AndroidHealthClinic

Hardcore: dat is hoe ik rol! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruut hoor! Je staat er goed bij!
 
tering zeg.. die foto's vanuit je kamer zijn qua belichting wel het beste imo en zijn dus ook bruut gast ! Super.. again !
 
De middelste foto vanboven is echt abnormaal bruut! Zoals al veel gezegd is: je oogt minstens 10 kg zwaarder!
 
Rob - topwerk!
 
Begin volgend jaar ga ik reizen voor minimaal een week of 8 richting China/India, dus dan zal ik wel ff 20 kg afvallen ofzo. Naja, we zullen zien.

HELL YEAH BUDDY! Ik vrees dat dat nog flink afzien wordt voor je...sprak gister een vriend van me die normaal flink aankomt tijdens het reizen. Dit jaar was hij naar India gegaan en was hij geen grammetje aangekomen. Hij klaagde dat ze vrijwel alleen maar vegetarisch eten hebben en hij echt craving for meat was. Wordt nog lachen als jij helemaal paranoia wordt van vleesgebrek terwijl ik zit te genieten van het ene vegetarische culinaire hoogtepunt na het andere!

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

on topic; mooi alle foto's naast elkaar te zien! Geweldig goede fysiek G-spot!
 
HELL YEAH BUDDY! Ik vrees dat dat nog flink afzien wordt voor je...sprak gister een vriend van me die normaal flink aankomt tijdens het reizen. Dit jaar was hij naar India gegaan en was hij geen grammetje aangekomen. Hij klaagde dat ze vrijwel alleen maar vegetarisch eten hebben en hij echt craving for meat was. Wordt nog lachen als jij helemaal paranoia wordt van vleesgebrek terwijl ik zit te genieten van het ene vegetarische culinaire hoogtepunt na het andere!

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

on topic; mooi alle foto's naast elkaar te zien! Geweldig goede fysiek G-spot!

Ja baas, ik denk dat er wat van die mooie koeien daar gaan sneuvelen ;)
 
Ontzettend goed fysiek G
 
Hey G, ik ben nu aan het luisteren naar 10 Years ! Pretty good, beetje vergelijkbaar met Chevelle. JIj kent ze natuurlijk ook al wel...What do you think?
 
Hey G, ik ben nu aan het luisteren naar 10 Years ! Pretty good, beetje vergelijkbaar met Chevelle. JIj kent ze natuurlijk ook al wel...What do you think?

Yo Frenk, ja ken het idd, wel een prima band. Ook 1 van de wat betere melodieuze numetal bands die toendertijd groot werd.

Ik heb je toch ook wel eens Dredg laten horen, niet? Dat is ook zeker een aanrader!

http://www.youtube.com/watch?v=JQz_WjTn68U

Deze CD moet je maar eens downen:

[Link niet meer beschikbaar]


Thorn.Eleven vind je denk ik ook wel goed:

http://www.youtube.com/watch?v=RVrMl1z8OK4

Goed album van hun:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Dredg jaren geleden in de Paradiso gezien; wel een goede band. Bovendien fijne crust op bas zo te zien!

thorn.eleven vind ik maar matige numetal :S
 
Dredg jaren geleden in de Paradiso gezien; wel een goede band. Bovendien fijne crust op bas zo te zien!

thorn.eleven vind ik maar matige numetal :S

Hey was jij mij niet tijdens die vorige WK wedstrijd daar in dat krakerspand van je allerlei opgepoetste poprock aan't laten horen? :p

Nee ik vind die plaat van Thorn.Eleven echt wel lekker. Gewoon goede nummers met toffe melodie. Zeker geen zware uitschieter maar zeker een zeer degelijke plaat. Luister het laatste nummer van die cd eens, zit echt wel gemeende emotie in die nummers.
 
Back
Naar boven