Fitness Seller

hardcore school... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Zou een hardcore-bb school meer en eerder massa resultaat geven dan een wat mindere ? ( lees minder apparaten, meer algemeen fitness ?)

Ik heb in ' mijn' sportschool de mogelijkheid om tot vaste dumbbells met 30 kilo te trainen en kan met losse schijven en twee staafies 40/45 kilo dumbbells maken...

we hebben ook een lat pully en lange barbell stang, maar de hoeveelheid daarvan i vooral beperkt....

Waarom zou een hardcore-SPECIFIEK- BB school eerder resultaat te geven dan een niet SPECIFIEKE BB school !

Is het niet zo dat trainen is wat je er zelf van maakt ? Hoe denken jullie hierover ? als de kilo's er op zich wel zijn; maar het ' specifiek BB personeel' en het ' specifieke BBprincipe er niet is" ?

Je kunt er zelf toch een ' BB feestje " van maken ?
 
Hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar.....

Aangezien ik ook op een cardioisdabombschool zit.
 
Sfeer en motivatie vind ik persoonlijk ook heel belangrijk naast de gewichten. Kom een keer in Helmond kijken, daar zitten 2 hardcoregyms. Kan je meteen de verschillen met je eigen gym zien en zo super ver rijden is het niet voor jou..
 
Gaat geen verschil maken hoor. De enige reden die ik kan bedenken waar je voordeel uit haalt, is de motivatie die je krijgt als je grotere/sterkere gasten ziet trainen.
 
yupz it's all in your mind, maar een omgeving waar je voluit kunttrainen is natuurlijk wel onontbeerlijk.
 
Vind het een beetje een rare stelling, op zich is enkel de intensiteit en de kwaliteit van je training belangrijk of dat nu in een hardcore sportschool of welnesscenter gebeurt.
Motivatie en plezier is een andere zaak en voor mensen die daar gevoeliger voor zijn kan dat de groei misschien wel bevorderen.
 
zolang de gewichten er zijn, telt niks anders
 
Een hardcore school kan een extra motivatie zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Tuurlijk, het is een extra duwtje in de rug als er zware gewichten, losse dumbbells en halters zijn, als de grote mannen je nog even wat pushen en als je goede informatie van hardcore veteranen kunt winnen.
Daarnaast heb je op de wat commercielere centra niet eens altijd een squatrek of een deadliftmogelijkheid. Dat kan natuurlijk lastig zijn. Maar dan nog, als je wilt is er altijd een weg. Denk bijvoorbeeld aan een zelfgemaakte t-bar row of squatten met dumbbells.
Uiteindelijk zul je het zelf moeten doen. En het gaat misschien makkelijker op een hardcore school, maar vergeet niet dat er op een hardcore school ook ongemotiveerde flapdrollen lopen die zich niks van de hardcoresfeer aantrekken.
 
Nou, ik wou dat er hier een hardcore school was, niet alleen voor de gewichten maar ook de kans dat je mede-bbers leert kennen waar je het een en ander van kan leren (en zij eventueel van jou)
 
Ligt aan je eigen motivatie maar ook aan de equipment natuurlijk.
 
Het is meer een welnesscentrum , waar ik train ja...

En inderdaad ik moet zelf wat improviseren om een T-bar rowing barbelltemaken,
of deathliften, maar het is nog zeker mogelijk om de komende 1,5/2 jaar te blijven wat betreft gewichten....

En het is voor mijn 2/3 minuten vandaan fietsen ! :D

Het enige waar het inderdaad aan onbreekt is ervaren BB-ers of in iedre geval zeer weinig....
 
als je de motivatie niet in een healtcenter hebt , zul je die ook niet in een hardcore locatie hebben.
 
Precies, het maakt geen zak uit zolang alles er maar gewoon is.
 
saint zei:
Een hardcore school kan een extra motivatie zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Tuurlijk, het is een extra duwtje in de rug als er zware gewichten, losse dumbbells en halters zijn, als de grote mannen je nog even wat pushen en als je goede informatie van hardcore veteranen kunt winnen.
Daarnaast heb je op de wat commercielere centra niet eens altijd een squatrek of een deadliftmogelijkheid. Dat kan natuurlijk lastig zijn. Maar dan nog, als je wilt is er altijd een weg. Denk bijvoorbeeld aan een zelfgemaakte t-bar row of squatten met dumbbells.
Uiteindelijk zul je het zelf moeten doen. En het gaat misschien makkelijker op een hardcore school, maar vergeet niet dat er op een hardcore school ook ongemotiveerde flapdrollen lopen die zich niks van de hardcoresfeer aantrekken.
Waar train jij in amsterdam, ik train ook in amsterdam, maar de dumbbells gaan maar tot 32 kg en heb zwaardere nodig voor verschijdene oefeningen, dus ik keek ff voor een andere gym
 
Zolang alles er is en je hoeft maar 3 minuten te fietsen zou ik er voorlopig maar blijven. Niets is zo makkelijk als dat je eigenlijk geen tijd hebt maar dan toch nog even de sportschool in kan duiken omdat het zo dichtbij is.
 
Idd ik zit ook waar vooral veel oudere mensen komen om te cardioen enzo maar toch heb je er alle nodige apparaten. Maakt toch geen flikker uit zolang je maar kan knallen en nergens last van hebt.
 
Als de gewichten er zijn, kan je toch lekker trainen.
 
In mijn gym zagen de housewifes wel dat die k*therrie uitmoet als ik es een cd opleg, dat ze een hele dag gewerkt hebben en nu willen ontspannen ... Goeie motivatie :rolleyes:

Maarja, de sets erna gewoon ff veel kabaal maken en roepen :D
 
Er is volgens mij helemaal geen verschil tussen een 'hardcore'-gym en een barry-breezah-gym. En al helemaal niet in NEDERLAND. Mijn ervaring is dat je in een hardcore gym net zo snel raar wordt aangekeken als in een popi-gym als je gaat bent-pressen, cleanen en farmer-walken. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg schijnt het motto te zijn. Overal!
Het enige verschil is dat je in een hardcore-gym een beetje mag kreunen, groot mag zijn en een mouwloos shirtje aan mag hebben. Wellicht vindt je er ook nog zwaardere dumbbells en wat meer kinky apparaten. Dit is Nederland en van competitie lust men hier geen brood.
Da's jammer, want ik zou mezelf graag meten met andere lui in de sportschool, maar die squatten en deadliften vrijwel niet.

Tijd om voor een powerrack en een olympische barbellset te sparen :D
 
Ik train altijd in hempie ( geen halter) Maar dan zie ik wat ik train en voelk me ze ruigggggggggg!!!!!!!! :D
 
Back
Naar boven