XXL Nutrition

Hardcore Gym vs Body Improvement/Mile's Hardcore Gym (Rotterdam)

Bezoekers in dit topic

BarbellAddict

Novice
Lid geworden
2 okt 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Ik ben op zoek naar een hardcore sportschool in rotterdam en ben deze twee tegen gekomen. Heeft iemand ervaring met een van deze sportscholen? Ik doe aan kracht-training en wil ergens trainen waar het niet geklaacht wordt over deadlifts...

Hardcore Gym: [Link niet meer beschikbaar]

Body Improvement: http://www.body-improvement.nl/

P.S

Dutch isn't my first language so please excuse the shitty grammar/spelling!
 
The hardcore gym looks really nice.
 
Bij Mile hebben ze geen wc-bril, dus dat is niks als je vaak moet deadliften... :D
 
The hardcore gym heb ik meer dan een jaar getraind en kom er nog af en toe. Als je wilt squatten benchen en deadliften ben je op de juiste plek.
 
Hardcoregym ziet er wel netjes uit :)

Al eens bij sportschool Straatweg gekeken?Is niet ver uit de buurt van de hardcore gym.
 
Ik train zelf bij Hardcore Gym, prima gym als je gewoon lekker wilt trainen zonder gezeik. Overdag is het meestal heel rustig, 's avonds soms wat drukker.
 
Mile all the way

Je kan doen wat je wil, geen gezeik over schreeuwen, vallende gewichten (spullen wel met respect behandelen) etc

Dumbbells tot 70KG
 
The hardcore gym heb ik meer dan een jaar getraind en kom er nog af en toe. Als je wilt squatten benchen en deadliften ben je op de juiste plek.

Squat bench en deadlift zijn inderdaad mijn prioriteit, nooit probleem gehad met bench maar iedere keer dat ik deadlift krijg ik het 'wtf is this guy doing' look van andere sporters!

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Hardcoregym ziet er wel netjes uit :)

Al eens bij sportschool Straatweg gekeken?Is niet ver uit de buurt van de hardcore gym.

Heb het website net gezien, lijkt wel op en goede hardcore sportschool maar wordt een beetje lastig voor mij met het OV. Ik kom helemaal uit Barendrecht.

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Ik ga vanavond nog langs bij Hardcoregym voor een proefdag, will let you guys know how it goes. Thanks a lot for the help. :)
 
Mile all the way

Je kan doen wat je wil, geen gezeik over schreeuwen, vallende gewichten (spullen wel met respect behandelen) etc

Dumbbells tot 70KG

Schreeuwen in de gym is lomp
 
Miles is aan de andere kant van de stad. Zou mn keuze ten eerste daar op baseren, als beide sportscholen je wel ok lijken.

Straatweg is top. Maar niet veel ruimte om te squatten en deadliften. En je maakt niemand blij als je je gewichten laat vallen. ;)
 
Heb het website net gezien, lijkt wel op en goede hardcore sportschool maar wordt een beetje lastig voor mij met het OV. Ik kom helemaal uit Barendrecht.

Site is niet up to date, gym ziet er heel anders uit met veel meer mogelijkheden ;)
Maar het is niet zover van de hardcore gym vandaan.......al is het geen echte PL gym, zitten wel PLers maar die zijn zo erg op leeftijd dat ze het rustig aan doen :cool:
 
Back
Naar boven