Fitness Seller

harde spieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gym7

Novice
Lid geworden
4 mrt 2012
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
hey

ik heb al een paar jaar last van harde spieren nl. dat mijn biceps constant hard zijn alsof ik ze net heb getraind.
ik ben zowizo niet flexibel in mijn armen, en als ik bv schouders train voel ik precies of mijn biceps me tegenwerken bij shoulder press
ook groeien mijn biceps het laatste jaar amper.
verschillende mensen zeggen dat ik 'knopen' in mijn spieren heb en het bloed daar niet goed doorstroomt en daarom dat ze niet groeien
verschillende mensen raadden me een deeptissuemassage aan om de spieren los te krijgen
iemand ervaring mee? let me know

grtzz
 
hey

ik heb al een paar jaar last van harde spieren nl. dat mijn biceps constant hard zijn alsof ik ze net heb getraind.
ik ben zowizo niet flexibel in mijn armen, en als ik bv schouders train voel ik precies of mijn biceps me tegenwerken bij shoulder press
ook groeien mijn biceps het laatste jaar amper.
verschillende mensen zeggen dat ik 'knopen' in mijn spieren heb en het bloed daar niet goed doorstroomt en daarom dat ze niet groeien
verschillende mensen raadden me een deeptissuemassage aan om de spieren los te krijgen
iemand ervaring mee? let me know

grtzz

Even voorop gesteld; ik weet vrijwel niks van dit item maar hoorde toevallig laatst iets voorbij komen op YouTube.

Daar zei een gerespecteerde therapeut dat een 'harde, gespannen spier' inderdaad geen gezonde spier is. En dat een massage dan wel zinvol is.
 
Inderdaad naar fysiotherapie gaan!
 
Heb hetzelfde in mn kuiten en hamstrings, even paar sessies bij de fysio nemen idd, kan uit ervaring zeggen dat het een prima oplossing is.
 
Back
Naar boven