XXL Nutrition

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Goed om te horen dat de prijs gewoon zo blijft!

Dank je!:) Dan hebben we weliswaar heel weinig marge maar tevreden klanten en de populariteit van Hard! is ook reclame voor ons. Zo zijn onze klanten er heel blij mee en wij ook. Beter kan eigenlijk niet!!:)
 
vandaag getraind met HARD en ik moet eerlijk zeggen

het werkt echt super focus energie kracht etc alles is aanwezig

voor mij is dit een blijvertje

gr leon
 
  • Like
Waarderingen: B&F
vandaag getraind met HARD en ik moet eerlijk zeggen

het werkt echt super focus energie kracht etc alles is aanwezig

voor mij is dit een blijvertje

gr leon

Mooi compliment! Hard! is is een paar weken veruit de meest populaire pre-workout in de sportscholen. En daar zijn we heel blij mee:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
 
Hard geprobeerd, smaak was voor mij iig veeeeeeeeeeeel beter dan PWP. Qua energie/kracht merkte ik weinig verschil met PWP, daar deze ook al goed werkt.
Mijn theorie is dat Pre workouts gewoon zoveel effect op me hebben dat het verschil verwaarloosbar is.

top product iig voor deze prijs
 
Hard geprobeerd, smaak was voor mij iig veeeeeeeeeeeel beter dan PWP. Qua energie/kracht merkte ik weinig verschil met PWP, daar deze ook al goed werkt.
Mijn theorie is dat Pre workouts gewoon zoveel effect op me hebben dat het verschil verwaarloosbar is.

top product iig voor deze prijs

Super! Dank je, voor je reactie:) Hard! is binnen een paar weken DE pre-workout bestseller :)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
 
Nu 2x getraind met HARD, kwa focus en energie merk ik niet zoveel verschil. In tegenstelling tot de pomp die ik hiervan krijg, echt niet normaal. Tevens ervaar ik ook een beetje krachttoename. Iig beter resultaat dan alle andere pwp's tot nu toe
 
Pfoe, wat is dit toch lekker spul, ik moet eerlijk toegeven, ik was zeer sceptisch toen ik het kocht hoor, betwijfelde of iets in de buurt kon komen van Noxipro.. Maar net weer een heerlijke training met HARD! achter de rug, heerlijk die tinteling bij 3 scoops, geen crash, goede smaak, goede pomp, goede prijs en en ook fijn om niet pas om 04:00 in slaap te komen door een overdose taurine en cafeïne enzo. Echt heren van B&F shop, prachtige pre-workout :D
 
Nu 2x getraind met HARD, kwa focus en energie merk ik niet zoveel verschil. In tegenstelling tot de pomp die ik hiervan krijg, echt niet normaal. Tevens ervaar ik ook een beetje krachttoename. Iig beter resultaat dan alle andere pwp's tot nu toe

Dank je, voor je reactie en de complimenten:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 01:24 ----------

Pfoe, wat is dit toch lekker spul, ik moet eerlijk toegeven, ik was zeer sceptisch toen ik het kocht hoor, betwijfelde of iets in de buurt kon komen van Noxipro.. Maar net weer een heerlijke training met HARD! achter de rug, heerlijk die tinteling bij 3 scoops, geen crash, goede smaak, goede pomp, goede prijs en en ook fijn om niet pas om 04:00 in slaap te komen door een overdose taurine en cafeïne enzo. Echt heren van B&F shop, prachtige pre-workout :D

Dank je, voor je review en de complimenten!!!:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
 
Hard! nieuwe smaken:

Vanwege de enorme populariteit van Hard!:) hebben we zoals vorige week reeds aangegeven door mij, besloten direct 2 nieuwe smaken erbij te bestellen. De keuze is gevallen op Watermelon (voor de hand liggend) en Lemon Bubblegum (ook werkelijk fantastisch!). De Fruit Punch smaak is nu al heerlijk maar zal ook nog een stukje beter worden:zuip:

Nog even op een rijtje. Hard! is dan straks beschikbaar in de volgende smaken:
-Fruit Punch (nog lekkerder
-Watermelon
-Lemon Bubblegum.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

 
Hard! nieuwe smaken:

Vanwege de enorme populariteit van Hard!:) hebben we zoals vorige week reeds aangegeven door mij, besloten direct 2 nieuwe smaken erbij te bestellen. De keuze is gevallen op Watermelon (voor de hand liggend) en Lemon Bubblegum (ook werkelijk fantastisch!). De Fruit Punch smaak is nu al heerlijk maar zal ook nog een stukje beter worden:zuip:

Nog even op een rijtje. Hard! is dan straks beschikbaar in de volgende smaken:
-Fruit Punch (nog lekkerder
-Watermelon
-Lemon Bubblegum.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!


