XXL Nutrition

HARDDRUGS VS TESTESTERON artikel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige retards zijn wel nice to have.. Maar ik vind combatarnie er nou niet echt 1 van..
 
Sommige retards zijn wel nice to have.. Maar ik vind combatarnie er nou niet echt 1 van..

ben z'n post geschiedenis aan het lezen, wat een clown!
 
Stop dan ook meteen met masturberen en al het andere wat fijn is en eventueel testosteron verlagend.
 
Stop dan ook meteen met masturberen en al het andere wat fijn is en eventueel testosteron verlagend.
Sterke vergelijking hoor, masturberen en harddrug gebruik. :thumbup:
 
Sterke vergelijking hoor, masturberen en harddrug gebruik. :thumbup:

Ben nou eenmaal een voorstander van matig en recreatief drugs gebruik. en doelde meer op het feit dat als je alles gaat laten wat plezier geeft in het leven die je testosteron levels zouden kunnen beïnvloeden.... je net zo goed kan stoppen met leven. teveel/te weinig slapen is slecht voor je testosteron, masturberen, drugs, Fast food en ga zo maar door.

Die paar nano milligram testosteron meer of minder gaat het verschil niet maken tussen het winnen van een wedstrijd of het aanzetten van kilo's spiermassa.
 
Ben nou eenmaal een voorstander van matig en recreatief drugs gebruik. en doelde meer op het feit dat als je alles gaat laten wat plezier geeft in het leven die je testosteron levels zouden kunnen beïnvloeden.... je net zo goed kan stoppen met leven. teveel/te weinig slapen is slecht voor je testosteron, masturberen, drugs, Fast food en ga zo maar door.

Die paar nano milligram testosteron meer of minder gaat het verschil niet maken tussen het winnen van een wedstrijd of het aanzetten van kilo's spiermassa.

Masturberen? Godverdomme..
 
Ik lees nix over masturberen? artikels makes no sense trouwens, natuurlijk daat de sert expressie tijdelijk verminderen, dat is de normale response in de hersenen, samen met tijdelijke downregulatie van serotonine receptoren wat de achterdepressie veroorzaakt, niet se depletie wat de meeste denken
 
Masturberen is net goed voor je testosteron!
 
Gaat nergens om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven