MuscleMeat

hardcore school... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

S0m30n3 zei:
Waar train jij in amsterdam, ik train ook in amsterdam, maar de dumbbells gaan maar tot 32 kg en heb zwaardere nodig voor verschijdene oefeningen, dus ik keek ff voor een andere gym

Ik train bij Barberians in Amsterdam Oost. Dumbbells tot 58 kilo. Squatrek is aangwezig, dus meer heb je niet nodig. Verder nog wat ervaren bodybuilders en wedstrijdgasten en 's morgens traint onze grote vriend Ed er ook.

Een andere keuze is First Class Gym in Diemen, waar ook een aantal Nederlandse toppers trainen.
 
Ik ben van mening dat als er de juiste gewichten zijn je lekker moet kunnen trainen,MAAR als er op je sportschool meer brede gasten zijn met meer ervaring dan kun je altijd bij hun kijken hoe ze trainen...en advies vragen tijdens een praatje, en de sfeer is er naar..als je sportschool zich niet richt op deze groep dan kun je wel trainen, maar dan moet alle motivatie inderdaad vanuit jezelf komen..
 
Ik loop met mijn 76kg lekker rond in mijn mouwloze shirt en het boeit me geen reet. Of mijn sportschool hardcore of niet is boeit me ook geen **** want wat ik doe is toch al vreemd.
Voordeel van die mouwloze dingen is dat je ze na het trainen nog uit krijgt...kan je van de mouw versies vaak niet zeggen.
 
Back
Naar boven