MuscleMeat

Harmony of Hardcore (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben er!
 
Ben er waarschijnlijk wel bij!
 
Deze staat nog op maybe hier.
 
Haha er zullen altijd liefhebbers blijven.. Hoe naïef ;?
 
Ik dacht dat dat muziekgenre een jaar of vijf geleden reeds ten onder was gegaan.

In België zijn de meeste 'gabbers' randdebielen en heerst er over het algemeen over de 'hardere' genres veel kritiek, als zijnde marginaal en jeugdig etc etc...

Hardcore is een genre die zwaar wordt onderschat, voor mij is het een ideale 'uitlaatklep' en niet alleen dat... zo komen mijn serotonine levels ook vaak in actie bij bepaalde liedjes, hetzij omdat ze een nostalgisch gevoel teweeg brengen hetzij omdat het gewoon keiharde kicks zijn met bijpassende synths,...

Het zijn voor mij de beste feesten, je kan er helemaal jezelf zijn en lekker losgaan zonder dat iemand daar moeilijk over doet!

hetgeen niet kan gezegd worden van bv. carré, versuz, riva,.. (waar je je blauw betaalt aan een drankje en waar de kans op een gevecht vrij reeël is). Neen dankje, hiermee heb ik het wel gehad :)

And last but not least, het producen van hardcore mag misschien wel 't moeilijkste zijn die er bestaat... en neem het van mij aan want ik heb 10 jaar gitaar gespeeld dus ik ken wel wat van muziek ;)

Denk dus niet dat het gewoon 'geboenk' is zoals de meeste mensen dat denken, deze muziek heeft een psychische 'functie' namelijk dat het jou eens helemaal 'ontstresst' en ook zoals alle muziek dagelijks te beluisteren valt.

Helaas voor jou misschien, maar hardcore zal niet sterven ;)

Hardcore is ook enorm geëvolueerd, als je het tijdperk van Thunderdome vergelijkt met de mainstream hardcore van tegenwoordig. (Daarmee wil ik niet bepaald zeggen dat dit een goede zaak is :D)

Anyway, Nederland krijgt voor mij op vele punten veel meer respect dan ons Apenland en hiermee ga ik afsluiten want ik kan nog uren doorgaan :D
 
helaas dit jaar niet aanwezig :cool: mijn voorkeur gaat naar pandemonium indoor in dec ik weet duurt lang maar dan nog :P
 
helaas dit jaar niet aanwezig :cool: mijn voorkeur gaat naar pandemonium indoor in dec ik weet duurt lang maar dan nog :P

Bij mij wordt het mijn eerste x Harmony, is het vet? =)
 
Bij mij wordt het mijn eerste x Harmony, is het vet? =)

Ligt eraan waar je van houdt. Ik ben van de terror en speedcore en dan is er niks. HOH wordt net als dominator, hardshock etc steeds commerciëler, als je daarvan houdt is het antwoord op je vraag ja.
 
dit alleen al maakt me wel gelukkig :) :

F.­noize, destructive tendencies, partyraiser, SRB, Sandy Warez, Spitnoise, Gizmo, Waxweazle, PCP, Rob &­ MC Joe

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Ligt eraan waar je van houdt. Ik ben van de terror en speedcore en dan is er niks. HOH wordt net als dominator, hardshock etc steeds commerciëler, als je daarvan houdt is het antwoord op je vraag ja.

het antwoord is neen :D

ik hou niet van die commerciële shit maar op een festival waar de zon gretig schijnt kan ik het best appreciëren.
Het moet niet altijd rechtdoor zijn...
al vind ik het wel jammer hoe het gros van de mainstream hardcore meer en meer raw hardstyle platen begint te producen.

Nuja, ze willen mee in de 'evolutie' zeker...

Enfin voor de hardere zaken zijn de kleinere feestjes nog steeds de beste!

Footworxx is een aanrader (mocht je die nog niet gedaan hebben)

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

https://soundcloud.com/officialartofdance/dj-ruffneck-mindcontroller-podcast

heerlijk oldskool genieten dit!

jammer dat ze ze zo (bijna) niet meer maken
 
Back
Naar boven