XXL Nutrition

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Maandag voor de eerste maal Hard! geprobeerd. 1 scoop (wel 30 min. na een maaltijd) en helemaal niets gevoeld.
Gisteren dan maar eens 2 scoops geprobeerd (3-tal uur na maaltijd, wel samen met Whey - shake) en hoogstens wat meer gezweet.
Lees hier nu net dat 1 portie wel 2 scoops zijn door een te klein schepje.
Volgende keer dan maar eens 3 scoops proberen en zien wat dat geeft.

PS: speelt het feit dat je Hard! kort na een maaltijd neemt een grote rol?

Thanks

Ja, dat heeft bij elke pre-workout invloed. Vandaar dat ze en ook wij op verpakkingen ook altijd "een lege maag" adviseren. Nu hoef je dat niet te letterlijk te nemen maar een pre-workout nemen na een maaltijd heeft altijd invloed op de werking. Probeer iets meer ruimte te houden:)
 
1 portie is dus 2 scoops? huh zit dezelfde scoop in als die creapure creatine dat word dan 4/6 scheppen :p
 
straks trainen **** it ga gewoon 5 scheppen proberen hopen dat het werkt
 
ik heb deze ook geprobeerd., moet zeggen dat ik voorheen maximize V2 gebruikt hebt. en gisteren dus dezze geprobeerd

pomp is behoorlijk, en energie ook, alleen toen ik thuis kwam kreeg ik een terug slag, na het eten viel ik bijna in slaap haha

maar tijdens de training was het heerlijk.

de smaak is ook lekker
 
Hard is idd topspul. Lekker, goede focus en zeer gemotiveerd om te trainen. Niet zo'n opfok middel als noxpump etc.
 
Terugkomend op mijn eerdere bevindingen:

De eerste pot Hard! is op! De eerste twee weken dat ik Hard! gebruikte was ik nog niet overtuigd van de werking, laat staan dat het eventueel Noxipro zou kunnen overtreffen. Hierna heb ik uiteindelijk de dosering verhoogt naar 3/3,5/4 scoops. Gelukkig begon ik toen wel steeds beter de effecten van Hard! te merken. Nog steeds geen overdreven energierush, maar gewoon genoeg om lekker te kunnen trainen, plus geen problemen met slapen..

Aangezien Hard! nu op is, ben ik verder gegaan met de pot Noxipro die ik nog had liggen. Heb nu een beetje het gevoel dat Noxipro (zelfs bij 2 scoops) mij een beetje tegen lijkt te vallen vergeleken met Hard! Weet nu dat de ideale dosering Hard! voor mij toch rond de 3-4 scoops ligt (dus uitgaande van 2 scoops = 1 dosering, bijna een dubbele dosering). Ik combineerde Hard! met Citrupure en Agmatine en dat werkte voor mij echt prima, kan niets anders zeggen.. :D

Ik was in mijn eerdere review nog niet overtuigd dat Hard! Noxipro zou kunnen overtreffen, maar voor mijn gevoel prefereer ik nu toch eerder Hard! als Noxi. Ben benieuwd naar de nieuwe smaken! :)
 
zijn er meer mensen die last hebben van een hele rare zweetlucht door dit spul? mn zweet gaat er heel chemisch van ruiken, ik ga het niet meer gebruiken in ieder geval..
 
ik heb deze ook geprobeerd., moet zeggen dat ik voorheen maximize V2 gebruikt hebt. en gisteren dus dezze geprobeerd

pomp is behoorlijk, en energie ook, alleen toen ik thuis kwam kreeg ik een terug slag, na het eten viel ik bijna in slaap haha

maar tijdens de training was het heerlijk.

de smaak is ook lekker

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 12:58 ----------

zijn er meer mensen die last hebben van een hele rare zweetlucht door dit spul? mn zweet gaat er heel chemisch van ruiken, ik ga het niet meer gebruiken in ieder geval..

Nee, zit ook niet echt iets in wat dit kan verzoorzaken. Lijkt mij louter toeval:)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 13:01 ----------

Terugkomend op mijn eerdere bevindingen:

De eerste pot Hard! is op! De eerste twee weken dat ik Hard! gebruikte was ik nog niet overtuigd van de werking, laat staan dat het eventueel Noxipro zou kunnen overtreffen. Hierna heb ik uiteindelijk de dosering verhoogt naar 3/3,5/4 scoops. Gelukkig begon ik toen wel steeds beter de effecten van Hard! te merken. Nog steeds geen overdreven energierush, maar gewoon genoeg om lekker te kunnen trainen, plus geen problemen met slapen..

Aangezien Hard! nu op is, ben ik verder gegaan met de pot Noxipro die ik nog had liggen. Heb nu een beetje het gevoel dat Noxipro (zelfs bij 2 scoops) mij een beetje tegen lijkt te vallen vergeleken met Hard! Weet nu dat de ideale dosering Hard! voor mij toch rond de 3-4 scoops ligt (dus uitgaande van 2 scoops = 1 dosering, bijna een dubbele dosering). Ik combineerde Hard! met Citrupure en Agmatine en dat werkte voor mij echt prima, kan niets anders zeggen.. :D

Ik was in mijn eerdere review nog niet overtuigd dat Hard! Noxipro zou kunnen overtreffen, maar voor mijn gevoel prefereer ik nu toch eerder Hard! als Noxi. Ben benieuwd naar de nieuwe smaken! :)

Helemaal super!:) Dat klinkt weer enorm goed. Hard! is hard op weg om de meest populaire pre-workout in de Benelux te worden!!

