Originally posted by Purple
Watjes zeg.. bah...
Ik hars altijd netjes mijn benen...
Tuurlijk kan je je daar helemaal ontharen... Gewoon scheren... En irritaties komen doordat je tegen de haargroei inscheerd... En de eerste tijd is het gewoon even wennen daarna verdwijnd de irritatie ook.
Ken iemand die zich in zn balzak had geknipt, was geen pretje voor die jongenOriginally posted by axestream
Ik denk zelf dat het voor mannen moeilijker is om hij geslachtsdeel te scheren dan dat het bij vrouwen het geval is. 'k heb mezelf trouwens ook een keer in m'n ballen gesneden.![]()
Nou ik gebruik altijd mesjes van mannen die zijn veel scherper...
Tuurlijk kan je je daar helemaal ontharen... Gewoon scheren... En irritaties komen doordat je tegen de haargroei inscheerd... En de eerste tijd is het gewoon even wennen daarna verdwijnd de irritatie ook.
Epileren doe je natuurlijk niet bij je edele delen veel te pijnlijk...
Maar mijn benen hars ik in de zomer meestal... Zo apparaat weleens geprobeerd maar vind het niet echt prettig...
Originally posted by Bracke
Kun je het dan niet beter epileren?? ZOals ze zeggen wordt het haar veel dikker en komt er meer haargroei bij als je het gewoon wegscheert.. Als je het epileert wordt het dunner, het irriteert minder en het blijft veel langer weg??
Of is epileren zooo pijnlijk dat het onmogelijk is.. Iemand dat ik kenwil een epileermachine kopen om zich bene te ontharen.. Goed id? Of super af te raden?
Thx![]()
Originally posted by Gespierd Stuk
Als je je haren wegscheert worden ze echt niet dikker, je voelt ze alleen beter omdat het uiteinde stomp afgesneden en er komen er ook zeker niet meer bij, want dat is genetisch aangelegd, en haargroei kan zeker niet gestimuleerd worden door scheerzeep en scheermes. Anders zouden heel veel kalende mensen zich maar wat graag scheren, om er zo na verloop van tijd meer haar aan over te houden.
Vrouwen hebben minder en ook veel dunnere haren dan mannen, waardoor zij wel de epileerapparaten kunnen verdragen en mannen vaak niet.
Als je een man bent, dan raad ik je de aankoop van een epileerapparaat af.
Van epileren kun je overigens ook een hoop irritaties krijgen.
Maar ik wil best wel harsen hoor incl.. bij de edele delen... Wie wil?