AndroidHealthClinic

Hardcore!!

Bezoekers in dit topic

smorgens 2rauwe eieren willen eten en na 5seconden moeten kotsen .

een military press doen met zoveel mogelijk gewicht en ineens een flauwte krijgen waardoor ik de barb op mijn voorhoofd krijg
 
RobertHosper zei:
das nog nix..tis dak nu dat spul heb afgezworen vanwege potentiele scahde aan me schildklier maar ik kon er eerst 5 caps á 840 mg wegslikken..DAAR ga je van bibberen:D

5 x 840 = 4200mg caffeine
1kopje koffie = 20mg caffeine

4200 / 20 = 210 koppies koffie :eek:

Hoe vaak ben jij na inname naar de wc gerend als ik vragen mag? :D
 
ik ben niet hardcore, ik ben een lieve zachtaardige knaap die zich bekommert om de zwakkeren in de samenleving...
 
MonsterStrength zei:
Ja right en wij moeten dat geloven? Als je zo'n dosis neemt lig je kwartier later in het hospitaal ...

waarom denk je dat ik me vandaaf heb laten teste op me schildklier die het misschien niet mee doet? DUH!
 
heb eens enkele daagjes geleefd op ephedra

2pilletjes innemen met red bull daarbij nog wat guarana tabs

een uurtje later nog 2tabs .

en om da dag compleet de maken savonds wat yellow subs

dat was hardcore liggen stuiteren in je bed na een hele fysiek uitputtende dag .


nu neem ik 4tabs ephedra en ik voel er niets van alleen ben ik wat alerter
 
RobertHosper zei:
waarom denk je dat ik me vandaaf heb laten teste op me schildklier die het misschien niet mee doet? DUH!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:o
 
koetje zei:
nu neem ik 4tabs ephedra en ik voel er niets van alleen ben ik wat alerter

en daarom is dat spul nu verboden. :(
 
Centaur zei:
Met een blessure aan allebij de knieen toch nog 80 kilo op je nek leggen met de squat

Imo is dat gewoon stom :P
 
heb een paar keer overgegeven, terwilj ikbest door kon gaan maar ik stopte omdat ik geen zin had om die troep schoon te maken in zicht van 40 mensen in de zaal
 
klempic zei:
heb een paar keer overgegeven, terwilj ikbest door kon gaan maar ik stopte omdat ik geen zin had om die troep schoon te maken in zicht van 40 mensen in de zaal

Dat is niet hardcore!!
Kunnen doorgaan en toch stoppen.
Watje :D
 
RichardV zei:
Dat is niet hardcore!!
Kunnen doorgaan en toch stoppen.
Watje :D

Dat is meer hardcore dan je benen open halen aan inferieure kwaliteit eigen, huis en tuin barbell's!
Kreeg je ook zo'n hippe bob de bouwer pleister :D
 
klempic zei:
heb een paar keer overgegeven, terwilj ikbest door kon gaan maar ik stopte omdat ik geen zin had om die troep schoon te maken in zicht van 40 mensen in de zaal

wel kotsen, maar een ander het op laten ruimen... da's geen hardcore, dan ben je gewoon asociaal. Moet ik je kots een beetje op staan ruimen zeker...

Kotsen, opruimen en doortrainen, dat was wellicht hardcore geweest.
 
wazzup zei:
wel kotsen, maar een ander het op laten ruimen... da's geen hardcore, dan ben je gewoon asociaal. Moet ik je kots een beetje op staan ruimen zeker...

Kotsen, opruimen en doortrainen, dat was wellicht hardcore geweest.

Kotsen op nieuw naar binnen werken ( denk aan je eiwitten hé ) en dan doortrainen das pas hardcore!
 
Groot stuk vel/eelt wat van mijn hand afscheurde tijdens deadliften, bloederige bedoeling.
 
RobertHosper zei:
waarom denk je dat ik me vandaaf heb laten teste op me schildklier die het misschien niet mee doet? DUH!

Da's minder, maar wel te verwachten als je zo'n trucen uithaald ;)
 
toen ik klaar was met een setje squatten ging ik eerst out en daarna toen ik bij was moest ik kotsen.
Daarna gewoon verdergegaan
 
Man-Mountain zei:
toen ik klaar was met een setje squatten ging ik eerst out en daarna toen ik bij was moest ik kotsen.
Daarna gewoon verdergegaan

:D

haaardcooore mofo
 
ReyMysterio zei:
Dat is meer hardcore dan je benen open halen aan inferieure kwaliteit eigen, huis en tuin barbell's!
Kreeg je ook zo'n hippe bob de bouwer pleister :D

Nope, scars zijn nu lekker dik opgezet en ziet er best cool uit!
Heb al 3 motorongelukken gehad, dus was al niet meer zo clean op de benen, maar wordt zo steeds mooier :D
 
Back
Naar boven