AndroidHealthClinic

Hardcore: dat is hoe ik rol!

Bezoekers in dit topic

Man man ik heb nu al een soort van krampen in mijn ass haha. Wederom een les dat je nooit een week benen moet overslaan, want dan ga je die week erna naar de klote.

haha moet je maar is een week overslaan, en dan lunges en stiff legged deadlift gaan doen.....dan weet je ook waar je ASS zit hehe:D
 
Hey Rob ff een question to you;

over twee weken begint het feest voor me;
maandag 26 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water per dag
dinsdag 27 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water er dag
woensdag 28 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water per dag
donderdag

donderdag 29 Juli; Laatste workout in de ochtend + laatste cardio workout. Dan vanaf omstreeks 12:00-22:00 elke 2 uur koolhydraten eten, geen vetten, weinig tot geen eiwit, geen groenten. In totaal 600gr koolhydraat uit basmatti rijst. (hoeveel water drinken deze dag?)

vrijdag 30 Juli; Geen workout, geen cardio, heel de dag koolhydraat eten (600gr totaal), geen vetten, weinig tot geen eiwit, geen groenten (hoeveel water drinken deze dag, en omstreeks hoelaat stoppen met ''drinken''?

zaterdagochtend 31 Juli; foto's maken; half uurtje van te voren een beetje chocolade/rozijnen/appelmoes (geen water?) Glaasje rode wijn. Dan oppompen en foto's maken.

Redelijk toch? :) Enkel niet zeker of mijn water inname de dag(en) van te voren. jij weet het mischien wel ;)
 
Hey Rob ff een question to you;

over twee weken begint het feest voor me;
maandag 26 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water per dag
dinsdag 27 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water er dag
woensdag 28 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water per dag
donderdag

donderdag 29 Juli; Laatste workout in de ochtend + laatste cardio workout. Dan vanaf omstreeks 12:00-22:00 elke 2 uur koolhydraten eten, geen vetten, weinig tot geen eiwit, geen groenten. In totaal 600gr koolhydraat uit basmatti rijst. (hoeveel water drinken deze dag?)

vrijdag 30 Juli; Geen workout, geen cardio, heel de dag koolhydraat eten (600gr totaal), geen vetten, weinig tot geen eiwit, geen groenten (hoeveel water drinken deze dag, en omstreeks hoelaat stoppen met ''drinken''?

zaterdagochtend 31 Juli; foto's maken; half uurtje van te voren een beetje chocolade/rozijnen/appelmoes (geen water?) Glaasje rode wijn. Dan oppompen en foto's maken.

Redelijk toch? :) Enkel niet zeker of mijn water inname de dag(en) van te voren. jij weet het mischien wel ;)
Ben erg benieuwd naar de reply hier op;)
 
Hey Rob ff een question to you;

over twee weken begint het feest voor me;
maandag 26 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water per dag
dinsdag 27 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water er dag
woensdag 28 Juli; Zero carbs + voldoende vetten uit eieren en olie ( carbs alleen uit 3 porties groenten) 4 liter water per dag
donderdag

donderdag 29 Juli; Laatste workout in de ochtend + laatste cardio workout. Dan vanaf omstreeks 12:00-22:00 elke 2 uur koolhydraten eten, geen vetten, weinig tot geen eiwit, geen groenten. In totaal 600gr koolhydraat uit basmatti rijst. (hoeveel water drinken deze dag?)

vrijdag 30 Juli; Geen workout, geen cardio, heel de dag koolhydraat eten (600gr totaal), geen vetten, weinig tot geen eiwit, geen groenten (hoeveel water drinken deze dag, en omstreeks hoelaat stoppen met ''drinken''?

zaterdagochtend 31 Juli; foto's maken; half uurtje van te voren een beetje chocolade/rozijnen/appelmoes (geen water?) Glaasje rode wijn. Dan oppompen en foto's maken.

Redelijk toch? :) Enkel niet zeker of mijn water inname de dag(en) van te voren. jij weet het mischien wel ;)

Yow,

Ja ik heb bij die carbload dagen wel gewoon eiwitten gegeten. Weet eigenlijk niet wat de kenners hier over denken, ik had het met alleen carbs en eiwitten gedaan. De carbs die je neemt zullen al vocht afdrijven. Ik had de 1e carbload dag gewoon nog gedronken, maar wel gewoon beetje minimaal. En 24 uur voor je shoot zou je echt waterloos kunnen gaan. Ik ben niet waterloos gegaan want dat vond ik toch wat te extreem, maar iig minimaal.

Dag van de shoot ook weer zo min mogelijk vocht. Idd wat carbs rammen en de rode wijn etc. Zo moet het wel goed gaan.

Ik zat zelf hoger in het water in die dagen voor het carbloaden, toch wel dikke 8 liter misschien wel 10. Maar dat is misschien wat overdreven. Ik vond het zelf wel relaxed met die extreme hitte.

En die laatste weekjes ff je zuivel er uit en je kan je laatste week ook erg rustig met het zout gaan doen.

