Fitness Seller

hart van nederland BB nieuws :) (pics) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
was net op hart van nederland hoorde ik van royal death.
ging over BB.
dit is een nl-se bb-er

Jerry (ben zn achternaam vergeten):

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]


dit was klasse tot 70 kg. ziet er goed uit !
 
tot 70 ?? Tering man heeft ie 1% BF en is ie 1m 50 ofzo??
 
lichte beenderen kan ook een groot verschil uitmaken hoor.
 
Daar heb je gelijk in, alleen ik weeg zelf 72 kg met iets van 9% BF en als ik mezelf vergelijk met deze gozers... pff... ik word er gewoon verdrietig van... :(

:)
 
alles op zijn tijd... Een doel is er om na te streven. . .
 
Ja lichte botten hebben de meeste met een lage lengte ook al. Kijk naar Leon Spijkers (2e @ eemsmond cup -70kg) ziet er toch echt massief uit met zn 69,8 kg ofzo. Maar is ook maar 1.67 geloof ik.

Ook een mooi voorbeeld dat kilogrammen niet direct iets zeggen. De spiegel is toch het belangrijkst!

Maar verder ziet die gozer dr goed uit.
 
damm ziet er zekers te weten goed uit! Echt knap!
 
ZIen er zeker mooi gespierd uit, vooral als je bedenkt dat ze maar tot 70 kilo wegen. Scheelt veel hoeveel botten wegen. Op die manier zou ik het niet erg vinden om maar zo weinig te wegen.
 
zag er heel goed uit! en ook super droog!
maar lichte botten??? sorry jongens dat bestaat echt niet! tuurlijk is er verschil tussen het ene persoonn en de andere maar dat is nooit heel veel! hou het mar gewoon op weinig vet en veel spieren!
 
Originally posted by martijn23
zag er heel goed uit! en ook super droog!
maar lichte botten??? sorry jongens dat bestaat echt niet! tuurlijk is er verschil tussen het ene persoonn en de andere maar dat is nooit heel veel! hou het mar gewoon op weinig vet en veel spieren!

je hebt wel een btje gelijk maar zware botten bestaan wel degelijk..
 
Originally posted by CQ_Demolisher


je hebt wel een btje gelijk maar zware botten bestaan wel degelijk..


Hoe langer de persoon, hoe zwaarder het skelet. Maar het verschil tussen twee even lange personen is miniem. Natuurlijk zal de 1 iets dikkere botten hebben, maar qua gewicht zal dit minimaal zijn. Ik denk zelfs dat we het dan over enkele onsjes hebben, maar zeer zeker niet over kilo's.
 
Kan het niet zijn dat de een gewoon een grotere dichtheid heeft in zijn botten als de andere? Net als oudere en jongere mensen, je botten worden brosser en krijgen daardoor ook een andere dichtheid. Maar het zal nooit veel schelen...
 
nee dat kan niet! ik heb stage gelopen op de afdeling nucleaire geneeskunde(ben overgens bijna afgestudeerd!) hiier doen wij ook botdensiomeingen wat inhoud dat we de dichtheid van het skelet meten bij mensne die gtote kans hebben op bot ontkalking De densiteit moet in een bep waarde liggen(er is idd een kleine variatie) de varioatie is zo klein dat het geen groot massa verschil teweeg berengt, tenzij je natuurlijk totaal ontkalkt bent!


mvg martijn
 
hoe verklaar je dan dat personen die er zo uitzien soms 5 tot 10kg minder wegen dan een andere persoon met ongeveer dezelfde dimensies?
 
ik heb het hier niet over dichtheid.

maar iemand met dikke gewrichten (dus dikkere botten, wil niet per se zeggen en grotere dichtheid) zal toch meer wegen dan de persoon die eenzelfde massa en lengte heeft, maar toch veel smallere gewrichten hebben (dus smallere botten)?
 
geloof me dat verschil is betrekkelijk klein jij hebt het over dimensies maar het oog belazerd je waar je bij staat stel iemand heeft benen die net een halve cm dikker zijn dan de ander...dat is nauelijks te zien en dat geld voor alles, en ik zeg ook niet dat er totaal geen verschil is maar dat verschil is echt heel klein hooguit een kilo (neem maar es een kilo puut botten moet je zien hoeveel dat is!)
 
Ik heb er ook een keer een documentaire over gezien, en daar waren de wetenschappers het met elkaar eens dat het een fabeltje is.

Er is niet zoiets als lichte of zware botten.
 
maar hoe oud zijn die gasten?? ik heb een tijd terug op tv testosteronboys gekeken... waren net zulke gasten 17 tot 19 en die gebruikten allemaal anabolen enzo (behalve 1)
 
Back
Naar boven