XXL Nutrition

Harde schijf probleem :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Hoi ieder1,

Ik heb een vet vaag probleem op mijn computer. Mijn d schijf werkt ineens niet meer. Als ik erop klik via Deze Computer in Windows XP dan komt er te staan:

De schijf in station D is niet geformateerd.
Nu formateren?

Ja Nee

Maar de schijf moet niet geformateerd worden want al mijn belangrijke spullen staan nog op mn D schijf ik ben alleen bang dat ik die nu allemaal kwijt ben.

Weet iemand een oplossing of 1 of ander software programmatje wat dit gebeuren kan herstellen?

Mijn dank is alvast groot!
 
1: Reboot,
2:....
 
jochem107 zei:
1: Reboot,
2:....

Ehm als het zo makkelijk zou zijn dan zou ik je met rust gelaten hebben hoor : :cool:
 
breng m naar een winkel tis toch koopavond ;)
 
probeer eens

format d:\

of click gewoon ja? :D
 
AAlcHemY zei:
Probeer eens met GetDataBack.

Super programma AAlcHemY, maar heb je ook een license key voor me? :)
 
Een licence key heb ik niet, maar deze crack wel. ;)
( enkel voor versie 2.31 NTFS, moest je die niet hebben gooi ik die wel online )
 
:finger:

Start je comp in DOS modus op, heb je windows ME of een latere versie, ga dan eerst naar www.bootdisk.com en maak een windows 98 opstartdiskette, stop die in je comp, opnieuw opstarten, en dan vanuit dos naar je D schijf gaan.

Van daaruit kan je eventueel bestanden naar een andere schijf gooien ( copy *.*bestand C: ). Daarna kan je de schijf gewoon formatteren.
 
AAlcHemY zei:
Een licence key heb ik niet, maar deze crack wel. ;)
( enkel voor versie 2.31 NTFS, moest je die niet hebben gooi ik die wel online )

Bedankt! maar laat ik nu net de fat versie hebben ...
 
Een andere oplossing: Heb je win XP, gebruik dan systeemherstel, en ga terug naar de dag wanneer je nog wel bij de schijf kon.
 
Is inderdaad ook een oplossing Centaur, maar persoonlijk vind ik GetDataBack iets handiger. :)

En hier is de 2.31 FAT32 crack Jimbo. ;)
 
Handiger? Misschien...maar al die luie software gedoe...mensen leren er niks meer van....een klik op de muisknop en het probleem zou weg moeten zijn, al dan niet gewoon verborgen achter de software waar je pas achter komt als je de software verwijderd.

Nee...geef mij maar het goeie ouwe DOS tijdperk, daar leerde je problemen bij de wortel aanpakken.

No offence.
 
Centaur zei:
Handiger? Misschien...maar al die luie software gedoe...mensen leren er niks meer van....een klik op de muisknop en het probleem zou weg moeten zijn, al dan niet gewoon verborgen achter de software waar je pas achter komt als je de software verwijderd.

Nee...geef mij maar het goeie ouwe DOS tijdperk, daar leerde je problemen bij de wortel aanpakken.

No offence.
helemaal mee eens!
dat waren de tijden nog tenminste! vroegah heette die tijd
vroegah. . . . . . toen de politie nog met pijl en boog schoot:D
 
toen mochten ze nog schieten :rolleyes:
 
Centaur zei:
Handiger? Misschien...maar al die luie software gedoe...mensen leren er niks meer van....een klik op de muisknop en het probleem zou weg moeten zijn, al dan niet gewoon verborgen achter de software waar je pas achter komt als je de software verwijderd.

Nee...geef mij maar het goeie ouwe DOS tijdperk, daar leerde je problemen bij de wortel aanpakken.

No offence.

Systeemherstel sucks! Microsoft moet het alleen bij zn OS en internet explorer houden want daar zijn ze goed in ... maar ze zijn nog beter in software bedrijven opkopen en ideeen stelen.

@Mister Crack: Vele malen dank :D Dat scheelt mij weer een hoop virussoftware naar binnen halen :D
 
No offence taken Centaur.
Maar stel dat je partitietabel (gedeeltelijk) verdoet is, met DOS zie die bestanden ook niet. GetDataBack kan die echter wel terughalen.
 
Sport2000 zei:
vroegah. . . . . . toen de politie nog met pijl en boog schoot:D
:roflol: :roflol:

Je moet wat reputatie verspreiden blah blah blah
Jimbo zei:
Systeemherstel sucks!
Geen dank, graag gedaan! :grumble:
 
AAlcHemY zei:
No offence taken Centaur.
Maar stel dat je partitietabel (gedeeltelijk) verdoet is, met DOS zie die bestanden ook niet. GetDataBack kan die echter wel terughalen.
Er is weinig wat je met DOS niet kan...maar ook ik weet lang niet alles meer, verpest door het hedendaagse "gemak die de mens dient" dus hoe je dat in DOS moet doen kan ik je niet vertellen.
 
Centaur zei:
Handiger? Misschien...maar al die luie software gedoe...mensen leren er niks meer van....een klik op de muisknop en het probleem zou weg moeten zijn, al dan niet gewoon verborgen achter de software waar je pas achter komt als je de software verwijderd.

Nee...geef mij maar het goeie ouwe DOS tijdperk, daar leerde je problemen bij de wortel aanpakken.

No offence.
Ik weet nu wie ikke moet mailen als ik er met al mijn handige progjes niet meer uit kom.... :cool: u hoort ongetwijfeld nog van mij :p ;)
 
Back
Naar boven