AndroidHealthClinic

Hardcore!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
Wat is in jouw ogen het meest hardcore moment in je gym ooit geweest?

Ik heb die van mij gisteren meegemaakt.
Setje dumbbell row met zelfgemaakte halterstangen die ik zo zwaar kan maken als ik wil.
Had er 70 kg op zitten en begon lekker te zagen, echter niet in de gaten dat de staaf erg lang was.
Komt ie met een scherp stukje ijzer tegen mijn binnenkant dij aan, trekt een mooie schram waar bloed uitgeseipeld kwam.
Blood Sweat but no tears. ;)
 
Toen ik in m'n vinger had gesneden en toch ging trainen :D
 
Toen ze Gabber Piet op hadden gezet..
 
ff bewusteloos na setjes deadliften/squatten in benauwde ruimte...
 
Met gekneusde wijsvinger toch gaan trainen!!!
 
RAW 6 x 125 deadliften aan het einde van een fukking zware training waar ook een 25 x 60kg squat zat.... toen zag k allemaal vlekken voor mn ogen :D
hardcore:als je doorgaat terwijl je eigenlijk niet meer kan.
 
Toen ik een scheet liet terwijl ik aan het legpressen was :P
 
Met een blessure aan allebij de knieen toch nog 80 kilo op je nek leggen met de squat
 
builderB zei:
:roflol:

ohw ja je sig: het is revenge ;)

Nee hoor zo heet een maaltijd die ik ooit eens gegeten heb :P
 
Sqauten toen mjin been in het gips zat tot aan mjn knie
 
hey leuke thread!! :)

Voor mij is het denkik deadliften op het gras (bijna 200 kg) en daarna flauwvallen op die stang.

Of met een riem een schijf van 15 kg op m'n buik binden en dan pullups gaan doen

Kuiten trainen door op een dakpan te gaan staan met een hoop gewicht in m'n nek, en dan dat die dakpan het na een paar maandjes begeeft

En natuurlijk schreeuwen tijdens je setjes...da's hardcore

En 's morgens zoveel eten da je onderweg naar de bus ff moet kotsen, maar daarna gewoon door eten :)

Nou voel ik me hardcore
 
Men meeste hardcore moment (buiten de gym) was toch op het EK in slovakije dit jaar :D

in 3de beurt het Wereld Record bench verbeteren met 0.5kg (van 172.5 naar 173) en me dan gewoon ****ing gek laten maken en 200 duwen in een vierde poging waardoor ik het WR met 27.5kg verbeterd heb en bovendien een PR van 20kg heb geduwd :D
 
Voor mij is elke benentraining wel hardcore, altijd misselijk net tegen het randje aan.
 
Met koorts new PR gedeadlift.
Last van me knieen hebben en gewoon 200 squaten.
Stoned trainen een new Bench PR neer zetten (Trainings maat)
 
ik heb geen hardcore-moment, ik train als een mietje:D
 
Sport2000 zei:
ik heb geen hardcore-moment, ik train als een mietje:D

Maar je bent toch gewoon een m.....ahhh laat maar...dat nieuwe beleid he?! ;)

Ja sorry...inkoppertje! :p
 
Seated cable rows-full stack...kabeltje breekt, ik vloog drie meter naar achteren! Ook gehad met pulldowns, gat in m'n kop!
 
Back
Naar boven