AndroidHealthClinic

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Een uur moet genoeg zijn. :)

-Leon
 
ik heb vandaag voor het eerst met HARD getraind
en moet zeggen dat je er heel veel engergie van krijgt
je hebt het gevoel of je de sportschool wil slopen als het ware

zelfs mijn cardio ging heel erg makkelijk
ik had daarna geen crash maar moest wel even bij komen van de training omdat je echt als een beest tekeer gaat

kwa pomp kan ik niet echt zeggen of dat nu beter of minder is dan PWP wat ik normaal gebruik

maar al met al een goed produckt als je een lekkere training wil hebben zal morgen even de benen doen kijken hoe dat gaat

enige nadeel vind ik dat het een blend is dus je kan niet zien hoeveel je van wat binnen krijgt
ben PWP gewend daar staat alles netjes op vermeld

ik heb HARD gekocht in de combi met SUPPER CREATINE heeft iemand daar al ervaring mee? ik gebruik normaal MAGNIFFICENT maar dacht ga nu eens voor een andere combi
eens kijken of dit wat doet voor de spiergroei

tot zo ver mijn mening over dit supplement

ik hou jullie op de hoogte
 
ik heb vandaag voor het eerst met HARD getraind
en moet zeggen dat je er heel veel engergie van krijgt
je hebt het gevoel of je de sportschool wil slopen als het ware

zelfs mijn cardio ging heel erg makkelijk
ik had daarna geen crash maar moest wel even bij komen van de training omdat je echt als een beest tekeer gaat

kwa pomp kan ik niet echt zeggen of dat nu beter of minder is dan PWP wat ik normaal gebruik

maar al met al een goed produckt als je een lekkere training wil hebben zal morgen even de benen doen kijken hoe dat gaat

enige nadeel vind ik dat het een blend is dus je kan niet zien hoeveel je van wat binnen krijgt
ben PWP gewend daar staat alles netjes op vermeld

ik heb HARD gekocht in de combi met SUPPER CREATINE heeft iemand daar al ervaring mee? ik gebruik normaal MAGNIFFICENT maar dacht ga nu eens voor een andere combi
eens kijken of dit wat doet voor de spiergroei

tot zo ver mijn mening over dit supplement

ik hou jullie op de hoogte

Dank je, voor je reactie en complimenten!!:) Hard! & Super Creatine zijn respectievelijk de meest verkochte pre-workout en meest verkochte creatine dus 1 van de meest gebruikte combinaties. Gaat als een raket!:cool:
 
ik heb gister ook Hard! besteld, nou neem ik normaal altijd een whey perfection shake 1 uur voor het sporten, hoe kan ik dit combineren met het innemen van Hard!?
 
ik heb gister ook Hard! besteld, nou neem ik normaal altijd een whey perfection shake 1 uur voor het sporten, hoe kan ik dit combineren met het innemen van Hard!?

Gewoon samen nemen, doe ik ook. Shake en carbs 30 min voor training. PWO 15min voor training.
 
meestal is het een shake met 50 - 100 gram havermout + whey, is het dan niet te snel als ik een kwartier later mijn PWO al neem?
 
zou er een half uurtje van maken. :)

-Leon
 
dan neem ik 3 kwartier van tevoren mijn havermout whey shake, en een half uur later (een kwartier voor de training) Hard, dan ga ik het zo voortaan doen :)
 
denk je werkelijk dat dat kwartiertje zoveel verschil gaat maken? duurt wel een uur of 3-4 om weer redelijk lege maag te krijgen.
 
als ik het wist vroeg ik waarschijnlijk niet, maar het leek mij toch handig om te vragen of het kwaad kan kwa opname van de PWO..
 
Op veler verzoek:)
Hard! in de Kerstaanbieding!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

40 Doseringen 17,90!!
 
Misschien een rare vraag, maar is het mogelijk dat ik hier hallucinaties van krijg? Had om half 9 3 volle scheppen gepakt en tijdens de training dextrose poeder. In bed en tijdens de nacht werd ik constant half wakker en zag ik mensen door mijn kamer lopen. Awkward as shit.
 
Wat is de houdbaarheid datum van dit product? Ik kan op dit moment niet trainen, maar wil wel graag profiteren van de kerstaanbieding.
 
Misschien een rare vraag, maar is het mogelijk dat ik hier hallucinaties van krijg? Had om half 9 3 volle scheppen gepakt en tijdens de training dextrose poeder. In bed en tijdens de nacht werd ik constant half wakker en zag ik mensen door mijn kamer lopen. Awkward as shit.

Ik heb de laatste tijd ook erg merkwaardige dromen eerder nachtmerries en ze lijken ook heel realistisch, ik slaap best k*t (vaak wakker) terwijl ik tog melanotine gebruik ik weet niet of dit in verband is met hard! Maar de dromen zijn pas gekomen na dat ik aan de hard! zit

Verder vind ik hard! de beste pwo de smaak is echt verschikkelijk lekker ik krijg veel energie (ik kan t vergelijken met de engergy van een XTC pilletje) gewoon een heerlijke kalme energie zonder dat opgejaagte gevoel en loop rond met de gevoel dat ik de heele wereld aan kan, Heb ook geen crash erna (wat ik tog wel met de meeste pwo heb) en me trainingen gaan stukke lekkerder.


