MuscleMeat

Harde schijf probleem :(

Bezoekers in dit topic

Naga zei:
Ik weet nu wie ikke moet mailen als ik er met al mijn handige progjes niet meer uit kom.... :cool: u hoort ongetwijfeld nog van mij :p ;)
Ja hoor...als je windows niet meer op kan starten mag je mij gelijk mailen. :D :thumb:
 
Centaur zei:
:roflol: :roflol:

Je moet wat reputatie verspreiden blah blah blah

Geen dank, graag gedaan! :grumble:

Ghehe bedankt voor je hulp maar idd met DOS lukte het ookal niet en eigenlijk schaam ik mezelf best wel met 2 ICT diplomas Systeembeheer en Netwerkbeheer dat ik te lui ben om zelf te zoeken maargoed dat hoort bij dat werk he ;)
 
Centaur zei:
Er is weinig wat je met DOS niet kan...maar ook ik weet lang niet alles meer, verpest door het hedendaagse "gemak die de mens dient" dus hoe je dat in DOS moet doen kan ik je niet vertellen.

Zodra mensen een command line tegenkomen gaan ze gillen :cool:
 
sanniejj zei:
Zodra mensen een command line tegenkomen gaan ze gillen :cool:

Wat zullen veel mensen het dan moeilijk hebben met de adresbalk van hun browser, lijkt namelijk verdacht veel op een command line, sterker nog je kan er zat commando`s mee uitvoeren :D
 
Toch valt dat eigenlijk ook best wel mee hoor. Bijna iedereen heeft wel een handige sjonnie in zn familie die denkt dat ie de computer wel is even kan maken ...

De drempel om een computer te maken ligt een stuk lager dan bijvoorbeeld een auto repareren.
 
Jimbo zei:
De drempel om een computer te maken ligt een stuk lager dan bijvoorbeeld een auto repareren.
Ook zoiets....vroegah kon je nog met je tasje gereedschap zelf aan je auto gaan sleutelen...lekker een zondagje bezig zijn. Tegenwoordig worden die dingen aan een laptop aangesloten als ze niet meer starten, en is alles gesealt en strikt verboden er zelf aan te sleutelen.
 
Jimbo zei:
De drempel om een computer te maken ligt een stuk lager dan bijvoorbeeld een auto repareren.
En er is nog een klein verschil tussen. De gemiddelde pc gebruiker zal maar zijn computer laten herstellen als het niet meer werkt, niet als er tekenen zijn dat er iets niet klopt ( enorm traag, veel spyware ). Maar wanneer een of ander ledje oplicht of een raar geluid in hun auto, vliegen ze naar de garage.
 
Back
Naar boven