AndroidHealthClinic

Hari vs Schilt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dikke vette schijnvertoning....
Sem die zich laat kloppen door Badr :roflol:
 
Jank toch niet zo over een natrap, sjeeezusmina.

Karaev heeft Hari ook nagetrapt en hij heeft revanche genomen.

Beter dan die pussy van een Bonjasky die een oscar heeft gewonnen voor zij meelij en gejank tegen Hari.
Dat deed hij ook al bij Stefan Leko en Bob Sapp, ****ing pussy dat ie is.

Gewoon opstaan en hem kapottrappen!
 
Jank toch niet zo over een natrap, sjeeezusmina.

Karaev heeft Hari ook nagetrapt en hij heeft revanche genomen.

Beter dan die pussy van een Bonjasky die een oscar heeft gewonnen voor zij meelij en gejank tegen Hari.
Dat deed hij ook al bij Stefan Leko en Bob Sapp, ****ing pussy dat ie is.

Gewoon opstaan en hem kapottrappen!

Jij bent wel agressief zeg voor een vrouw;)
 
Jank toch niet zo over een natrap, sjeeezusmina.

Karaev heeft Hari ook nagetrapt en hij heeft revanche genomen.

Beter dan die pussy van een Bonjasky die een oscar heeft gewonnen voor zij meelij en gejank tegen Hari.
Dat deed hij ook al bij Stefan Leko en Bob Sapp, ****ing pussy dat ie is.

Gewoon opstaan en hem kapottrappen!
Je weet niet wat er door die trap op de grond met je gebeurt. Je kan je balans of orientatie helemaal verliezen na zo'n trap waar je je niet tegen schrap zet omdat je niet verwacht dat deze komt.

Als je dan verder gaat kan Hari misschien wel winnen, maar dan blijft de vraag of ie de beste was of dat Remy gewoon niet meer optimaal kon presteren.
Jij bent wel agressief zeg voor een vrouw;)
:roflol:
vrouw van Hari?
 
Je weet niet wat er door die trap op de grond met je gebeurt. Je kan je balans of orientatie helemaal verliezen na zo'n trap waar je je niet tegen schrap zet omdat je niet verwacht dat deze komt.

Als je dan verder gaat kan Hari misschien wel winnen, maar dan blijft de vraag of ie de beste was of dat Remy gewoon niet meer optimaal kon presteren.

Het was een klein trappetje. Hij heeft erger gehad, en zijn gejank verdient en oscar :)
 
Het was een klein trappetje. Hij heeft erger gehad, en zijn gejank verdient en oscar :)
Het aparte is dat je een onsportieve actie eigenlijk goed gaat praten... achhh ja een trappetje. En diegene die het overkomt moet maar niet zeiken want anders is het een homo. Waar gaat de sport nou over... hoe stoer je wel niet bent en welke regels je kunt overtreden?

Iedereen zag toch dat Remy beter was en dat wist Hari. Uit onmacht beging hij die fout, anders zou Hari dit nooit hebben gedaan. Als hij echt zo goed was dan had hij Remy wel gesloopt. Maar hij wist dat hij dit niet zomaar ff kon doen anders zou hij nog tegen een down aanlopen zoals Remy al eerder deed. Beide waren gewoon behoedzaam, want ook Hari vocht een stuk rustiger dan ik hem in andere gevechten heb zien doen.

Er zijn gewoon regels in de ring. Scheidsrechter had de beslissing niet moeten overlaten aan Remy maar meteen Hari diskwalificeren na die actie. Zo moeilijk is het toch niet?
 
Laatst bewerkt:
Het aparte is dat je een onsportieve actie eigenlijk goed gaat praten... achhh ja een trappetje. En diegene die het overkomt moet maar niet zeiken want anders is het een homo. Waar gaat de sport nou over... hoe stoer je wel niet bent en welke regels je kunt overtreden?

Iedereen zag toch dat Remy beter was en dat wist Hari. Uit onmacht begin hij die fout, anders zou Hari dit nooit hebben gedaan. Als hij echt zo goed was dan had hij Remy wel gesloopt. Maar hij wist dat hij dit niet zomaar ff kon doen anders zou hij nog tegen een down aanlopen zoals Remy al eerder deed. Beide waren gewoon behoedzaam, want ook Hari vocht een stuk rustiger dan ik hem in andere gevechten heb zien doen.

Er zijn gewoon regels in de ring. Scheidsrechter had de beslissing niet moeten overlaten aan Remy maar meteen Hari diskwalificeren na die actie. Zo moeilijk is het toch niet?

+1 , zo is het, er moeten in de gevechtsport nu eenmaal regels zijn anders wordt het op de duur een doodschopperij.
 
