AndroidHealthClinic

Hardcore Gym: Iron House Co. Utrecht

Bezoekers in dit topic

Nice, laat even weten hoe die gym is :D kan zelf deze zaterdag niet helaas.

Samen met wat DBB-ers Iron House bezocht. Deze gym heeft eigenlijk alles, met de nadruk op alles wat krachtsporter kan wensen, samen met gunstige openingstijden, gratis parkeren, OV voor de deur en een mooie prijs (als je er geweest bent vind je de discussie over de prijs idioot, want die is vrij scherp voor wat je krijgt). Beste voorbeeld van wat deze gym te bieden heeft is dat er zelfs crossfitters kwamen trainen ipv van hun eigen box:roflol:

Fantastische middag gehad, enkele hoogtepunten:

-ontmoeten van de vele dbbers die de weg naar deze gym gevonden hebben

-Bamboobar, super chill en uitdagend speledingetje

-Elitefts bench bank; dit is daadwerkelijk de beste bank die kan je hebben voor bankdrukken, je ligt als het ware vastgenageld aan de bank zonder chalk of iets dergelijks nodig te hebben.

-Rogue: al het barbell/plate spul hier is van rogue, wat ik in principe heel fijn vond zeker de ohio bar is mijn barbell crush

- stenen: van mini (20 kg) tot redelijk zwaar

- een zee van ruimte met tig platforms voor deadliften en oly lifting

- personeel is superrelaxed

Enige heel klein min-puntje is dat ze geen PL wedtrijdrack hebben maar dat zal niet lang duren heb ik zo het idee.

Deze gym is gewoon een no-brainer, als je daar in de buurt woont #justdoit!
 
is een EliteFTS bankje fijner dan een ER rek?
 
is een EliteFTS bankje fijner dan een ER rek?

Lastig te zeggen, EliteFTS is qua bankdrukken gewoon superieur tov een ER rek. Alleen bij wedstrijden heb je toch echt te maken met ER bank of iets wat op er op lijkt. Waarbij je met een ER rack ook nog kan squatten en de steunen kan aanpassen met een geladen barbell. Het is maar waar je voor kiest.
 
Back
Naar boven