MuscleMeat

Harsen AUWWWWWW! hehe :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz Luitjes,

1 uur was het dan. Klaar voor me afspraak om me benen voor het eerst te laten harsen. Shitttt wat deed dat facking zeer zeg . Gelukkig voelde je op een gegeven moment niet meer hahah maar dammm dat zal wel rood worden morgen :D Gelukkig ook dat het een mooi meisje was dat me behandelde ;)

Succes voor jullie Tough Guys die het nog laten doen ;) hahaha
 
Waarom zou ik in hemelsnaam mijn benen willen scheren?!
 
Mischien voor de wedstrijd, maar voor de "look" HELL NO!
F*ck man dat lijkt me echt zeer doen

Originally posted by Rob G
Waarom zou ik in hemelsnaam mijn benen willen scheren?!
 
Mijn benen doe ik nooit. Maar heb wel eens mijn buik en borst geharst. Het is de pijn niet waard (of je moet S.M er zijn ;) )
Ik doe het voortaan lekker met een cool skin onder de douche !!
Véél relaxter !!

ciao
 
Oke geslachtsdeel en oksels is tot daar aan toe maar benen ???

Wanneer heb je die travo wedstrijd dan :p
 
Originally posted by Juriaan
Oke geslachtsdeel en oksels is tot daar aan toe maar benen ???

Wanneer heb je die travo wedstrijd dan :p

:D

Groet Smalluser :thumb:
 
heb het een tijdje gedaan voor foto's. nu niet meer. hell no jongen. veel te veel werk! en dan die klote stoppels die terugkomen. bah nee echt niet meer voor mij :D
 
Ik wil wel helpen hoor bij degene waarbij alles geharst mag worden... hihi...
 
Het is juist toch mannelijk.
 
Originally posted by Juriaan
Oke geslachtsdeel en oksels is tot daar aan toe maar benen ???

Nou je zal maar echt zwaar behaard zijn als ik. Onbehaard ziet het er toch echt gewoon mooier uit. Is gewoon zonde om die spiermassa te verbergen.
 
Originally posted by axestream


Nou je zal maar echt zwaar behaard zijn als ik. Onbehaard ziet het er toch echt gewoon mooier uit. Is gewoon zonde om die spiermassa te verbergen.


hangt er maar net aan hoe erg behaard je bent.
Ik heb er elf weinig last van dus dat harsen..haha no way hose;) k heb een keer een kerel gezien in t zwembad, die wou ik niet bij volle maan tegenkomen, wat een beharing...niet normaal.
T is gewoon een ziekte wat die gasten hebben, iets van hirsutichisme of zoiets. Schijnt ook vaker bij vrouwen voor te komen
 
Harsen heb ik een keer door m'n ex laten doen. Volgens mij ging 't niet echt goed, want op een gegeven moment begon ik zelfs te bloeden. En die pijn, nou petje af voor die meiden die dat regelmatig doen hoor.

Nee, ik scheer me sinds die keer weer lekker. 't is misschien minder glad, maar wel pijnloos. Wat echt balen is, is dat die behaardheid met de jaren toeneemt. :sob:
 
Originally posted by Purple
Ik wil wel helpen hoor bij degene waarbij alles geharst mag worden... hihi...

alles.....perverse:D
 
:rolleyes: K#t.....laat ik nu net een half uur geleden redelijk kaal uit de douche zijn gestapt. ;)
 
Ben nogal controversieel wat scheren en harsen betreft lijkt me hier.. Jullie lijken jezelf allemaal te scheren?? Geschoren ballen?? ??? Geschoren okselhaar :eek: ??

No way hosé :p
 
Originally posted by Bracke
Waarom witte slipjes? Wat is er mis mee? Moet ek dan zwarte dragen ofzo ???

Ze zegt dat het komt door de uitstulpende haren.. Kan me wel voorstellen dat t wel gortig is. Moest zij uitstulpende haren hebben die naast de randen van haar slipje komen gluren.. Zou het ook niet zo supersexy vinden..
;)


Sorry Bracke, maar vond t wel zo toepasselijk:D

Maar ik hou t van onder zelf wel bij. staat wel zo netjes

alleen t okselhaar vind ik een ramp dat gaat na verloop van tijd irriteren, maar heb gelukkig geen bush bush daaronder dus met zweten heb ik erook vrijwel geen last van
 
Originally posted by dandyman



Sorry Bracke, maar vond t wel zo toepasselijk:D

Maar ik hou t van onder zelf wel bij. staat wel zo netjes

alleen t okselhaar vind ik een ramp dat gaat na verloop van tijd irriteren, maar heb gelukkig geen bush bush daaronder dus met zweten heb ik erook vrijwel geen last van


Jij weet mijn posts wel iets te goed staan he dandyman??


Onder bijhouden?? Wil je daar es wat pics van plaatsen? ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb op mn bovenlichaam geen haar en mn benen, tja dat vind ik niet echt nodig, t is geen broek ofzo ;) . De rest houd ik wel bij natuurlijk.
 
Watjes zeg.. bah...

Ik hars altijd netjes mijn benen...
 
Back
Naar boven