Maarja voor mij was het ook de eerste keer en ik heb maar wat opgezocht hier maar niet extreem. Er staan wel wat topics over in het wedstrijdverbereiding gedeelte met misschien meer detail of misschien zelfs wel andere meningen. Succes kerel!
 
Laatst bewerkt:
ik heb m'n eiwitten op ongeveer 60/70 procent gezet tijdens het carbloaden

Rob, jij pleit voor geen vetten tijdens het carbloaden en ik vond dat in principe ook wel logisch, maar vlak voor dat ik eraan begon hoorde ik rxmuscleradio een heel verslag van Dave Palumbo en hij ratelde over het belang van vetten tijdens het carbloaden (wel in mindere maten trouwens), omdat het je spieren veel voller houdt ofzo...hoe dan ook ik heb vet gehalveerd en er wel ingehouden

verder vraag ik me af of die cardiosessie op donderdag nog wel nut heeft...maar daar zal ook iedereen wat van vinden
 
ik heb m'n eiwitten op ongeveer 60/70 procent gezet tijdens het carbloaden

Rob, jij pleit voor geen vetten tijdens het carbloaden en ik vond dat in principe ook wel logisch, maar vlak voor dat ik eraan begon hoorde ik rxmuscleradio een heel verslag van Dave Palumbo en hij ratelde over het belang van vetten tijdens het carbloaden (wel in mindere maten trouwens), omdat het je spieren veel voller houdt ofzo...hoe dan ook ik heb vet gehalveerd en er wel ingehouden

verder vraag ik me af of die cardiosessie op donderdag nog wel nut heeft...maar daar zal ook iedereen wat van vinden

Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben. Ik heb het een beetje aangepakt als 1 grote refeed zeg maar. Maar misschien zouden wat vetten ook goed doen idd. Als ik het nog eens ga doen ga ik iig wel wat uitgebreider research doen :)
 
Zonder in allerlei smoesjes te vervallen over hoe weinig ik heb geslapen en hoeveel ik heb gedronken en hoe slecht ik de afgelopen weken heb geleefd de training van vandaag:

ME UB

Benchpress:
8 x 50
8 x 50
5 x 70
3 x 90
3 x 100
1 x 110
1 x 115
1 x 115
8 x 90

Volgende week hangen we er weer 120 aan en hopelijk weer snel de 125.

MP's
5 x 30
5 x 50
5 x 50
5 x 55

Ging prima, volgende week weer naar 60.

Chinups
5 x bw
5 x bw + 10
5 x bw + 15
5 x bw + 15
5 x bw + 15

Incline biceps DB curl - Triceps Pushdowns
8 x 16 - 8 x 30
8 x 16 - 8 x 30
8 x 16 - 8 x 30

Incline DB Fly - Side Raise
8 x 16 - 8 x 16
8 x 16 - 8 x 16

Viel me nog enorm mee vandaag, had verwacht na 3 setjes dood te zijn. Maar ik heb er weer zin in en we gaan weer volle gas komende weken!
 
'k vind je bench heel sterk, zeker gezien je relatief lage bw, je weinige slapen, je slechte eten, ...
 
nette training rob....gewichten gaan toch weer omhoog.
 
Nou vandaag was het wat matig hoor, ik heb alles ook een beetje onder gewicht genomen en had wat moeite om de snelheid in de training te houden. Maar wel prima.
 
Vandaag met 2 powerlifters mee, dat betekend: no volume! ;)

ME LB

Deadlift:
10 x 60
10 x 60
5 x 90
5 x 120
5 x 150
3 x 170
1 x 180
1 x 190
1 x 200
1 x 200

Double Chocked Reverse Band Full Front Squat (moehoehaha dat klinkt bikkel)
5 x 90
5 x 110
5 x 120
5 x 130
3 x 140

Glute Ham Raise
Paar halve reps met BW, hams klapte er bijna af volgens mij haha
En toen nog wat setjes met 1 band, 2 bands en pas met 3 bands om ging het wat netjes. Wat een killer oefening.

Toen nog wat abs.

Aardige training met weinig volume, maar het zal wel pijn gaan doen.
 
lijkt me wel tof om eens met powerlifters mee te trainen, altijd leerzaam en wat andere oefeningen dan de "reguliere bb-oefeningen" :P

goede training beest!
 
Bruut volume op deads gedraaid vandaag waar heb ik dat nog meer gezien! :D
 
Bruut volume op deads gedraaid vandaag waar heb ik dat nog meer gezien! :D
ik weet waar! - nice dead's Rob, die GHR moet ik ook eens proberen te doen, als 't lukt.
 
mooie trainingen weer, gaaf om keer met powerlifters te trainen lijkt me
het is vakantie, dan gaat trainen toch niet altijd even goed
zomervakantie is voor mij de meest katabole periode van het jaar, maar je bent maar 1x jong rob.
 
Wat voor 'n training wil je dinsdag doen?
 
Wat voor 'n training wil je dinsdag doen?

Als het een beetje mee zit pers ik er morgen nog ff een ME UB uit, en dan wordt het dus dinsdag een ME LB training. Wat squats enzo. Maar ik zit niet zo strikt dus we kunnen gewoon wat freestylen met het ijzer :) Heb jij voorkeuren?
 
Back
Naar boven