XXL Nutrition

Hardcore Sportschool A'dam(zuid)(zuidoost) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem23518

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
16.013
Waardering
317
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Weet er iemand een hardcore sportschool in omg. A'dam? Ik word die health centres een beetje spuugzat. Hoge kosten, veel mensen die komen niksen, etc. Enige voordeel zijn de cardiodames..
 
Joels gym, osdorperweg is echt bruut. Dumbbells tot 70kg, hele afdeling benen. Berg platen, nul breezers iedereen werkt als een beest. (30euro maand)

Barbarians zuid oost van Edje natuurlijk is wel wat duurder maar ook veel brede gasten. Persoonlijk vind ik het nu te modern maar wie ben ik.

Heb in 4 sportscholen getraind tot nu toe in A'dam en vond dit in ieder geval veruit de beste hardcore scholen.
 
Joels gym, osdorperweg is echt bruut. dumbbells tot 70kg, hele afdeling benen. Berg platen, nul breezers iedereen werkt als een beest. (30euro maand)

Barbarians zuid oost van Edje natuurlijk is wel wat duurder maar ook veel brede gasten. Persoonlijk vind ik het nu te modern maar wie ben ik.

Heb in 4 sportscholen getraind tot nu toe in A'dam en vond dit in ieder geval veruit de beste hardcore scholen.

Thanks, ik ga 'em denk ik wel ff checken.
 
wat zijn de hoogstandjes in ed's gym? kg dumbbells? power racks #? bp/in/decl?

lijkt mij de beste in A'dam iig, hardcore maar toch luxer, grote beesten [ed, aimee, meer]
 
Joels gym, osdorperweg is echt bruut. dumbbells tot 70kg, hele afdeling benen. Berg platen, nul breezers iedereen werkt als een beest. (30euro maand).

Klinkt als BB mekka :D
 
Joels gym, osdorperweg is echt bruut. dumbbells tot 70kg, hele afdeling benen. Berg platen, nul breezers iedereen werkt als een beest. (30euro maand)

Barbarians zuid oost van Edje natuurlijk is wel wat duurder maar ook veel brede gasten. Persoonlijk vind ik het nu te modern maar wie ben ik.

Heb in 4 sportscholen getraind tot nu toe in A'dam en vond dit in ieder geval veruit de beste hardcore scholen.

Godver daar baal ik zo van he.....hier in Deventer geen HC gym te vinden...:sad:.
Alleen Breezah shit...waar alles er mooi uit moet zien en bb vies gevonden wordt. Dus geen brede gasten die rond lopen waar je wat van kan leren of afkijken. 90% van wat er rondt loopt doet maar wat...en soms hoor ik daar ook bij simpelweg omdat er geen voorbeelden zijn in anyway als beginner.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven