XXL Nutrition

Hardcore Muscle Gaining

Bezoekers in dit topic

Dreadnought

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2007
Berichten
23
Waardering
0
Hardcore Muscle Gaining [update: 11-05-07]

Foto: 10 mei 2007
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dave / 22 jaar
1,80m / 74kg
6,4% fat / 4,7kg fat mass


Ok ten eerste, hoi iedereen ik ben nieuw. :D

Dit ben ik op dit moment (ongepompt en niet in een creatine cycle).
Ik heb veel onderzoek gedaan op internet en heb een Fitnesstrainer A Diploma in mijn bezit.
Ik fitness al sinds mijn 16e maar heb nooit serieus "Body Builden" overwogen tot nu.
Ik ben vanplan in een korte tijd een groote hoeveelheid spiermassa te bouwen.

[Training inhoud]
current training programma, mei 2007

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik start de training met een compound oevening, en eindig met pre-exhaustion traininen dit zijn uiteraart station trainingen.
Ik eindig de training met een omgekeerde piramide van 1 al gedaande oevening (gekozen op spier die niet uitgeput voeld), voordat ik aan de afsluit oevening begin (pushups, chinups of arm-raise, wat bij de dag hoord)

[ik train 5 dagen in de week, na dag 3 begin ik weer bij dag 1]


[Voeding inhoud]

Volwaardige maaltijden
volkoren pasta - tomatensaus - kaas
aardappel schijfjes - mayonaise
eieren - ham/bacon - kaas

Losse shakes
weightgainer + protein - volle chocolade melk - banaan
brinta - water

Tussendoortjes
magere kwark
rouw groente en vruit
brood
bakje magnetron mie

Supplementen
1x zinc gluconaat 50mg
1x B,H complex
 
Success !! ;)

Heb ff 2 keer je text gelezen, maar je hebt het nergens over je benen training?

Wel mooie bouw om flink op verder te gaan !
 
174 kg is wel massive kerel;)

OT: Succes met je doelen en welkom!

ow crap, over heen gelezen :p
gewijzigd

ik ga nog een uitgebreid training programma bouwen waarbij ik mijn benen ook er in verwerk. ik post hem wel als ik hem af heb.
 
Laatst bewerkt:
Ok vandaag me training schema in elkaar gezet voor komende 2 maanden. denk dat ik een fotocompilatie van mezelf om de 2 maanden er hier opzet (er vanuit gaand dat er verandering te zien zal zijn). morge ga ik werken aan me voeding programma. mijn vriendin is dietiste in opleiding dus dat komt wel goed.
 
Is zeker niet slecht, maar ik vind dat er toch te veel biceps/triceps/schouders werk in zit en te weinig rug/benen...
Ik mis ook nog kuiten

En je gaat toch niet 3x20 deadliften?
 
Is zeker niet slecht, maar ik vind dat er toch te veel biceps/triceps/schouders werk in zit en te weinig rug/benen...
Ik mis ook nog kuiten

En je gaat toch niet 3x20 deadliften?

je hebt gelijk, heb zelf ook eerste hand ervaren dat het niet in evenwicht is.
ben nu bezig met wijzigingen.

en de 3x20 deadliften is 3 sets van 20 reps, en dit doe ik omdat ik eerst de uitvoering met een laag gewicht goed wil doen. (voordat ik aan de echte gewichten begin)
 
Laatst bewerkt:
je hebt gelijk, heb zelf ook eerste hand ervaren dat het niet in evenwicht is.
ben nu bezig met wijzigingen.

en de 3x20 deadliften is 3 sets van 20 reps, en dit doe ik omdat ik eerst de uitvoering met een laag gewicht goed wil doen. (voordat ik aan de echte gewichten begin)

goed zo! vooral deadlift moet je echt mee oppassen en is techniek zo veel belangrijker dan gewicht

al zou ik tevens ter afwisseling ook stjes van 10 doen met bijpassend kg.
 
Suc6 met je log. Ik zal proberen je log te volgen :D:thumbs:
 
WOW
wat een killer gezicht
een lachje kon der niet af zeker ..;)

Deadliften is inderdaad gepaard met een techniek..
Dus je laat je best daarover eens informeren anders maak je fouten
 
Bf is eerder 10 %.

Leuk dat je Fitnesstrainer A Diploma hebt, maar moet je dan niet kunnen deadliften? Hoe moet je het andere mensen uitleggen als je het zelf niet kunt :o Waarom doe je alle oefeningen 4x8?
 
Bf is eerder 10 %.

Leuk dat je Fitnesstrainer A Diploma hebt, maar moet je dan niet kunnen deadliften? Hoe moet je het andere mensen uitleggen als je het zelf niet kunt :o Waarom doe je alle oefeningen 4x8?

:rolleyes:

On-Topic ;

Idd zoals prophet al aangeeft, zou IK m'n setjes ook verlagen tot 3x8 en trainen op max met 3 oeFeningen per spiergroep ,.....
Ikzelf heb bewegingsleer gedaan en idd daar leren ze je net als wss bij jou aan om meerdere oeFeningen te doen met meer sets en hogere reps. Komt vaak doordat de opleidingen (mijne gedeeltelijk ) op fitness gericht zijn en niet op BB.
Zou zeggen probeer het eens uit en ervaar hoe het is, variatie is nooit verkeerd ;)

Suc6 Jongen , ga het in de gaten houden !
 
Met 3x20 reps op DL ga je je net geen techniek kunnen aanleren... Beter zijn singles tot tripples op 70% 1RM.
 
Thanx voor de comments iedereen, heb gister me DL geoefend en merkte dat ik nog moeite had met een holle rug houden, 3x20 heb ik ook zeker niet gedaan. heb eerder 70kilo 3x5 gedaan toen ik de techniek goed had.

indd zoals XXLtje zegt is een fitness diploma A 80% op cardio gericht en mensen helpen met afvallen, en 20% revalidatie training op machines...

ik heb ooit zo'n vet percentage meter op de kop getikt, zo'n stuurtje, en die gaf na 3 keer meten op een lege maag na wc bezoek een gemiddelde aan van 6,4% fat / 4,7kg fat mass

alle oefeningen 4x8 leek me wel een mooie standaart, als ik vervolgens kom vast te zitten en het idee heb dat ik niet groei dan verhoog ik al het gewicht zodat ik de oefening 4x3 kan doen en zo trainen totdat ik het nieuwe gewicht weer op 4x8 kan doen. (4x8 is voormij het streef herhaling, en als ik dat streven heb behaalt ga ik het gewicht weer verhogen)

nau vandaag ga ik serieus me benen trainen :D

ps: zal volgende keer laggen op de foto's :p
 
succes met je log
 
yay! gevonden!:D
kga je log volgen en je als een gestoorde helpen met trainen :D
 
Feel suukses ermee kerel.. ik zal het folgen :rolleyes: :p
 
ik begrijp niet waarom je op dag 2 niet begint met deadlift, en zeker niet waarom je eerst leg press doet vooraleer te squatten

ps: succes met je log man
 
Back
Naar boven