MuscleMeat

Hardgainer

Bezoekers in dit topic

biosphera

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m78
Hoi iedereen,

Ik ben min of meer een hardgainer. Ben altijd een hardloper geweest maar heb de voorbije 9 maanden door aanhoudende blessures mij toegespits op het gainen en krachttraining. Van 60kg naar 72kg, ik at tegen de 3500 tot 4000kcal bij het hardlopen zonder bij te komen. Ja ik weet het, nog steeds niet genoeg massa als ik het vergelijk met de anderen hier ;-), maar je moet ergens beginnen.

Training ziet er als volgt uit, ik gebruik geen toestellen meer, train thuis, compound oefeningen en zo weinig mogelijk isolatie:

Ma: fullbody, alles met barbell (4 sets van 6 reps), kabels/elastieken (tot falen), kettlebells(tot falen), pullupbar (tot falen)
Di: buik/romp + cardio (45min - HIIT)
Wo: rust
Do: fullbody, alles met dumbells (4 sets van 6 reps), kabels/elastieken (tot falen), kettlebells(tot falen), pullupbar (tot falen)
Vrij: buik/romp + cardio (45min - HIIT)
Za: cardio (60min) (MTB of lopen)
Zo: rust

Geen flauw idee wat mijn vetpercentage zou zijn. Iemand een gedacht? Thx.

dbf1.jpg


dbf2.jpg
 
Geen before foto's?... kunnen weinig zetten of je vooruit bent gegaan dan...
Maar 12 kilo in 9 maanden en er zo droog bij staan is wel echt heel netjes overigens, en dat met thuis trainen???
 
in 9 maanden 12 kg gainen en nog goed droog staan is geen hardgainer man :o
Knap resultaat en lekker doorgaan!

(en niet miepen dat je een 'hardgainer' bent. in mijn ogen is dat hetzelfde als dat volk dat zich 3 maanden de pleuris leert voor een tentamen, opt tentamen verschijnt met altijd tzelfde klotegejank 'ow ik ken het echt niet ik ga dit nooit halen' en wanneer ze dan een 9,4 scoren 'dat had ik nooooiit verwacht')
 
Sorry, maar heb geen startfoto, enkel volgende toegevoegde foto daar sta ik op 62kg, start 2e maand.

Misschien iets overdreven met hardgainer. Maar ik eet meer dan toen ik veel liep. De laatste maand blijf ik schommelen rond de 72kg ook al heb ik mijn eiwit inname de voorbije maand opgetrokken.

En het begint "moeilijk" te worden om nog meer voedsel binnen te krijgen.

62kg.jpg
 
Betere foto's van vandaag, training zit er net op. Je ziet dat ik nog werk heb aan de borst. Maar ben op de goede weg.

Foto rug toegevoegd, camera naar spiegel en vice versa, moeilijk om foto te maken.

19052014foruma.jpg


19052014forumb.jpg


back.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar heb geen startfoto, enkel volgende toegevoegde foto daar sta ik op 62kg, start 2e maand.

Misschien iets overdreven met hardgainer. Maar ik eet meer dan toen ik veel liep. De laatste maand blijf ik schommelen rond de 72kg ook al heb ik mijn eiwit inname de voorbije maand opgetrokken.

En het begint "moeilijk" te worden om nog meer voedsel binnen te krijgen.

Nou, verschil is zeker zichtbaar in ieder geval.
 
Misschien moet ik het aantal reps per sets verhogen en cardio nog verminderen! Zoniet schrappen.
 
Kleine update. Gewicht is de laatste weken idem gebleven. Zet dus geen gewicht aan. Ik vermoed wel droger te staan.

Foto van mijn rug laten maken.

rug.jpg
 
Wow met thuistrainen? Zit zelf nu ook al tijdje thuis alleen gaat veel langzamer dan sportschool, welke oefeningen doe je
 
Compounds! Dan zit je nu op onderhoud, als je per se wilt bijkomen, kan je nu weer 300 kcal toevoegen?

Doe zo voort.
 
Back
Naar boven