AndroidHealthClinic

Harnas-trial onderzoek

Bezoekers in dit topic

Contact opgenomen, hoop dat er nog ruimte is. Wil eigenlijk nog niet beginnen met AAS, maar als ik later in het jaar zou kunnen beginnen dan wil ik er best aan wagen. Zo'n uitgebreid (lichamelijk) onderzoek is handige informatie om te hebben.
 
Contact opgenomen, hoop dat er nog ruimte is. Wil eigenlijk nog niet beginnen met AAS, maar als ik later in het jaar zou kunnen beginnen dan wil ik er best aan wagen. Zo'n uitgebreid (lichamelijk) onderzoek is handige informatie om te hebben.
Ruimte genoeg! Gaat nog een hele kluif worden om die 100 deelnemers voor elkaar te boksen. Dat duurde bij de HAARLEM-trial ook ongeveer 2 jaar als ik me niet vergis.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ruimte genoeg! Gaat nog een hele kluif worden om die 100 deelnemers voor elkaar te boksen. Dat duurde bij de HAARLEM-trial ook ongeveer 2 jaar als ik me niet vergis.
Ik voldoe aan de voorwaarden. :D Gratis uitgebreid lichamelijk onderzoek voor, tijdens en na een cycle. Beter dan dat is een cycle niet te doen.
 
Je moet sowieso eerst off zijn voor drie maanden.
Ik denk wel serieus dat dat een rede wordt dat ze moeilijk mensen gaan vinden. 100 steroid gebruikers vinden = easy. Vooral als je een zieke hoop gratis screening aanbiedt.

Maar 100 mensen vinden, die al langer off zijn en misschien weer willen beginnen óf mensen die willen starten voor de eerste keer, lijkt me knap lastig.
 
Mijn kuren zijn niet zo hoog gedoseerd 250test e 140 trestolone a en 200mast is t vaak meschien tel ik als natty
 
Back
Naar boven