! Zelf vond ik hem wel te vergelijken met Noxipro, alleen had ik bij deze geen tintelingen! misschien eens 1 1/2 schepjes proberen, of is dat niet aan te raden?

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 16:58 ----------

Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com (moet .nl zijn, haha)

Dank je, reactie! Hard! werkt inderdaad vergelijkbaar met Noxipro voor energie en focus en zelfs met betere ingredienten voor pomp, kracht, uithouding en spiermassa. Of vergelijkbaar met een combinatie van Jack3D+Yok3D met COP!! Hard is met recht direct de sterkste ultra concentrated pre-wokout in de markt. :)

Gezien de populariteit van onze producten als Whey Perfection, Isolaat Perfection, Hard!, Magificent, Total Muscle Solution enz. kunnen we er inderdaad best eens Bodyenfitshop.com van maken, gaan we de concurrentie aan met Bodybuilding.com:D
 
Dus... net m'n training gehad met Hard! en moet zeggen dat ik een lekkere pomp had en de training wel lekker ging.

Zeker aan te raden, ben benieuwd naar de komende (2uur) of er nog een crash van komt maar denk het niet. In het begin was het nog even moeizaam maar toen ik eenmaal bezig was ... woohohohohohohoo echt zalig getraind.

Zeker het proberen waard, ik wissel nu af met Noxi en Hard!, 1 maatschep was al voldoende terwijl Noxi toch echt 2 nodig is.

De smaak was trouwens ook lekker, vond hem beter dan jack3d en noxi
 
hoe werktie in vergelijking met PWP ?
 
hoe werktie in vergelijking met PWP ?

Hard! is heftiger, meer "power", energie en focus, de pomp is ook fantastisch. PWP bevat meer ingredienten voor uithouding, herstel en spieropbouw.:)

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 21:21 ----------

Dus... net m'n training gehad met Hard! en moet zeggen dat ik een lekkere pomp had en de training wel lekker ging.

Zeker aan te raden, ben benieuwd naar de komende (2uur) of er nog een crash van komt maar denk het niet. In het begin was het nog even moeizaam maar toen ik eenmaal bezig was ... woohohohohohohoo echt zalig getraind.

Zeker het proberen waard, ik wissel nu af met Noxi en Hard!, 1 maatschep was al voldoende terwijl Noxi toch echt 2 nodig is.

De smaak was trouwens ook lekker, vond hem beter dan jack3d en noxi

Dank je, voor de reactie en de complimenten!!:)
 
Recent gebruikt en zeer tevreden, veel energie en sterke pomp. Tot nu toe 1 van de beste PreWO ooit gebruikt. Superpump deed het ook Super...bij mij echter vind ik dit vele malen beter te drinken.
 
Recent gebruikt en zeer tevreden, veel energie en sterke pomp. Tot nu toe 1 van de beste PreWO ooit gebruikt. Superpump deed het ook Super...bij mij echter vind ik dit vele malen beter te drinken.

Wow! Super, dank je, voor je bijdrage/reactie!!:)
 
Recent gebruikt en zeer tevreden, veel energie en sterke pomp. Tot nu toe 1 van de beste PreWO ooit gebruikt. Superpump deed het ook Super...bij mij echter vind ik dit vele malen beter te drinken.

Klopt, ;)

De smaak is echt gewoon super voor een PWO :)
 
Klopt, ;)

De smaak is echt gewoon super voor een PWO :)

Thanks, het heeft een hele tijd mogen duren maar we hebben denk ik met Hard! nu de Pre-Workout waarmee we zelfs de beste en hoogst gewaardeerde Amerikaanse toppers als Jack3d en Noxipro in de schaduw zetten!:) Hard! kan zich er in ieder geval heel goed mee meten:)
 
Foto's voor mensen die geïnteresseerd zijn:

Op achtergrond neemt iemand een hap met een lepel. De ondertiteling zegt "Niks stond tegen, alles was mooi in harmonie".

Net als na nemen van Hard! dus. :D
 
Op achtergrond neemt iemand een hap met een lepel. De ondertiteling zegt "Niks stond tegen, alles was mooi in harmonie".

Net als na nemen van Hard! dus. :D

Scherp gezien:D
 
ik ga em iig proberen, ben over PWP ook al heel tevreden, alleen de smaak is ranzig, dus hoop dat hard iets beter is :P
 
ik ga em iig proberen, ben over PWP ook al heel tevreden, alleen de smaak is ranzig, dus hoop dat hard iets beter is :P

Dank je, de smaak is heerlijk. Hebben we al veel complimenten over gehad.:)
 
Ik heb Hard! nu inmiddels 2 trainingen gebruikt..
Misschien iets te voorbarig om me er nu al over uit te laten, maar..

Heb er een lekkere training van gehad, kreeg er een zeer lekkere pomp van en ik moet toegeven dat mijn training zeer soepel verliep.

Met de huidige introductieprijs kan Hard! erg goed concurreren met Jack3d en Noxipro. Alhoewel Noxi in mijn ogen wat heftiger en wilder is.

Ik zal na vaker gebruik nog wel ff updaten!

Oja, voordat ik het vergeet; Erg goede smaak! niet zo mierzoet als andere PWO's. Drinkt erg goed weg!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Hard! nu inmiddels 2 trainingen gebruikt..
Misschien iets te voorbarig om me er nu al over uit te laten, maar..

Heb er een lekkere training van gehad, kreeg er een zeer lekkere pomp van en ik moet toegeven dat mijn training zeer soepel verliep.

Met de huidige introductieprijs kan Hard! erg goed concurreren met Jack3d en Noxipro. Alhoewel Noxi in mijn ogen wat heftiger en wilder is.

Ik zal na vaker gebruik nog wel ff updaten!

Oja, voordat ik het vergeet; Erg goede smaak! niet zo mierzoet als andere PWO's. Drinkt erg goed weg!

Dank je, voor je reactie!:)
 
Back
Naar boven