XXL Nutrition

Hardcore Labs Dihydroboldenone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
10 feb 2020
Berichten
2
Waardering
0
Zelfde lotnummer, verschillende kleuren tussen de potjes.. hardcorelabs.de doet het ook niet. Ook verschilt het inhoud (heb ze ook gewogen). Echt of nep?
 

Bijlagen

  • 7591F2CB-411C-4FAC-9ECC-556E9FCDC155.jpeg
    7591F2CB-411C-4FAC-9ECC-556E9FCDC155.jpeg
    146,6 KB · Weergaven: 421
  • image.jpg
    image.jpg
    159,4 KB · Weergaven: 375
Allemaal foute signalen... Persoonlijk zou ik het niet vertrouwen, zeker dat kleurverschil!! Maar ik ken het lab en de verpakkingen niet, dus kan geen doorslag geven of het echt/nep is helaas.
 
Nog geen neppe zien voorbij komen en geloof niet dat die er zijn.

Ik zeg real
 
Allemaal foute signalen... Persoonlijk zou ik het niet vertrouwen, zeker dat kleurverschil!! Maar ik ken het lab en de verpakkingen niet, dus kan geen doorslag geven of het echt/nep is helaas.

kleur zegt niet altijd veel.
 
Is gewoon real. Heb beide varianten gebruikt.

Er was voor zover ik weet één counterfeit op de markt. Vandaar dat ze toen andere vials gebruikte en er nu ook een embleem opzit.
 
Zou het kleurverschil kunnen zijn ontstaan door blootstellingen aan UV misschien?
Lol,
Denk eerder dat men een andere olie gebruikt en daarom de kleur verschild.
Laatste tijd hoor je veel wisselende (minder positieve) verhalen over dit merk.
Dat de ene vial meer of minder inhoud bevat dan de ander zie je bij veel UG Labs, blijft handwerk he.
 
Lol,
Denk eerder dat men een andere olie gebruikt en daarom de kleur verschild.
Laatste tijd hoor je veel wisselende (minder positieve) verhalen over dit merk.
Dat de ene vial meer of minder inhoud bevat dan de ander zie je bij veel UG Labs, blijft handwerk he.
Een goed UG lab heeft daar een machine voor.
 
Lol,
Denk eerder dat men een andere olie gebruikt en daarom de kleur verschild.
Laatste tijd hoor je veel wisselende (minder positieve) verhalen over dit merk.
Dat de ene vial meer of minder inhoud bevat dan de ander zie je bij veel UG Labs, blijft handwerk he.

hij zegt toch zelfde batch? Dus jij wilt mij vertellen dat ze andere grondstoffen in 1 batch mengen?
 
hij zegt toch zelfde batch? Dus jij wilt mij vertellen dat ze andere grondstoffen in 1 batch mengen?
Jij denkt dat batch nummers altijd kloppen bij een ug?
 
Dat doet ieder ug merk

Of denk jij als ze 1000 stickers over hebben als de batch af is dat ze die weggooien...worden gewoon gebruikt hoor

Olie heb ik me twijfels over man stickers kan ik begrijpen maar bijvoorbeeld als een hgh batch 13iu bevat inplaats van 10 gaan ze daar dan ook mee kloten dat de ene deel vials 11iu bevat en de andere deel 13iu in de zelfde batch?
 
'Als de batch op de verpakking staat zou dat best kunnen dat dat gedaan wordt, geloof niet dat ze zomaar stickers en verpakkingen weggooien
 
Een goed UG lab heeft daar een machine voor.
Jij denkt dus dat men daar een machine voor heeft en je denkt dan zeker ook dat men een machone heeft om de rubbertjes erop te zetten en ze te caopen en erna ook nog een machine om de stickers erop te doen?

No way
 
Back
Naar boven