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!


 
nou toeval.. heb het sinds vorige week, dus sinds ik hard gebruik en niet op de dagen dat ik het niet neem.. ik neem het voor de zekerheid niet meer, maar bestel mn andere PWO's + eiwitten + dextrose nog steeds bij jullie dus jullie zijn niet een klant kwijt ofzo :p
 
nou toeval.. heb het sinds vorige week, dus sinds ik hard gebruik en niet op de dagen dat ik het niet neem.. ik neem het voor de zekerheid niet meer, maar bestel mn andere PWO's + eiwitten + dextrose nog steeds bij jullie dus jullie zijn niet een klant kwijt ofzo :p

Super! Dank je:)
 
Ik had gister 3,5 scoops en de training ging erg goed en naar mijn idee kwam dat mede door HARD. Maar toen ik thuis was voelde ik me niet zo lekker en kreeg ik het heel koud enzo. Ik heb er nu nog steeds een beetje last van dat ik me niet zo lekker voel. Ik was al wel een paar dagen verkouden.

Ik vraag me af of dit door het supplement kan komen dat ik me zo voel/voelde?
 
Ik had gister 3,5 scoops en de training ging erg goed en naar mijn idee kwam dat mede door HARD. Maar toen ik thuis was voelde ik me niet zo lekker en kreeg ik het heel koud enzo. Ik heb er nu nog steeds een beetje last van dat ik me niet zo lekker voel. Ik was al wel een paar dagen verkouden.

Ik vraag me af of dit door het supplement kan komen dat ik me zo voel/voelde?

Ja, zou best kunnen al is het indirect. Door de Hard! ga je tijdens de training net iets harder/intensiever/verder/dieper, als je dan niet helemaal fit bent dan kun je misschien net iets te ver gaan voor je lichaam. Een combinatie van de verkoudheid en een iets te zware training.:)
 
dit klinkt echt weird....
Ik heb het ook en werkt heerlijk.
MAAR ik heb het bij toeval over mijn tandvlees gestreken wat aan mijn vinger zat, en in no time voelde ik de energie rush !!
En die was sterker dan 4 scoops die ik de dag ervoor heb gehad.

Weird or what ?

vandaag nogmaals wat poeder gestreken over het tandvlees en het was weer hetzelfde effect....
 
dit klinkt echt weird....
Ik heb het ook en werkt heerlijk.
MAAR ik heb het bij toeval over mijn tandvlees gestreken wat aan mijn vinger zat, en in no time voelde ik de energie rush !!
En die was sterker dan 4 scoops die ik de dag ervoor heb gehad.

Weird or what ?

vandaag nogmaals wat poeder gestreken over het tandvlees en het was weer hetzelfde effect....
wow klinkt als troll ... ?
 
ik meen dit echt,
ik zou graag willen weten wanneer iemand anders het ook doet dit ook ervaart.

Want zo kan ik in ieder geval nog langer doen met de pot aangezien ik de energie die je krijgt het belangrijkste er van vindt.

by the way de smaak van Hard! is wel erg goed, beter dan de meeste andere soort gelijke producten die ik heb gehad zoals: maximize V2, unleash, Noxipro enz
 
ik meen dit echt,
ik zou graag willen weten wanneer iemand anders het ook doet dit ook ervaart.

Want zo kan ik in ieder geval nog langer doen met de pot aangezien ik de energie die je krijgt het belangrijkste er van vindt.

by the way de smaak van Hard! is wel erg goed, beter dan de meeste andere soort gelijke producten die ik heb gehad zoals: maximize V2, unleash, Noxipro enz
open ff een topic anders. hier leest bijna niemand
 
dit klinkt echt weird....
Ik heb het ook en werkt heerlijk.
MAAR ik heb het bij toeval over mijn tandvlees gestreken wat aan mijn vinger zat, en in no time voelde ik de energie rush !!
En die was sterker dan 4 scoops die ik de dag ervoor heb gehad.

Weird or what ?

vandaag nogmaals wat poeder gestreken over het tandvlees en het was weer hetzelfde effect....

Dat is inderdaad wel apart:D

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 08:34 ----------

ik meen dit echt,
ik zou graag willen weten wanneer iemand anders het ook doet dit ook ervaart.

Want zo kan ik in ieder geval nog langer doen met de pot aangezien ik de energie die je krijgt het belangrijkste er van vindt.

by the way de smaak van Hard! is wel erg goed, beter dan de meeste andere soort gelijke producten die ik heb gehad zoals: maximize V2, unleash, Noxipro enz

Dank je, voor het compliment!:)
 
bestelling is geplaatst ;)
 
Back
Naar boven