Fitness Seller

Hardcore bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Dat verhaal van Rob G uit 2003 doet 't um wel. Heb ik nog effe gebumpt.
 
Pff jij vind de gym van Ronnie hardcore? Bij ons groeien er momenteel paddestoelen aan de muur en op de grond:(

Dat is hardcore!

Lol,

ik zal vanavond even foto's maken van de oneffen heden in mijn gym :D
 
jammer dat ik nog steeds geen foto's heb van mijn gym. Mijn gym is buiten met als dak een paar golfplaten. Voordat ik ga trainen eerst even wat slakken van de dumbbells verwijderen en de nat geworden bankjes schoon vegen. eerste 5 minuten kunnen nog erg koud zijn maar daarna...heerlijk!
Terwijl ik gratis kan trainen op mijn stageadres gaat de voorkeur dik naar mijn homegym. nog geen 4 keer per maand train ik in het healthcenter.
 
jammer dat ik nog steeds geen foto's heb van mijn gym. Mijn gym is buiten met als dak een paar golfplaten. Voordat ik ga trainen eerst even wat slakken van de dumbbells verwijderen en de nat geworden bankjes schoon vegen. eerste 5 minuten kunnen nog erg koud zijn maar daarna...heerlijk!
Terwijl ik gratis kan trainen op mijn stageadres gaat de voorkeur dik naar mijn homegym. nog geen 4 keer per maand train ik in het healthcenter.

Tranen in mijn ogen krijg ik van dit soort proza.
Wat ben JIJ hardcore! :thumbs:
 
Ik heb zelf een poosje in een oerwoud getraind gewoon omdat alle gyms ter wereld mij te soft zijn, tijdens het squaten moest ik dan leeuwen en dergelijke van me afschoppen maar ik ging net zo lang door tot ik die allerlaatste rep eruit had geperst en daarna deed ik er nog 2, ik wilde gewoon zo hardcore mogelijk zijn en daarom had ik me verwijderd van andere mensen die me misschien mijn heilige missie in de weg konden staan, ik begon ze te zien als duivels want zij probeerden mij te verleiden met dingen als chips, alcohol, saus voor op de kip en een sociaal leven, ik besloot me daarvan af te sluiten en me enkel op het trainen te richten, lekker simpel
 
:roflol:

Je moet wat leeuwen en tijgers verdelen voordat je Gorilla-Man weer wat beessies mag geven. ;)
 
Pff jij vind de gym van Ronnie hardcore? Bij ons groeien er momenteel paddestoelen aan de muur en op de grond:(

Dat is hardcore!

als je hardcore was deed je die paddestoelen gwoon in je PW shake
 
Haha schitterend topic. Wat tegenwoordig gewoon mist is mensen die ergens voor gaan en iets over hebben om hun doelen te bereiken. In de 80's trainden veel mensen nog wel zwaar en waren er zat hardcore scholen in NL. Maar wat dit stukje tekst beschrijft heeft volgens mij nooit bestaan, op een uitzondering na. Maar ik zou daar niet graag trainen hoor, wadend door het kots, geen muziek en alleen maar zwetende mannen in plaats van chickies in lekker strakke pakjes (okay, ik draaf door, die zijn er bij mij ook niet helaas)
 
Haha schitterend topic. Wat tegenwoordig gewoon mist is mensen die ergens voor gaan en iets over hebben om hun doelen te bereiken.

Haha, dat iemand gewoon een beetje recreatief met gewichten traint zegt helemaal niets over het karakter van die persoon.
Als ik ergens helemaal voor zou gaan zou het niet iets zijn waarbij je 24 uur per dag met je uiterlijk bezig bent en een sociaal en impulsief leven gedag kunt zeggen.:rolleyes:
 
Back
Naar boven