AndroidHealthClinic

"hardcore" sportschool in Tilburg??

Bezoekers in dit topic

Jurre zei:
en hoe zit het dan met de vrouwtjes die er trainen..? :D
toch altijd een extra motivatie..
Ik ga volgende week zeker kijken!

het krachthonk is gescheiden van cardio en andere apparaten dus de meeste dames trainen in de andere ruimte, dus die zie je niet.
 
hey nofear train je dan nog steeds op de uvt????
 
rogierv zei:
train zelf ook op het sportcentrum van de UVT. persoonlijk kan ik daar goed trainen, maar aangezien mijn vriendin ook wil gaan trainen en dat daar niet kan, hebben we een rondje sportscholen in tilburg gedaan, en voor mij kwam axis daar het beste uit. Gewichten tot 50kg alleen redelijk klein, maar je kan niet alles willen he. Ik zou gewoon eens goed rondkijken bij de UVT, want ben zelf ook niet de kleinste maar kan dus dus echt wel goed trainen daar


je kan er aardig trainen, maar je wil mij niet wijs maken dat je er goed losse barbell oefeningen kan doen, zoals deadliften en barbell row. en ga je zwaar squaten dan is het ook irritant dat je meerdere stappen achteruit moet zetten. en dan nog de rest. maar ja voor 70e is het een top ruimte dat cker.
 
Jij hebt het over ruimtegebrek, maar dit hebben ze tijdens de vakantieperiode toch aardig aangepakt dacht ik, maar het blijft altijd een mening natuurlijk. Zou het alleen sonde vinden als mensen door iemand zijn mening daar niet zouden gaan trainen, omdat er naar mijn mening zowel voor kleine als grote bodybuilders goed te trainen is
 
rogierv zei:
hey nofear train je dan nog steeds op de uvt????

volgende week ga ik er nog een week trainen, daarna wil ik naar een andere gym in tilburg
 
rogierv zei:
Jij hebt het over ruimtegebrek, maar dit hebben ze tijdens de vakantieperiode toch aardig aangepakt dacht ik, maar het blijft altijd een mening natuurlijk. Zou het alleen sonde vinden als mensen door iemand zijn mening daar niet zouden gaan trainen, omdat er naar mijn mening zowel voor kleine als grote bodybuilders goed te trainen is

ik heb ook in een eerdere post aangegeven dat ik vind dat hij gewoon zelf moet gaan kijken. want het is maar wat je gewend bent.
 
Back
Naar boven