XXL Nutrition

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
kun je HARD ook combineren met een fatburner ?

ik wilde hem volgende maand in combi doen met stacker 4 of raden jullie dat af?
misschien dan 1 scoop hard en 2 capsules stacker 4 per dag?

ik wil namelijk in de cut gaan en ben gek op de energie van hard dat ik deze ook in mijn cut wil gaan gebruiken
de cardio gaat er namelijk supper op

alvast bedankt
 
kun je HARD ook combineren met een fatburner ?

ik wilde hem volgende maand in combi doen met stacker 4 of raden jullie dat af?
misschien dan 1 scoop hard en 2 capsules stacker 4 per dag?

ik wil namelijk in de cut gaan en ben gek op de energie van hard dat ik deze ook in mijn cut wil gaan gebruiken
de cardio gaat er namelijk supper op

alvast bedankt

Ja, het kan wel samen:) We goed uitkijken dat je geen "overdosering" stimulanten aan het nemen bent (beide met mate doseren) en niet gelijktijdig nemen. Voldoende ruimte laten tussen beide producten.:)
 
Paar keer gebruikt.
Jacked, noxi, noxplode enz geprobeerd.
Jacked is erg prettig vind ik, de anderen eigenlijk ook.
Omdat de ingr gelijk aan jacked moeten zijn maar dan beter had ik hoge verwachtingen.
Valt me tegen, bij 2 scoops een vrij soft effect.
Zo 3 proberen :)
Wel grappig om te lezen dat de eerste paar posters 1scoop al genoeg vinden terwijl deze dus te klein is uitgevallen (lees: de helft).....
 
Vind Hard! zelf wel redelijk bevallen.
Eerste keer 1,5 scoop en voelde niet echt iets.
Vandaag 2,5 scoop maar voelde mij naar zon 30 minuten lekker trainen echt gaar.
Zweete me kapot wat ik normaal niet doe en ik werd na elke set weer even erg licht in mijn hoofd.
Morgen maar eens 2 scoops proberen, meer mensen die dit (probleem) hebben ervaren ?
 
vond het met 1,5 scoops niet echt bijzonder.. merkte er niks van eigenlijk.. morgen 2 scoops proberen.
 
De scoop is te klein. 2 scoops staat gelijk aan 'een dosering'.
 
Ik doe nu 3 overlopen scoops, waar deze eerst goed werkten voor energie begint dat nu helaas ook al af te nemen.
 
Vind Hard! zelf wel redelijk bevallen.
Eerste keer 1,5 scoop en voelde niet echt iets.
Vandaag 2,5 scoop maar voelde mij naar zon 30 minuten lekker trainen echt gaar.
Zweete me kapot wat ik normaal niet doe en ik werd na elke set weer even erg licht in mijn hoofd.
Morgen maar eens 2 scoops proberen, meer mensen die dit (probleem) hebben ervaren ?

2 scoops kan makkelijk. De scoop is klein, 2 scoops is in grammen gelijk aan 1 scoop Jack3D. Dan merk je direct de potentie van Hard!:):D

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 09:10 ----------

Ik doe nu 3 overlopen scoops, waar deze eerst goed werkten voor energie begint dat nu helaas ook al af te nemen.

Je krijgt altijd iets gewenning als je het constant neemt, dat heb je met elke Pre-Workout. Af en toe even een paar daagjes rust doet wonderen:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 09:11 ----------

De scoop is te klein. 2 scoops staat gelijk aan 'een dosering'.

2 scoops Hard! is inderdaad in grammen gelijk aan 2 scoops Jack3D. Hard! is qua energie en focus per gram ongeveer gelijk aan Jack3D en Noxipro. Voor de pomp zelfs nog een heel stuk beter!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!


 
2 scoops kan makkelijk. De scoop is klein, 2 scoops is in grammen gelijk aan 1 scoop Jack3D. Dan merk je direct de potentie van.

2 scoops is inderdaad in grammen gelijk aan 2 scoops Jack3D. Hard! is qua energie en focus per gram ongeveer gelijk aan Jack3D en Noxipro. Voor de pomp zelfs nog een heel stuk beter!:)

Wat is het nu eigenlijk?

In mijn eigen review had ik trouwens ook geen afgestreken scoops gebruikt, elke scoop was wel meer dan 1 scoop.
 
Wat is het nu eigenlijk?

In mijn eigen review had ik trouwens ook geen afgestreken scoops gebruikt, elke scoop was wel meer dan 1 scoop.

De producent heeft te kleine scoops gehanteerd waardoor een scoop geen 6 gram maar 3.4 gram weegt. :cool:
 
Dus als ik het goed begrijp is het de bedoeling om 2 scoops te nemen?

Hoeveel scoops haal ik dan uit zo een potje? 40 zoals in de beschrijving staat?
 
nee 70 scoops als het goed is.

Vanavond maar weer even 6 scoops proberen,dus gelijk aan 3 scoops jack3d

Vorige keer met rugtraing geprobeerd,qua kracht ging het wel lekker,alleen met deadlift schoot het toen in me onderrug helaas.
Qua energie merkte ik niet echt verschil.

Maar vanavond borstdag(favoriet) dusben benieuwd wat er gebeurt.
 
nee 70 scoops als het goed is.

Vanavond maar weer even 6 scoops proberen,dus gelijk aan 3 scoops jack3d

Vorige keer met rugtraing geprobeerd,qua kracht ging het wel lekker,alleen met deadlift schoot het toen in me onderrug helaas.
Qua energie merkte ik niet echt verschil.

