XXL Nutrition

hardnekkige gyno

Bezoekers in dit topic

jere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
1.220
Waardering
16
Vetpercentage
10%
ben 9 dagen bezig met test prop only kuurtje

nam al van dag 1 1mg arimidex ed bij

na 4 dagen kwam de gyno er toch nog door :mad:

heb ik dan maar 50 mg proviron bijgedaan ed is iets geminder ma nog niet gedaan;

Denk dat ik morgen de dosis test ga verlagen van 100 mg ed naar 70 mg ed hoop dat dit de gyno doet stoppen .
iemand nog tips?

nolvadex is geen optie houd de gains teveel tegen
 
Hoeveel neem je nu dan?
 
dat is effe klote man
je bent er wel erg gevoelig voor
ik zou het op deze dosis nog even aankijken
70 mg eod is niet al te veel en met ari en provi erbij zal dit je gains zeker wel een gedeelte in de weg staan
wat waren in het verleden je ervaringen met kuren aangezien je gelijk de armidex erin had zitten
 
nolva houd de gains tegen en je ari niet? get real!

als je zo gevoelig bent kan je beter andere compounds gaan zoeken....
 
dat is effe klote man
je bent er wel erg gevoelig voor
ik zou het op deze dosis nog even aankijken
70 mg eod is niet al te veel en met ari en provi erbij zal dit je gains zeker wel een gedeelte in de weg staan
wat waren in het verleden je ervaringen met kuren aangezien je gelijk de armidex erin had zitten


heb max in vorige kuren 625 test ew gedaan (sustanon dit in combo met een niet aromatiserende compound)

btw nu is het 70mg ED
 
nolvadex houd de gains tegen en je ari niet? get real!

als je zo gevoelig bent kan je beter andere compounds gaan zoeken....


wel na mijn gevoel houd ari de gains in kg iet of wat tegen (vocht vooral )
maar bij nolva gaat dit ook ten koste van krachtwinst en 'vol staan ' naar mijn mening
 
nolvadex houd de gains tegen en je ari niet? get real!

als je zo gevoelig bent kan je beter andere compounds gaan zoeken....

Klopt helemaal.

Als je al gyno krijgt bij 100mg prop eod dan heb je echt een probleempje...
 
nolva is juist het middel voor jou..
het is een serm die juist receptoren in je borstweefsel bezet, daar het van origine een medicijn is waar ze borstkanker mee behandelen..

daarnaast is het niet zo dat het al je estrogeen receptoren in je lichaam bezet..dus bang zijn dat het je gains tegenhoud vind ik ondergeshikt aan het kanaliseren van gyno.

probeer het voor een weekje en houd je arimidex ernaast..heb het ook wel eens meegemaakt dat het stopte en ook niet meer terugkwam na stopzetting van nolva..

succes ermee bro!
 
arimidex verhoogt wel gevoeligheid voor aromatase op lange termijn, beter is nolvadex.

Goeie post G21!
 
arimidex verhoogt wel gevoeligheid voor aromatase op lange termijn, beter is nolvadex.

Goeie post G21!

dus bedoel je dat de ari nu meer kwaad dan goed doet?
 
Stop de ari, neem nolvadex. Verhelp je probleem, maak het niet erger.
 
koop human grade anti-gyno shit
 
nolvadex houd de gains tegen en je ari niet? get real!

ik weet wat er in theorie over geschreven is maar ik ervaar duidelijk anders.
 
Misschien een domme vraag, maar hoe voelt het als je beginnende gyno hebt.
 
tepels worden gevoeliger en ontstaat een klein hard bolletje achter.
 
koop human grade anti-gyno shit

Ben ik het ook mee eens, UG nolvadex vind ik bijv niks!

Maar als je al gyno krijgt Test Prop dan heb je indd een probleem :cool:

Misschien letro eens proberen?


Neem je vloeistof Arimidex?

Er komen binnenkort ook nieuwe Arimidex tabs van een heel bekend (2 letterig) NL UG lab uit... Tabs zien er goed uit, maar of ze ook goed werken weet ik nog niet, maar ga ze binnenkort wel uit me kast vissen waarsch om ze te proberen.
 
goeie post van G21 :)

Zou idd arimidex aan de kant gooien en gewoon nolvadex pakken. Arimidex vermindert je oestrogeen levels in je bloed. Oestrogeen is ook belangrijk bij bouwen van spiermassa. Becides je cholestrol wordt ook sterk verslechterd zo. Nolvadex is een SERM die precies en alleen maar voor deze doel gemaakt is. Ga niet beide gebruiken iig. Zowieso verlaagt nolvadex de werking van arimidex. Ook denk ik niet dat je na 4 dagen en dan ook nog met gebruik van arimidex al gyno signs kan krijgen. Ze zijn gewoon beetje puffy is altijd zo in begin van de kuur.
 
als ik t zo lees blijf ik t wel bij mn HG nolvatjes houden... (nooit ugl geprobeerd)
bedankt voor de info heren :D
 
Back
Naar boven