AndroidHealthClinic

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
@body en fit shop
Tenzij er iets slechts in pizza bbq chicken, hard, dextrose, whey perfection of halvolle aardbeienkwark zit, dan niet haha.
 
@body en fit shop
Tenzij er iets slechts in pizza bbq chicken, hard, dextrose, whey perfection of halvolle aardbeienkwark zit, dan niet haha.

Lijkt mij ook niet:D
 
Merk helaas nog niet heel veel van Hard.
Vanavond wil ik misschien hoog in dosering proberen. 6 schepjes Hard.
Zijn 3 doseringen jack 3d geloof ik?,omdat schepje bij hard zo klein is.

Is dit te proberen en zeker ook meteen max aantal schepjes?
 
Pumps zijn echt ongelooflijk icm citrupure. Gisteren ging ik echt keihard. Ook als ik niet meer kan en mijn spieren helemaal volzitten en ik ga eenmaal naar huis wil ik eigenlijk nog doorknallen.

De prijs is nu ook onderhand heel goed. Mischien niet de aller allerbeste PWO wat betreft effect, maar voor de prijs sowieso.
 
Merk helaas nog niet heel veel van Hard.
Vanavond wil ik misschien hoog in dosering proberen. 6 schepjes Hard.
Zijn 3 doseringen jack 3d geloof ik?,omdat schepje bij hard zo klein is.

Is dit te proberen en zeker ook meteen max aantal schepjes?

6 scoops Hard! is inderdaad in hoeveelheid gelijk aan 3 scoops Jack3D:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 08:46 ----------

Pumps zijn echt ongelooflijk icm citrupure. Gisteren ging ik echt keihard. Ook als ik niet meer kan en mijn spieren helemaal volzitten en ik ga eenmaal naar huis wil ik eigenlijk nog doorknallen.

De prijs is nu ook onderhand heel goed. Mischien niet de aller allerbeste PWO wat betreft effect, maar voor de prijs sowieso.

Dank je, voor de complimenten. Ik denk zelf ook dat Hard! in ieder geval prijs-kwaliteit op dit moment de beste pre-workout in de markt is. Qua pomp kan er al helemaal niks tegenop!:)
 
6 scoops Hard! is inderdaad in hoeveelheid gelijk aan 3 scoops Jack3D:)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 08:46 ----------



Dank je, voor de complimenten. Ik denk zelf ook dat Hard! in ieder geval prijs-kwaliteit op dit moment de beste pre-workout in de markt is. Qua pomp kan er al helemaal niks tegenop!:)

6 scoops van HARD damm ik had gister 3 scoops en was echt te veel stond zo wat te stuiteren en heb er de hele dag een beetje last van gehad
vandaag gewoon weer 2 gehad en dat is voor mij beter
gewoon een lekkere energie en genoeg om de sportschool te slopen:D
 
6 scoops van HARD damm ik had gister 3 scoops en was echt te veel stond zo wat te stuiteren en heb er de hele dag een beetje last van gehad
vandaag gewoon weer 2 gehad en dat is voor mij beter
gewoon een lekkere energie en genoeg om de sportschool te slopen:D

Dat klinkt weer goed!:D Zoals ik al zei, Hard!:D Per gram is Hard! gewoon sterker als Jack3D ect.. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!


 
Kun je dit het beste op een lege maag drinken? Voor een betere opname? Of kan ik ook om 14.30 nog een maaltijd nemen en om 15.30-15.45 nemen omdat ik om 16.00 ga trainen?
 
Kun je dit het beste op een lege maag drinken? Voor een betere opname? Of kan ik ook om 14.30 nog een maaltijd nemen en om 15.30-15.45 nemen omdat ik om 16.00 ga trainen?

Zo gaat het helemaal prima.:)
 
wilde nog even zeggen dat HARD een supper produckt is gister weer benen gedaan en ging echt als een speer

benen waren ook helemaal opgepompt dus ook een hele goeie pomp die ongeveer een halve dag heeft aangehouden

maar een vraag moet je met hard ook een rust pauze inlassen?
hoop het niet ;) kan bijna niet meer zonder trainen zo lekker is dit spul
 
wilde nog even zeggen dat HARD een supper produckt is gister weer benen gedaan en ging echt als een speer

benen waren ook helemaal opgepompt dus ook een hele goeie pomp die ongeveer een halve dag heeft aangehouden

maar een vraag moet je met hard ook een rust pauze inlassen?
hoop het niet ;) kan bijna niet meer zonder trainen zo lekker is dit spul
ik zou 6-8 weken gebruiken ofzo & dan een pauze van 2-4 weken :)
 
wilde nog even zeggen dat HARD een supper produckt is gister weer benen gedaan en ging echt als een speer

benen waren ook helemaal opgepompt dus ook een hele goeie pomp die ongeveer een halve dag heeft aangehouden

maar een vraag moet je met hard ook een rust pauze inlassen?
hoop het niet ;) kan bijna niet meer zonder trainen zo lekker is dit spul

Het is inderdaad een heerlijk product om op te trainen. Non-stop knallen! :thumbs:

Ik raad altijd een periode van 6 tot 8 weken aan. Neem na deze periode 2 weken rust en vervolgens kan je weer beginnen. Dit zorgt ervoor dat je gewenning minimaal blijft. :)

-Leon
 
morgen eerste keer trainen met HARD!, zal mn bevindingen plaatsen :)
 
Ik had een potje gekregen met kerst:)
Ik heb het 1x geprobeerd maar weet niet zeker of ik toen echt wat aan had maar die dag was mn voeding ook wat minder dus daar kan het ook aan liggen.

Vandaag is dat wel in orde en probeer ik het weer. Ik ben benieuwd.
 
Ik had een potje gekregen met kerst:)
Ik heb het 1x geprobeerd maar weet niet zeker of ik toen echt wat aan had maar die dag was mn voeding ook wat minder dus daar kan het ook aan liggen.

Vandaag is dat wel in orde en probeer ik het weer. Ik ben benieuwd.

Laat maar even weten!:) (hou er wel even rekening mee dat 1 scoop Hard! de helft is van 1 scoop Jack3D of Noxi. Als je goed wilt vergelijken (de exacte werking in grammen) dan vergelijk je 2 scoops Hard! met 1 scoop Noxipro of Jack3D. Dan zul je zien dat Hard! per gram echt de beste werkende pre-workout van het moment is.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

 
Laat maar even weten!:) (hou er wel even rekening mee dat 1 scoop Hard! de helft is van 1 scoop Jack3D of Noxi. Als je goed wilt vergelijken (de exacte werking in grammen) dan vergelijk je 2 scoops Hard! met 1 scoop Noxipro of Jack3D. Dan zul je zien dat Hard! per gram echt de beste werkende pre-workout van het moment is.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!


Bedankt voor de tip, ga ik doen. Kan ik hieruit opmaken dat 1 scoop te weinig is om er veel aan te hebben tijdens de training?
 
Laat maar even weten!:) (hou er wel even rekening mee dat 1 scoop Hard! de helft is van 1 scoop Jack3D of Noxi. Als je goed wilt vergelijken (de exacte werking in grammen) dan vergelijk je 2 scoops Hard! met 1 scoop Noxipro of Jack3D. Dan zul je zien dat Hard! per gram echt de beste werkende pre-workout van het moment is.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!


hoeveel van die kleine scoops zitter er dan in zo een verpakking 80 of zo?:)
 
Back
Naar boven