MuscleMeat

Hardgainer? Easy 5500kcal bulk plan onder €75 per week (compleet eetschema!)

Bezoekers in dit topic

MassOrPass

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 okt 2022
Berichten
1.077
Waardering
2.345
Lengte
1m77
Massa
103kg
Vetpercentage
16%
Ben jij een hardgainer en wil jij een goed vol te houden high kcal en high protein voedingschema? Ik verveelde me rot dus heb er eentje voor jullie gemaakt.

Alles is natuurlijk aan te passen naar je eigen behoeften

Extreme bulk plan onder €70 per week

Kcal: 5400 kcal
Protein: 316 g
Carbs: 669 g
Fat: 142 g


Maaltijd 1 (ontbijt)
1171 kcal / 63 P / 151 C / 32 F
  • 100g havermout
  • 20g whey
  • 50g rozijnen
  • Banaan
  • 25g honing
  • 5 scrabble eggs

Maaltijd 2 (lunch)
871 kcal / 64 P / 81 C / 31 F
  • Mager Rundergehakt 150g
  • Elleboogjes pasta 100g
  • Geraspte kaas 100g

Maaltijd 3 (pre workout)
906 kcal / 48 P / 148 C / 10 F
  • 100g havermout
  • 40g whey
  • 50g rozijnen
  • 1 banaan
  • 25g honing

Maaltijd 4 (Intra workout)
300 kcal / 0 P / 75 C / 0 F
  • Sportdrank ah (snelle carbs)

Maaltijd 6 (Post workout)
716 kcal / 59 P / 92 C / 11 F
  • 100g honey loops
  • 500ml melk
  • 50g whey

Maaltijd 7 (avondeten)
961 kcal / 55 P / 72 C / 48 F
  • 2 varkensbraadworst
  • 250g aardappel partjes
  • 200g witte bonen tomatensaus

Maaltijd 8 (pre bed)
459 kcal / 27 P / 51 C / 12 F
  • 250g kwark
  • 75g krokante muesli

vragen en tips zijn altijd welkom
 
Meer suiker dan eten dit, one way ticket to insuline retentie/diabetes..
 
Meer suiker dan eten dit, one way ticket to insuline retentie/diabetes..
Je kan de carbs natuurlijk opbouwen zoals je zelf wilt. Je begint offomcourse niet op 5500kcal maar bouwt hem op en verhoogt zodra nodig is.
 
Goed bedoelt, maar jij moet je wel erg vervelen maat:roflol:.

Zoek wat meer hobby's ofso.
 
Ik denk dat de meeste mensen die denken een hardgainer te zijn gemiddeld niet eens 3000 kcal per dag eten, uitzonderingen daar gelaten.
3200Kcals ook goed, of telt dat niet mee :D
 
Goed bedoelt, maar jij moet je wel erg vervelen maat:roflol:.

Zoek wat meer hobby's ofso.
Hahahah vind het leuk om dit soort dingen te doen en leer er zelf ook veel van
 
Ik denk dat de meeste mensen die denken een hardgainer te zijn gemiddeld niet eens 3000 kcal per dag eten, uitzonderingen daar gelaten.
Dus zijn ze nog goedkoper uit.
Prima :thumb: :thumb:
 
Hahahah vind het leuk om dit soort dingen te doen en leer er zelf ook veel van
Lees dan eerst nog naar wat meer, nu heb je gewoon 5500 kcal bij elkaar geklikt zonder enige onderbouwing, dat kan iedereen natuurlijk.

Honey loops in een topsport dieet :emo:, het word met de dag gekker hier.

Ps, pot ben en jerrys is ook iets van 1200 kcal, voor de echte hardgainer die op 6700 wel zitten
 
Lees dan eerst nog naar wat meer, nu heb je gewoon 5500 kcal bij elkaar geklikt zonder enige onderbouwing, dat kan iedereen natuurlijk.

Honey loops in een topsport dieet :emo:, het word met de dag gekker hier.

Ps, pot ben en jerrys is ook iets van 1200 kcal, voor de echte hardgainer die op 6700 wel zitten
Rich piana at elke dag ben en jerrys
 
Rich piana at elke dag ben en jerrys
De meeste big guys aten verre van de standaard kip en broccoli.
Bij sommige van die borden slibben je aderen direct dicht als je er alleen al naar kijkt
 
Rich piana at elke dag ben en jerrys
Is ook niks mis mee, scheelt weer wat insuline spuiten tijdens de kuur.

Neem in je overweging ook even mee dat hij maar 46 is geworden.
 
Lees dan eerst nog naar wat meer, nu heb je gewoon 5500 kcal bij elkaar geklikt zonder enige onderbouwing, dat kan iedereen natuurlijk.

Honey loops in een topsport dieet :emo:, het word met de dag gekker hier.

Ps, pot ben en jerrys is ook iets van 1200 kcal, voor de echte hardgainer die op 6700 wel zitten
Wat een onzin. 90% van de grote gasten die ik ken eten zo'n sugary cereal achtig iets als postworkout. Kan ook prima.

Verder is 't voor mij flink teveel vet maar als je wilt bulken on a budget is dit best een oké opzet als je 't echt voor 70 euro per week kunt doen. Meer geld voor hgh en aas over.
 
Wat een onzin. 90% van de grote gasten die ik ken eten zo'n sugary cereal achtig iets als postworkout. Kan ook prima.

Verder is 't voor mij flink teveel vet maar als je wilt bulken on a budget is dit best een oké opzet als je 't echt voor 70 euro per week kunt doen. Meer geld voor hgh en aas over.
Hoezo is 140 gram teveel vet op 5500 kcals?
 
Lees dan eerst nog naar wat meer, nu heb je gewoon 5500 kcal bij elkaar geklikt zonder enige onderbouwing, dat kan iedereen natuurlijk.

Honey loops in een topsport dieet :emo:, het word met de dag gekker hier.

Ps, pot ben en jerrys is ook iets van 1200 kcal, voor de echte hardgainer die op 6700 wel zitten
Ik denk dat jij eerder niet weet waar je over praat. Een snelle carb source zoals honey loops na je training is top, heb bij 2 coaches gezeten en in beide schema's kozen hun daar ook voor. Een topsport dieet hoeft niet alleenmaar te bestaan uit rijst en Kip he
 
Wat een onzin. 90% van de grote gasten die ik ken eten zo'n sugary cereal achtig iets als postworkout. Kan ook prima.

Verder is 't voor mij flink teveel vet maar als je wilt bulken on a budget is dit best een oké opzet als je 't echt voor 70 euro per week kunt doen. Meer geld voor hgh en aas over.
Inderdaad. 150g vet is voor mij ook net aan de hoge kant maar voor 5500 kcal is het goed te doen.
 
Ik denk dat jij eerder niet weet waar je over praat. Een snelle carb source zoals honey loops na je training is top, heb bij 2 coaches gezeten en in beide schema's kozen hun daar ook voor. Een topsport dieet hoeft niet alleenmaar te bestaan uit rijst en Kip he
Niks mis met snelle carbs maar al die andere zooi in dat soort voer ben ik niet echt een voorstander van.
 
Back
Naar boven