Tis echt een aanrader wie dit ook leest laat je niet beinvloeden door de dromen en koop dit product geloof me, je zal er geen spijt van krijgen!
 
Ik heb de laatste tijd ook erg merkwaardige dromen eerder nachtmerries en ze lijken ook heel realistisch, ik slaap best k*t (vaak wakker) terwijl ik tog melanotine gebruik ik weet niet of dit in verband is met hard! Maar de dromen zijn pas gekomen na dat ik aan de hard! zit

Verder vind ik hard! de beste pwo de smaak is echt verschikkelijk lekker ik krijg veel energie (ik kan t vergelijken met de engergy van een XTC pilletje) gewoon een heerlijke kalme energie zonder dat opgejaagte gevoel en loop rond met de gevoel dat ik de heele wereld aan kan, Heb ook geen crash erna (wat ik tog wel met de meeste pwo heb) en me trainingen gaan stukke lekkerder.


Tis echt een aanrader wie dit ook leest laat je niet beinvloeden door de dromen en koop dit product geloof me, je zal er geen spijt van krijgen!

ik kan me hier helemaal bij aansluiten
heb gister benen getraind en wat een lekkere energie je blijft maar door gaan
en rare dromen heb ik nog niet gehad maar heb ook nog maar twee dagen met HARD getraind
maar is wel de beste pwo tot nu toe met stipt op 1!!!!!!!!!!!!!!!!
 
gister ook mijn eerste training met HARD gehad, schouders en rug stond op het schema.

ik merkte dat ik een stukje meer focus had en op de een of andere manier toch
steeds de laatste reps wat meer kracht eruit kon halen.

normaal heb ik ook vrij weinig tot geen spierpijn in mijn rug maar vandaag verga ik
nog net niet van de spierpijn, ongemerkt zal ik toch een stuk harder gegaan zijn tijdens
de training.

na de training gelijk dextrose ingenomen en ik heb totaal geen crash ervaren,
wel een stuk futlozer maar dat zal door de hardere training komen lijkt mij.

de eetlust was bij mij ook gewoon goed na de training, gewoon een bord met
aardappelen en groente naar binnen gegooid want ik had me toch een potje honger!


om even te reageren op de gekke dromen: heeeeel toevallig heb ik vanacht zo een
realistische droom gehad dat ik vanochtend gewoon boos was om wat er was
gebeurd in mijn droom. nou lees ik net dus het stukje van Kevinve en ik moest
gelijk aan vanochtend denken. dit kan natuurlijk heel erg toevallig zijn maar ik vond het wel erg apart! :p

volgende keer neem ik het op een wat legere maag, kijken of het dan meer effect heeft.
 
Ik ga nu zelfs hard! in mijn dromen :D
Ben afgelopen nacht wel weer apart inslaap gekomen maar wel goed doorgeslapen en lekker uitgerust.
Maar waarom stop je dit niet met wat koolzuur in een blikje ? Dit is tog echt zoveel beter dan al die energie drank ect alleen al kwa smaak is het verslavend
 
Misschien een rare vraag, maar is het mogelijk dat ik hier hallucinaties van krijg? Had om half 9 3 volle scheppen gepakt en tijdens de training dextrose poeder. In bed en tijdens de nacht werd ik constant half wakker en zag ik mensen door mijn kamer lopen. Awkward as shit.

Nog niet eerder gehoord om eerlijk te zijn. Weet je zeker dat je stiekem niet wat anders gesnoept had? :D


---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 16:00 ----------

gister ook mijn eerste training met HARD gehad, schouders en rug stond op het schema.

ik merkte dat ik een stukje meer focus had en op de een of andere manier toch
steeds de laatste reps wat meer kracht eruit kon halen.

normaal heb ik ook vrij weinig tot geen spierpijn in mijn rug maar vandaag verga ik
nog net niet van de spierpijn, ongemerkt zal ik toch een stuk harder gegaan zijn tijdens
de training.

na de training gelijk dextrose ingenomen en ik heb totaal geen crash ervaren,
wel een stuk futlozer maar dat zal door de hardere training komen lijkt mij.

de eetlust was bij mij ook gewoon goed na de training, gewoon een bord met
aardappelen en groente naar binnen gegooid want ik had me toch een potje honger!


om even te reageren op de gekke dromen: heeeeel toevallig heb ik vanacht zo een
realistische droom gehad dat ik vanochtend gewoon boos was om wat er was
gebeurd in mijn droom. nou lees ik net dus het stukje van Kevinve en ik moest
gelijk aan vanochtend denken. dit kan natuurlijk heel erg toevallig zijn maar ik vond het wel erg apart! :p

volgende keer neem ik het op een wat legere maag, kijken of het dan meer effect heeft.

Bedankt voor de review! :)

-Leon
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven