AndroidHealthClinic

Harsen AUWWWWWW! hehe :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha ik dus ook :P Dus dat betekend dat jij het voortaan wil doen Purple?
 
Klein vraagje voor de mensen, en in het bijzonder vrouwen, die zich onderaan ontharen.. Uit algemene en praktische interesse;

Met wat kan je jezelf daaronder het beste ontharen?? Wat moetr je doen om daarna irritaite en rode bubbeltjes te vermijden? Kunnen vrouwen zich compleet vanonder ontharen??


Wachtend op een serieus integer antwoord [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Tuurlijk kan je je daar helemaal ontharen... Gewoon scheren... En irritaties komen doordat je tegen de haargroei inscheerd... En de eerste tijd is het gewoon even wennen daarna verdwijnd de irritatie ook.
 
Ik denk zelf dat het voor mannen moeilijker is om hij geslachtsdeel te scheren dan dat het bij vrouwen het geval is. 'k heb mezelf trouwens ook een keer in m'n ballen gesneden. :eek2:

Mensen die last hebben van irritaties kunnen het beste een lotion met benzoylperoxide aanbrengen na het scheren, gaat ook ingegroeide haren en jeuk tegen.

Trouwens nog een tip, als je toch van plan bent om je lichaam te scheren kan je het beste een mesje nemen dat bedoeld is voor vrouwen. Voelt een stuk prettiger aan.
 
Ik heb me een paar jaar geleden ook over een periode van 2 jaar laten harsen: elke 8-10 weken weer!
Je raakt nooit helemaal je haargroei kwijt, maar het dunt wel aardig uit. Het was voor mij met mijn zware lichaamsbeharing (benen, billen, buik en borst) een oplossing. Alleen ben ik heel blij het niet meer te hoeven laten doen, want het was vreselijk pijnlijk.
Nu scheer ik me iedere 4-6 weken en ben er tervreden me. Het is inderdaad wel aan te raden om een goed mesje te nemen, vooral de mesjes voor vrouwen zijn goed. Hiermee voorkom je zoveel mogelijk ingroeiende haartjes en beschadig je de huid minder.
Jammer dat de andere behandelingsmetoden zoals met de robijnlaser zo duur zijn.
 
Originally posted by Purple
Tuurlijk kan je je daar helemaal ontharen... Gewoon scheren... En irritaties komen doordat je tegen de haargroei inscheerd... En de eerste tijd is het gewoon even wennen daarna verdwijnd de irritatie ook.

aha...

ken je die creme niet..

gebruikte ik wel es om okselhaar weg te krijgen..

smeer je erop, laat je ff zetten en boem weg haar...

Wat gebruik jij om te epileren enz dan?

vrouwen zijn hier toch beter in als mannen...
 
Persoonlijk scheer ik m'n oksels niet, heb daar niet veel haar, en helemaal kaal vind ik niks. Over 'ballen' scheren, stelt niks voor, dan is het bij een vrouw scheren toch moeilijker denk ik.
 
Originally posted by axestream
Ik denk zelf dat het voor mannen moeilijker is om hij geslachtsdeel te scheren dan dat het bij vrouwen het geval is. 'k heb mezelf trouwens ook een keer in m'n ballen gesneden. :eek2:
Ken iemand die zich in zn balzak had geknipt, was geen pretje voor die jongen
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou ik gebruik altijd mesjes van mannen die zijn veel scherper...

En Nilsje je gebruikt geen ontharingscreme om haar bij je edele delen weg te halen, weet je hoe dat gaat irriteren... Nou lijkt mij geen pretje... Chemisch troepje
 
Originally posted by Purple
Nou ik gebruik altijd mesjes van mannen die zijn veel scherper...

Ja, maar je weet toch dat wij mannen kleinzerig zijn? ;) Ik gebruik tegenwoordig ook weer gewone mesjes, maar heb ik het verleden wel eens die van m'n ex gejat en dat voelde best prettig aan. :D
 
Originally posted by Purple
Tuurlijk kan je je daar helemaal ontharen... Gewoon scheren... En irritaties komen doordat je tegen de haargroei inscheerd... En de eerste tijd is het gewoon even wennen daarna verdwijnd de irritatie ook.

Kun je het dan niet beter epileren?? ZOals ze zeggen wordt het haar veel dikker en komt er meer haargroei bij als je het gewoon wegscheert.. Als je het epileert wordt het dunner, het irriteert minder en het blijft veel langer weg??

Of is epileren zooo pijnlijk dat het onmogelijk is.. Iemand dat ik ken :rolleyes: wil een epileermachine kopen om zich bene te ontharen.. Goed id? Of super af te raden?

Thx ;)
 
Epileren doe je natuurlijk niet bij je edele delen veel te pijnlijk...
Maar mijn benen hars ik in de zomer meestal... Zo apparaat weleens geprobeerd maar vind het niet echt prettig...
 
Originally posted by Bracke


Kun je het dan niet beter epileren?? ZOals ze zeggen wordt het haar veel dikker en komt er meer haargroei bij als je het gewoon wegscheert.. Als je het epileert wordt het dunner, het irriteert minder en het blijft veel langer weg??

Of is epileren zooo pijnlijk dat het onmogelijk is.. Iemand dat ik ken :rolleyes: wil een epileermachine kopen om zich bene te ontharen.. Goed id? Of super af te raden?

Thx ;)

Als je je haren wegscheert worden ze echt niet dikker, je voelt ze alleen beter omdat het uiteinde stomp afgesneden en er komen er ook zeker niet meer bij, want dat is genetisch aangelegd, en haargroei kan zeker niet gestimuleerd worden door scheerzeep en scheermes. Anders zouden heel veel kalende mensen zich maar wat graag scheren, om er zo na verloop van tijd meer haar aan over te houden.

Vrouwen hebben minder en ook veel dunnere haren dan mannen, waardoor zij wel de epileerapparaten kunnen verdragen en mannen vaak niet.
Als je een man bent, dan raad ik je de aankoop van een epileerapparaat af.
Van epileren kun je overigens ook een hoop irritaties krijgen.
 
Originally posted by Gespierd Stuk


Als je je haren wegscheert worden ze echt niet dikker, je voelt ze alleen beter omdat het uiteinde stomp afgesneden en er komen er ook zeker niet meer bij, want dat is genetisch aangelegd, en haargroei kan zeker niet gestimuleerd worden door scheerzeep en scheermes. Anders zouden heel veel kalende mensen zich maar wat graag scheren, om er zo na verloop van tijd meer haar aan over te houden.

Vrouwen hebben minder en ook veel dunnere haren dan mannen, waardoor zij wel de epileerapparaten kunnen verdragen en mannen vaak niet.
Als je een man bent, dan raad ik je de aankoop van een epileerapparaat af.
Van epileren kun je overigens ook een hoop irritaties krijgen.

Thnx, mooie uitleg, karma verdient.. Maar euh.. Wie zegt dat "ik" een eplieerapparat ga gebruiken? Voel me wat aangesproken..

Het gaat om een vriendin van me.. Zij twijfelt tussen een epileerapparaat of gewoon scheren.. ;)
 
Maar ik wil best wel harsen hoor incl.. bij de edele delen... Wie wil?
 
Originally posted by Purple
Maar ik wil best wel harsen hoor incl.. bij de edele delen... Wie wil?


[Abeelding niet meer beschikbaar]

Hmmm, denk dat ik t toch ga overwegen:D
 
He dandyman, zou je es haar niet vragen of ze naart papiertje kijkt of niet? ;)
 
Papiertje, wat bedoel je??
 
Back
Naar boven