Fitness Seller

Hardnekkige acne op rug en schouders

Bezoekers in dit topic

Jammer, zou je dus nooit zoveel challenges mee winnen zoals ik heb laten zien. Ach, gelukkig weet jij het spuitje te vinden. Ook een voor je pukkeltjes, mooi toch!
 
Jammer, zou je dus nooit zoveel challenges mee winnen zoals ik heb laten zien. Ach, gelukkig weet jij het spuitje te vinden. Ook een voor je pukkeltjes, mooi toch!

Ik heb aan 1 challenge meegedaan, de allereerste. Natty. Daar had ik van je gewonnen, rememba :)

Maar goed, ik ga niet meer op de natty toer, dus ik maak mij niet druk :roflol:
 
Hey is een spray tan niet iets om te doen tegen littekens? Iemand ervaring mee? Ik vraag het voor mezelf en overweeg om as winter die roa te gebruiken, maar klinkt voor nu een beetje heftig. Maar ook erg last van acne op mn rug al mn hele leven.
 
ik heb dit 2 jaar geleden gehad echt extreem op de rug!
Roa gestart 4 maanden 20mg per dag, na een week of 4 begon dit te werken.
Nu 2 jaar verder nagenoeg geen last tijdens en na de kuur wel altijd Roa op voorraad.
Met de sides viel het mee veel blikjes vaseline in geslagen en over al een blikje om de lippen vet te houden
 
Hey is een spray tan niet iets om te doen tegen littekens? Iemand ervaring mee? Ik vraag het voor mezelf en overweeg om as winter die roa te gebruiken, maar klinkt voor nu een beetje heftig. Maar ook erg last van acne op mn rug al mn hele leven.
Een spraytan zou ik niet gebruiken, lijkt mij dat dit er meer voor zorgt dat je poriën verstoppen. Als ik klaar ben met roa wil ik een Jessner/TCA peeling doen. Blijkbaar krijg je daar weer een mooie egale huid van zonder littekens e.d.
Ik zou niet wachten met roa en dit zo snel mogelijk regelen met je dokter, ik gebruik het nu bijna 2 maanden en ben er heel blij mee. Mijn acne is aanzienlijk verminderd en mag misschien al over 2 maanden stoppen hiermee. De bijwerkingen zijn heus niet zo erg als dat ik dacht. Heb voornamelijk last van droge lippen, droge neusvliezen/bloedneuzen, droge hoofdhuid/roos en pijnlijke gewrichten. Ieder persoon reageert hier anders op natuurlijk, maar mij bevalt het wel prima eigenlijk.
 
Een spraytan zou ik niet gebruiken, lijkt mij dat dit er meer voor zorgt dat je poriën verstoppen. Als ik klaar ben met roa wil ik een Jessner/TCA peeling doen. Blijkbaar krijg je daar weer een mooie egale huid van zonder littekens e.d.
Ik zou niet wachten met roa en dit zo snel mogelijk regelen met je dokter, ik gebruik het nu bijna 2 maanden en ben er heel blij mee. Mijn acne is aanzienlijk verminderd en mag misschien al over 2 maanden stoppen hiermee. De bijwerkingen zijn heus niet zo erg als dat ik dacht. Heb voornamelijk last van droge lippen, droge neusvliezen/bloedneuzen, droge hoofdhuid/roos en pijnlijke gewrichten. Ieder persoon reageert hier anders op natuurlijk, maar mij bevalt het wel prima eigenlijk.
Thanks! Ja het was ooit veel erger, dus ik kijk eerst of het een periode is waar ik ff doorheen moet. Maar die peeling klinkt misschien als een oplossing, ik heb toch liever dat ofzo dan medicijnen.
 
Mijn ervaring met acné;

Toen ik 17 was had ik vooral veel last van acné, Het plaatje was compleet toen, Een bril,110kg en gezicht vol acné. Toen op eigen research en aandringen met me ouders naar de dermataloog gegaan voor roaccutane. Nam ik toen 4 maanden, eerste paar weken werd het ff erger en daarna nam het flink af. wel veel last van droge lippen maar met wat lippenbalsem verhielp je dat gedurende de dag. je mocht iirc ook geen harddrugs of alcohol nuttigen ivm al veel last op je lever. nu al ruim 7 jaar nergens meer last van.
 
Back
Naar boven