Maar vanavond borstdag(favoriet) dusben benieuwd wat er gebeurt.

6 scoops lijkt me wel veel man:eek:
 
Dus als ik het goed begrijp is het de bedoeling om 2 scoops te nemen?

Hoeveel scoops haal ik dan uit zo een potje? 40 zoals in de beschrijving staat?

71 scoops, correct!:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 15:53 ----------

nee 70 scoops als het goed is.

Vanavond maar weer even 6 scoops proberen,dus gelijk aan 3 scoops jack3d

Vorige keer met rugtraing geprobeerd,qua kracht ging het wel lekker,alleen met deadlift schoot het toen in me onderrug helaas.
Qua energie merkte ik niet echt verschil.

Maar vanavond borstdag(favoriet) dusben benieuwd wat er gebeurt.

Top! Laat maar even weten hoe het gegaan is!:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 15:55 ----------

6 scoops lijkt me wel veel man:eek:

Is ook veel. Net als 3 scoops Jack3D dat ook is. 1-2 scoops Hard! is voor de meeste mensen echt genoeg. Als je er veel ervaring mee hebt en je weet precies hoe je erop reageert dan kun je het wel doen. Eerder niet.:)
 
Heb sinds kort ook Hard! thuis, vandaag voor de 2e keer geprobeerd (1,5 scoop) maar had nogal last van een behoorlijk versnelde hartslag, voelde me wat onrustig en moest na elk setje even bijkomen. Vorige keer met 1 scoop geen last van gehad. Kracht gaat verder lekker (vaak net even die laatste herhaling extra) en de smaak is heerlijk.

Vraag me nu alleen af of ik het kan blijven gebruiken met 1 scoop of dat het risico's met zich meebrengt. Maak me wat zorgen of het ook een slechte invloed op het hart heeft.
Misschien handig om te vermelden dat het wel m'n eerste pwo is.
 
Well grappig om te lezen dat sommige mensen al zo snel iets merken(alleen maar positief)

Helaas ben ik niet echt gevoelig voor pre workouts.
Maar vandaag dus 6 scoops genomen,qua kracht ging het gewoon heerlijk vandaag.
Nog Pr kunnen zetten op incline db press.

Energie heb ik ook genoeg,voel me zelf niet anders ofzo,of ik zweet er ook niet extra door,maar training ging gewoon goed.
 
Heb sinds kort ook Hard! thuis, vandaag voor de 2e keer geprobeerd (1,5 scoop) maar had nogal last van een behoorlijk versnelde hartslag, voelde me wat onrustig en moest na elk setje even bijkomen. Vorige keer met 1 scoop geen last van gehad. Kracht gaat verder lekker (vaak net even die laatste herhaling extra) en de smaak is heerlijk.

Vraag me nu alleen af of ik het kan blijven gebruiken met 1 scoop of dat het risico's met zich meebrengt. Maak me wat zorgen of het ook een slechte invloed op het hart heeft.
Misschien handig om te vermelden dat het wel m'n eerste pwo is.

Geen zorgen, met 1 scoop krijg je gewoon problemen. Gewoon 6 tot 10 weken gebruiken en dan twee weken rust. :)

Well grappig om te lezen dat sommige mensen al zo snel iets merken(alleen maar positief)

Helaas ben ik niet echt gevoelig voor pre workouts.
Maar vandaag dus 6 scoops genomen,qua kracht ging het gewoon heerlijk vandaag.
Nog Pr kunnen zetten op incline db press.

Energie heb ik ook genoeg,voel me zelf niet anders ofzo,of ik zweet er ook niet extra door,maar training ging gewoon goed.

Goed om te horen dat het zelfs effect heeft bij een non-responder. Zo zie je maar weer hoe krachtig de Hard! is. Bedankt voor je review! :) :thumbs:

-Leon
 
Vandaag voor het eerst uitgeprobeerd 2 schepjes en helaas ik voelde helemaal niks :( de volgende keer probeer ik het dus met 4 schepjes viel best wel tegen want de vorige keer had ik dus die bodybuilding shots gebruikt en deze kwamen echt hard aan volop energie alles.

Dus de volgende keer word het denk ik terug schakelen naar de shots die werken ook veel sneller btw.
 
Vandaag voor het eerst uitgeprobeerd 2 schepjes en helaas ik voelde helemaal niks :( de volgende keer probeer ik het dus met 4 schepjes viel best wel tegen want de vorige keer had ik dus die bodybuilding shots gebruikt en deze kwamen echt hard aan volop energie alles.

Dus de volgende keer word het denk ik terug schakelen naar de shots die werken ook veel sneller btw.

Probeer anders 4 schepjes op een nuchtere maag. :) Dat is echt knallen geblazen! :)

-Leon
 
Maandag voor de eerste maal Hard! geprobeerd. 1 scoop (wel 30 min. na een maaltijd) en helemaal niets gevoeld.
Gisteren dan maar eens 2 scoops geprobeerd (3-tal uur na maaltijd, wel samen met Whey - shake) en hoogstens wat meer gezweet.
Lees hier nu net dat 1 portie wel 2 scoops zijn door een te klein schepje.
Volgende keer dan maar eens 3 scoops proberen en zien wat dat geeft.

PS: speelt het feit dat je Hard! kort na een maaltijd neemt een grote rol?

Thanks
 
Back
Naar boven