AndroidHealthClinic

Hartkloppingen na HGH Inject.

Bezoekers in dit topic

Jokke

Novice
Lid geworden
29 okt 2022
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
7%
Hoi gasten,

Jokke hier, “gepensioneerde” AAS gebruiker.
(Neem het woord gepensioneerde niet te uitdrukkelijk)

Kort verhaaltje eerst en hopelijk zitten hier de juiste slimmeriken tussen om me verder te helpen!

Aantal jaren geleden was ik een frevent AAS gebruiker, veel plezier, veel gains, veel PR’s. Maar door verandering van levensstijl en een aantal niet zo leuke ervaring had ik besloten dat dit niet meer voor mij was weggelegd.

Ook natuurlijk gestopt met trainen en mezelf vol op mental health gelegd.

Een tweetal jaar geleden ben ik dan door die mental bubbel gekomen, met ups and downs.. En terug natuurlijk beginnen trainen en klimmen. 6 maand geleden heb ik ivm mijn gezondheid ook even men dieet aangepast richting de stijl van carnivoren. En een maand geleden besloot ik om mezelf te trakteren op een jaartje of 2 HGH ONLY te gebruiken omdat ik hier vroeger goed op ging.

De only is gewoon omdat ik 2 jaar op 2iu wil lopen en er ondertussen nummerlijke onderzoeken van heb doorlezen dat dit echt wel verschillende gezondheidsvoordelen kan meebrengen. Zowel mentaal als fysiek.

Zo gezegd, zo gedaan.

5 kitjes in men ijskastje.

2iu op de eerste dag voor het slapengaan en om 4:00 snachts wakker worden met lichte hartkloppingen.

1iu op de tweede dag om de “effecten” te verminderen, maar een uur na injectie (01:00) onvoorstelbare hartkloppingen gehad.

Ik (met enige ervaringen in AAS en HGH) sta voor een raadsel..

Hoe kan mijn lichaam zo in opstand komen van 1-2iu?

Nog even mijn dieet erbij smijten aangezien dit het enigste is dat ik kan bedenken.. (Te weinig insuline resistent):

- Enkel verse eieren (Dagelijks)
- Vers rood vlees (Dagelijks)
- Verse vette vis (Wekelijks)
- Verse rauwe boter (Dagelijks)
- Rauwe melk (Dagelijks)
- Fruit (Dagelijks)
- Groenten op een iets lager pitje (Dagelijks)
- Weinig koolhydraten (voornamelijk fruit en carbs zonder gluten wegens gezondheidsredenen) (Dagelijks)
- Geen brood of andere graan/meel/bloem producten.
- GEEN toegevoegde suikers. Enkel natuurlijke.
- Geen plantaardige oliën.


Ps: ik kom hier voor raad. Het dieet afbreken mag, maar heeft tot nu toe mij goed verder geholpen met de gezondheidsproblemen.

Alvast bedankt voor jullie tijd. 💭 Knal ze.
 
Sommige reageren gewoon niet lekker op GH, ik krijg zelf ook elke side die je kan bedenken.

Gewoon mee kappen.
 
Kan komen door fake spul van ug lab. met gh betaal ik liever wat meer voor echt spul. heeft verder niks met je eetpatroon te maken.
afwijkingen in hartslagvariabiliteit komen vaker voor bij GH-deficiëntie
 
Sommige reageren gewoon niet lekker op GH, ik krijg zelf ook elke side die je kan bedenken.

Gewoon mee kappen.

Het 1e inderdaad. Wel loont het imo de moeite om nog een keer van merk te switchen. Ben er nog niet uit waarom maar ik heb op de ene UG nergens last van en op een andere wel. Ook inderdaad 't gevoel van hartkloppingen. Anders, gewoon stoppen. De (minimale) positieve effecten van 2iu zijn geen sides waard.
 
Even contact opnemen met je huisarts;).
Die kan je vast beter helpen met medische problemen dan mensen van een forum.
 
Het 1e inderdaad. Wel loont het imo de moeite om nog een keer van merk te switchen. Ben er nog niet uit waarom maar ik heb op de ene UG nergens last van en op een andere wel. Ook inderdaad 't gevoel van hartkloppingen. Anders, gewoon stoppen. De (minimale) positieve effecten van 2iu zijn geen sides waard.

Ligt aan de zuiverheid van de hgh.. hoge purity % weinig bijwerkingen en lagere purity meer bijwerkingen.
 
Ligt aan de zuiverheid van de hgh.. hoge purity % weinig bijwerkingen en lagere purity meer bijwerkingen.
Dit denk ik inderdaad ook. M'n vorige was vrij zuiver en lage dimer. Van m'n huidige heb ik alleen de dosering maar geen purity/dimer.
 
Even contact opnemen met je huisarts;).
Die kan je vast beter helpen met medische problemen dan mensen van een forum.
Mijn huisdokter is niet zo van de helpende kant.. En zegt liever nee tegen alles en houdt vast aan traditionele geneeskunde..

Allemaal goed en wel, we leven maar 1 keer, en ik ben 1 van de meest soberste personen die er rondloopt.. Dus een verzetje moet kunnen. 💭
 
Back
Naar boven