Ik vind niet dat je bij voorbaat kunt stellen dat agressie in de ring beter is. Je zou ook kunnen zeggen dat bijv controle een betere eigenschap is, wat zal leiden tot meer concentratie.

Zelf vind ik een Peter Aerts ook niet echt agressief over komen, lijkt me een hele vriendelijke vent, maar wat die presteert (presteerde) in de ring liegt er niet om.

Ik heb het ook niet over blinde woede! Agressie kun je controleren. Agressie heb je in vele sportdisciplines nodig om wat te presteren! Agressie geeft een adrenaline-kick en dat kan ook net het verschil maken.
 
Het aparte is dat je een onsportieve actie eigenlijk goed gaat praten... achhh ja een trappetje. En diegene die het overkomt moet maar niet zeiken want anders is het een homo. Waar gaat de sport nou over... hoe stoer je wel niet bent en welke regels je kunt overtreden?

Iedereen zag toch dat Remy beter was en dat wist Hari. Uit onmacht beging hij die fout, anders zou Hari dit nooit hebben gedaan. Als hij echt zo goed was dan had hij Remy wel gesloopt. Maar hij wist dat hij dit niet zomaar ff kon doen anders zou hij nog tegen een down aanlopen zoals Remy al eerder deed. Beide waren gewoon behoedzaam, want ook Hari vocht een stuk rustiger dan ik hem in andere gevechten heb zien doen.

Er zijn gewoon regels in de ring. Scheidsrechter had de beslissing niet moeten overlaten aan Remy maar meteen Hari diskwalificeren na die actie. Zo moeilijk is het toch niet?

+1

Regels zijn regels! Als je je daar niet aan wilt houden moet je je heil ergens anders gaan zoeken! Iemand op de mocro-style pakken, als hij al op de grond ligt nog even trappen, kunnen we allemaal wel!
 
Goede vechter maar zoals ik wel hoor een eikel van een gozer. Zal me niets verbazen als ze hem over een aantal jaren met een paar kogelgaten ergens in een sloot vinden. Aangezien hij buiten de ring nogal aggresief is en je met dit soort gasten natuurlijk niet even gaat vechten met blote handen.

Hij is een kewle gangsArRRRaPpErT

http://www.youtube.com/watch?v=hES8zAgMyAA

vanaf 1.44
 
haha die natrap actie tegen remy is al lang verleden man, badr is gewoon de beste imo, kan me altijd verheugen op zijn gevechten, altijd spektakel en die arrogantie wat die heeft vind ik ook wel weer lijp hoort een beetje bij de sport als je te lief bent kom je er niet in die sport :D
 
haha die natrap actie tegen remy is al lang verleden man, badr is gewoon de beste imo, kan me altijd verheugen op zijn gevechten, altijd spektakel en die arrogantie wat die heeft vind ik ook wel weer lijp hoort een beetje bij de sport als je te lief bent kom je er niet in die sport :D
Idd dan kom je er niet... ff nagaan.

Was Aerts arrogant en zwaar agressief? Nee, technisch goede vechter en gemoedelijke brabander. - 3xK1 champ
Was Hoost arrogant en zwaar agressief? Nee, mr. perfect - 4xK1 champ
Was/is Remy arrogant en zwaar agressief? Nee, wordt niet voor niets gentlemen genoemt. - 3xK1 champ
Was/is Schilt arrogant en zwaar agressief? Nee, is gewoon groot en ook een relaxte gast. - 3xK1 champ

Het is er voorheen vrijwel nooit geweest en nu hoort het er ineens bij. Sinds wanneer kijk je eigenlijk naar K1?
 
idd dan kom je er niet... Ff nagaan.

Was aerts arrogant en zwaar agressief? Nee, technisch goede vechter en gemoedelijke brabander. - 3xk1 champ
was hoost arrogant en zwaar agressief? Nee, mr. Perfect - 4xk1 champ
was/is remy arrogant en zwaar agressief? Nee, wordt niet voor niets gentlemen genoemt. - 3xk1 champ
was/is schilt arrogant en zwaar agressief? Nee, is gewoon groot en ook een relaxte gast. - 3xk1 champ

het is er voorheen vrijwel nooit geweest en nu hoort het er ineens bij. Sinds wanneer kijk je eigenlijk naar k1?

+1
 
Idd dan kom je er niet... ff nagaan.

Was Aerts arrogant en zwaar agressief? Nee, technisch goede vechter en gemoedelijke brabander. - 3xK1 champ
Was Hoost arrogant en zwaar agressief? Nee, mr. perfect - 4xK1 champ
Was/is Remy arrogant en zwaar agressief? Nee, wordt niet voor niets gentlemen genoemt. - 3xK1 champ
Was/is Schilt arrogant en zwaar agressief? Nee, is gewoon groot en ook een relaxte gast. - 3xK1 champ

Het is er voorheen vrijwel nooit geweest en nu hoort het er ineens bij. Sinds wanneer kijk je eigenlijk naar K1?