Top :thumbs:

Echt schitterend dat het er al zo snel aankomt. :D.
 
de fruit punch smaakt bij mij ook al naar bubblegum :D
 
vandaag voor het eerst getrained op HARD!
en moet zeggen dat het mijn verwachtingen te boven ging.
in mijn ogen komt dit product heel dicht bij perfectie wat PWO's betreft.
heerlijke energie (geen opgejaagd gevoel zoals noxipro)
super pomp! heerlijke focus en geen nare bijwerkingen van de 1.3 moet ik zeggen.
en het grootste voordeel in mijn ogen geen crash!
dit is voor mij heel belangrijk aangezien ik zoals nu in de avond uren nog moet studeren, en geloof mij dat dat niet gaat met zo'n rare drug crash.

ik zou zeggen een dikke 9.5 voor dit product
geen 10 omdat het in mijn ogen nooit helemaal perfect kan zijn ;)
 
Net terug van trainen, schouders/biceps
Tjonge tjonge wat een pomp haha echt top dit product..
Geeft me net voldoende energie/focus dat ik nodig heb zonder opgejaagd te worden maar die pomp is echt te gek !
 
de fruit punch smaakt bij mij ook al naar bubblegum :D

Heeft ook wel iets weg van Bubblegum inderdaad. Iets zoetig en lekker fris:)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 08:29 ----------

vandaag voor het eerst getrained op HARD!
en moet zeggen dat het mijn verwachtingen te boven ging.
in mijn ogen komt dit product heel dicht bij perfectie wat PWO's betreft.
heerlijke energie (geen opgejaagd gevoel zoals noxipro)
super pomp! heerlijke focus en geen nare bijwerkingen van de 1.3 moet ik zeggen.
en het grootste voordeel in mijn ogen geen crash!
dit is voor mij heel belangrijk aangezien ik zoals nu in de avond uren nog moet studeren, en geloof mij dat dat niet gaat met zo'n rare drug crash.

ik zou zeggen een dikke 9.5 voor dit product
geen 10 omdat het in mijn ogen nooit helemaal perfect kan zijn ;)

Wow!!!! Dank je voor je reactie en de complimenten. Zijn we weer enorm blij mee:)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Nov 2011 om 08:30 ----------

Net terug van trainen, schouders/biceps
Tjonge tjonge wat een pomp haha echt top dit product..
Geeft me net voldoende energie/focus dat ik nodig heb zonder opgejaagd te worden maar die pomp is echt te gek ![/QUOTE]

Mooi om te lezen!! Dank je:)
 
Bestelling komt vandaag aan, en vanavond meteen trainen met HARD!
Ben heel benieuwd!
 
Bestelling komt vandaag aan, en vanavond meteen trainen met HARD!
Ben heel benieuwd!

nice!:) Dank je, voor de bestelling. Succes met trainen!:)
 
komen er eigelijk ooit samples van hard?
 
komen er eigelijk ooit samples van hard?
Denk het niet, dan worden deze massaal besteld namelijk. Met als gevolg dat nog meer mensen Hard! bestellen. Ilco en Leon krijgen op deze manier te veel geld om te besteden. Zo komen ze in een vicieuze epic supps cirkel.
 
nice!:) Dank je, voor de bestelling. Succes met trainen!:)

Vandaag dus voor het eerst getraint met hard!
En ik moet zeggen dat het ook mijn verwachtingen ver te boven schoot.
Lekker veel energie, geen crash, flinke pomp en krachttoename! Hopen dat het de volgende trainingen ook zo gaat.
Als het deze werking blijft houden durf ik zelfs te zeggen dat het beter is dan noxi
 
Back
Naar boven