XXL Nutrition

"hardcore" sportschool in Tilburg?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nofear train!

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2005
Berichten
2.711
Waardering
3
Hey, vanaf september woon ik weer in tilburg en wil daar ook trainen. Het sportcentrum van mijn school bevalt me niet echt meer en wil daarom graag naar een andere gym. Het liefst eentje waar je een beetje hardcore kan trainen.

iemand die mss een goede gym weet in tilburg??
 
in tilburg zou ik er geen weten, maar trek een zaterdag erop uit om de sportscholen in tilburg en omgeving te bezoeken

succes
 
Ik sport zelf bij Multi-sport, 1 van de weinige gyms met nog een squatrack en platen van 50kg :D

Geen kelder pit ofzo, wel een hoop brede kerels en lekker trainen daar...
 
lekker trainen? t viel wel mee, maar in vergelijking met onze gym... ach ja, ik ben een verwend nest he :p
 
je kan goed traienen bij axiss of daanys gym bij de piushaven in tilburg
alleeen maar brede grote gasten hijzelf is nederlands kampieon geweest
 
ja maar wel reteklein stuk voor losse gewichten, irritant harde k*tmuziek... maar ja... je moet overal maar eens kijken
 
Quality, op de velhovenring. Zelf ook lang getraind. Ga binnenkort weer terug denk ik. Goeie spullen, goeie sfeer, goeie kennis van de sport. Axis is ook wel oké. Ooms is geloof ik ook wel redelijk hardcore. Zelf nooit geweest, maar hoorde wel van een k*tsfeer: goser staat na het trainen te douchen komen daar 3 marrokanen hem (onder de douche) bedreigen. Hij zou tijdens de training naar hun gekeken hebben. Hij is ook meteen bij Quality gaan trainen. Danny's gym bestaat niet meer. Axis is nu van Danny.
 
Laatst bewerkt:
en heb je nog een goede sportschool gevonden ???
 
hey, per 1 september ga ik in tilburg wonen dus vanaf dan ga ik daar trainen, maar ik dacht ik ga op tijd informeren naar andere sportschool. ik ga volgende week een dagje door tilburg en dan ga ik bij: Multi-sport, Axis en Quality kijken. Kijken welke het best is voor mij en ook belangrijk niet te ver weg (hoefstraat). ik laat nog wel weten wat het geworden is :)
 
ik heb op de sites gekeken, zo op het eerste gezicht lijkt axis me de beste keus, maar toch teleurstellend aan de ene kant, ik had gehoopt op een gewichtenhok zonder al de poespas maar het zijn toch allemaal health centers met de nodige poespas en prijzen.
 
laat anders ff weten wanneer je komt, misschien kunnen we wat afspreken... PM maar als het je leuk lijkt
 
bikerbabe zei:
Dat was Frietje trouzens... :D


oh jammer :(

;)


ja lijkt me wel leuk, maar multi-sport staat onderaan het lijstje want die is het verst weg van mn aanstaande kamer. maar als ik er nog langs ga pm ik wel effe.
 
Ach ver weg, stel je niet aan man, 20 minuten fietsen ofzo? :p

Maar pm me maar, altijd leuk om samen te trainen.
 
ik ben zelf nog niet oop de sportschool van universiteit geweest (pendragon..)
maar valt dat zo tegen dan?..
Wel beetje jammer.. had grootse verwachtingen maar kan ik dus wel vergeten..
Ook ik begin vanaf 1 september in tilburg te trainen. Nou woon ik vlakbij de universiteit.. dus dichtbij is het wel. En goedkoop ook nog eens.. trainen voor 70 euro per jaar is geen geld.. maar zijn er zoveel nadelen aan?

Ojaa, als er nog mensen zijn die een trainingsmaatje zoeken :cool:
Stuur maar even pm
 
ga kijken zo ik zeggen.... op de uvt dan kan je zelf zien wat je ervan vindt.
 
Jurre zei:
ik ben zelf nog niet oop de sportschool van universiteit geweest (pendragon..)
maar valt dat zo tegen dan?..
Wel beetje jammer.. had grootse verwachtingen maar kan ik dus wel vergeten..
Ook ik begin vanaf 1 september in tilburg te trainen. Nou woon ik vlakbij de universiteit.. dus dichtbij is het wel. En goedkoop ook nog eens.. trainen voor 70 euro per jaar is geen geld.. maar zijn er zoveel nadelen aan?

Ojaa, als er nog mensen zijn die een trainingsmaatje zoeken :cool:
Stuur maar even pm


kijk, zo erg is het daar ook weer niet. maar het is maar wat je gewend bent natuurlijk, De dumbbells gaan tot 34kg, dat vind ik te weinig. en er zijn weinig mensen die er serieus trainen. het is krap (alles staat in een klein hok). het squat"rek" is niet super, er is amper ruimte om een stang op de grond te leggen (deadlift), ligt ie er wel, dan kan je weer niet goed squaten.

voordelen: het kost maar 70e per jaar, en je bent al gauw een van de sterkere/grotere ;)

kijk zelf eens wat je ervan vind, ik heb er de eerste 3 maande getraind toen beviel het wel maar ik zie me zelf er neit nog een jaar trainen maar ja mss dat ik er van zelf weer terecht kom uit geld gebrek.
 
nofear train! zei:
kijk, zo erg is het daar ook weer niet. maar het is maar wat je gewend bent natuurlijk, De dumbbells gaan tot 34kg, dat vind ik te weinig. en er zijn weinig mensen die er serieus trainen. het is krap (alles staat in een klein hok). het squat"rek" is niet super, er is amper ruimte om een stang op de grond te leggen (deadlift), ligt ie er wel, dan kan je weer niet goed squaten.

voordelen: het kost maar 70e per jaar, en je bent al gauw een van de sterkere/grotere ;)

kijk zelf eens wat je ervan vind, ik heb er de eerste 3 maande getraind toen beviel het wel maar ik zie me zelf er neit nog een jaar trainen maar ja mss dat ik er van zelf weer terecht kom uit geld gebrek.

en hoe zit het dan met de vrouwtjes die er trainen..? :D
toch altijd een extra motivatie..
Ik ga volgende week zeker kijken!
 
Jurre zei:
en hoe zit het dan met de vrouwtjes die er trainen..? :D
toch altijd een extra motivatie..
Ik ga volgende week zeker kijken!

je gaat toch voor jezelf trainen, waarom moet het dan goed zitten met de vrouwtjes
 
train zelf ook op het sportcentrum van de UVT. persoonlijk kan ik daar goed trainen, maar aangezien mijn vriendin ook wil gaan trainen en dat daar niet kan, hebben we een rondje sportscholen in tilburg gedaan, en voor mij kwam axis daar het beste uit. Gewichten tot 50kg alleen redelijk klein, maar je kan niet alles willen he. Ik zou gewoon eens goed rondkijken bij de UVT, want ben zelf ook niet de kleinste maar kan dus dus echt wel goed trainen daar
 
Back
Naar boven