Tyson was ook arrogant en zwaar agressief en kijk wat hij heeft bereikt, niet enkel met praatjes!

En als Badr nu al 3-voudig kampioenen peter en sem verslaat (al is aerts wel oud) en die laffe vechter remy nog dan breekt hij zo het record van hoost :)
 
Tyson was ook arrogant en zwaar agressief en kijk wat hij heeft bereikt, niet enkel met praatjes!

En als Badr nu al 3-voudig kampioenen peter en sem verslaat (al is aerts wel oud) en die laffe vechter remy nog dan breekt hij zo het record van hoost :)
dat bedoel ik met alleen agressie kom je heel ver in vechtsport
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
is wel een grappige foto, dit was met de fight remy vs alistair:D
 
Tyson was ook arrogant en zwaar agressief en kijk wat hij heeft bereikt, niet enkel met praatjes!

En als Badr nu al 3-voudig kampioenen peter en sem verslaat (al is aerts wel oud) en die laffe vechter remy nog dan breekt hij zo het record van hoost :)
Sorry hoor maar boksen is toch wat minder complex dan K1. Weet ik hoeveel boksers het hebben geprobeerd maar het viel ze allemaal vies tegen.

Kom op zeg, dat vergelijk slaat werkelijk nergens op. Was Aerts nu 24... vergelijk kunnen we gewoon niet maken. Er is er maar een laf en dat is Hari met zijn grote bek. Remy was 2 voudig kampioen en terecht en dan komt zo'n drol aan en zegt dat Remy niets voorstelt. Hoe kun je iemand die zelf nog nooit K1 kampioen is geweest dan nog serieus nemen. Al 2 maal heeft Hari in Remy zijn meerdere moeten zien in de K1 finale... zowel in 2007 als in 2008. In de ring gaat het niet om je grote mond, maar daar moet je het laten zien en dat doet Remy. En dan ben ik nog van mening dat Remy 5 jaar terug beter was, en dan nog wint Hari momenteel niet van hem.

Zelf gaf Hari al aan dat hij die fout beging omdat Remy te goed verdedigde... duhhh. Dan betekend dat maar een ding, dat Hari gewoon te slecht was om Remy zijn verdediging te breken. Remy loert op een fout die Hari nogal wel eens maakt in zijn agressieve sT en meteen een down. Voor mij heeft Hari in die finale zijn zwakte getoont terwijl jij juist dit als zijn kracht ziet. Meningen verschillen. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zou het moeten zijn idd... sportief.
 
Je moet in elke full contact gevechtsport de arrogantie hebben van 'ik ben de beste en ik sla de ander tot moes', die geestesingesteldheid en dat killersinstinct horen er bij, maar dat wil niet zeggen dat je de tegenstander gaat trappen als hij op de grond ligt.
De meeste grote kampioenen zijn trouwens helemaal niet agressief in het dagelijkse leven, ze zijn rustig en bewaren hun agressie voor in de ring.
Regels horen in elk geval bij elke sport en zeker in de gevechtsport anders is het een straatje zonder einde, ik vind net als mc dat als iemand de tegenstander trapt terwijl hij op de grond ligt hij daarvoor een schorsing van een jaar moest krijgen, kwestie van een duidelijk signaal te geven dat zoiets niet kan.
 
Idd dan kom je er niet... ff nagaan.

Was Aerts arrogant en zwaar agressief? Nee, technisch goede vechter en gemoedelijke brabander. - 3xK1 champ
Was Hoost arrogant en zwaar agressief? Nee, mr. perfect - 4xK1 champ
Was/is Remy arrogant en zwaar agressief? Nee, wordt niet voor niets gentlemen genoemt. - 3xK1 champ
Was/is Schilt arrogant en zwaar agressief? Nee, is gewoon groot en ook een relaxte gast. - 3xK1 champ

Het is er voorheen vrijwel nooit geweest en nu hoort het er ineens bij. Sinds wanneer kijk je eigenlijk naar K1?

Klopt wel wat je hier zegt. Zijn zeker relaxte gasten.
Maar laten we nu niet in één keer doen alsof we het hier over een gentlemen's society sport hebben.
Met agressie, bedoel ik gedoseerd in de ring en er dus niet buiten. Ook hoeft het niet persé een karaktertrek te zijn, maar agressie heb je wel nodig.

Maar als ik dat roep, dan hebben we het in ene keer over gentlemen's die geen agressie bezitten en nog geen vliegje kwaad doen. Kom zeg, welke planeet leef jij? ;)
 
Back
Naar boven