AndroidHealthClinic

HARDROCKER meets POWERLIFTING

Bezoekers in dit topic


ie onzekerheid over mijn rug en WAT IN VREDESNAAM nue eigenlijk mij al ongeveer een half jaar verhindert om deftig te trainen begind mij op mijn zenuwen te werken.

De stress van de onzekerheid, de mogelijkheid van rugschade maakt het voor mij copmleet!!!

enerzijds wil ik trainen, anderzijds durf ik niet.

enerzijds wil ik plannen maken, doelen stellen, anderzijds durf ik niet omdat ik niet weet wat de toekomst brengt, wanneer ik terug fit kan zijn.

STRESS KRIJG IK ERVAN!!!!!!!

GEK WORDT IK ERVAN!!!!!

dit is de druppel die de emmer (die reeds met genoeg zorgen gevuld is de laatste tijd) aan het doen overlopen is!!!!!!!

en dat ik sind dat ik op onderzoek ben gegaan en dat die kerel overal op mijn rug heeft zitten duwen nu deels ANDERE klachten heb dan ervoor (en terug VEEL MEER klachten) maakt het er niet beter op!!!!!

ik sta op ontploffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

....
 
???
Je zit te kloten met je rug en kan niet squatten en dan ga je treinbiels sleuren? En je vraagt dan waarom dat een slecht idee is?
Heb je ooit zo'n ding in je handen gehad?
 

ik heb sinds dien al wel meer dingen gedaan hoor. zoals een PL meet, een 250 kg Yoke.

mijn verbouwingen gaan door zene, daar kan ik niet onderuit gaan.

als ik pijn voel stop ik ermee, en ik ben niet alleen, er komt een vriend helpen. Zonder die rug zou ik ze op mijn ukie mogen verslepen.

met 2 man bilzen van nog ik gok een 80 kg ophalen moet toch lukken hee.

en anders laat ik het weten
 
???
Je zit te kloten met je rug en kan niet squatten en dan ga je treinbiels sleuren? En je vraagt dan waarom dat een slecht idee is?
Heb je ooit zo'n ding in je handen gehad?

ja, dit weekend toen ik ben gaan kijken, met mijn 1 hand opgehoffen. aan 1 kant. ze zijn al vrij oud en hebben al wat gewicht verloren aan ongedierte denk ik.

maar indeed, een intakte trijnbils zou ik nu niet gaan meezeulen.
 
Als het in Bilzen was kwam ik je helpen :baard:

je kan in de namiddag komen helpen chappen!!! daar komt Woopy wat mee helpen, die mag met de zware shit zeulen. ik zal de boorsteentjes wel plaatsen.
 
Als je ze niet alleen tilt zou het misschien nog kunnen ja. Maar dat tilt wel wat lomper dan een barbell hoor.
 
je kan in de namiddag komen helpen chappen!!! daar komt Woopy wat mee helpen, die mag met de zware shit zeulen. ik zal de boorsteentjes wel plaatsen.

Ik kan niet zolang op mijn knieën blijven zitten, in de steenfabriek gebruikte ik destijds 2 paar dikke kniebeschermers :o
 
Als je ze niet alleen tilt zou het misschien nog kunnen ja. Maar dat tilt wel wat lomper dan een barbell hoor.

weet ik.

En ik squat ook niet meer puur uit voorzorg + om ervoor te zorgen dat ik dergelijke werken nog kan doen. ik kan het mij niet veroorloven om een klein jaar niet verder te werken aan mijn verbouwing hoor.

Ik kan niet zolang op mijn knieën blijven zitten, in de steenfabriek gebruikte ik destijds 2 paar dikke kniebeschermers :o

bij mij iset in het gras te doen: omheining voor de hond aan het zetten (een versterkte burcht dus met 2 meter hoge draad en een 100 cm diepe geul vol gewapend beton met daarop betonnen boordsteentjes zodat ze niet onder de draad kunnen)
 
Daar kun je wel een wolkenkrabber op neerzetten :roflol:

anders ging de hond er onderdoor graven om bij de schaapjes te zijn (mijn lam heeft dat deze zomer met de dood moeten bekopen)
 
net als gisteren onder de middag mijn wagentje volgeladen met 300 kg aan zand, beton en cement.

We zijn klaar voor morgen!!!!
 
net als gisteren onder de middag mijn wagentje volgeladen met 300 kg aan zand, beton en cement.

Pfff, dat is niet eens de moeite, het is te zien dat je bureauwerk doet xD
 
Pfff, dat is niet eens de moeite, het is te zien dat je bureauwerk doet xD

in mijn garage ligt nog wat killo's hoor.

en welk werk doe jij ?????? BURN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Naar boven