XXL Nutrition

Hartkloppingen

Bezoekers in dit topic

TigerNL

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2009
Berichten
66
Waardering
2
Lengte
1m78
Afgelopen donderdag kreeg ik een gigantische paniekaanval in de klas, ik begon helemaal te zweten en me hart begon te kloppen, niet normaal snel.
Ik kon nauwelijks goed ademhalen.
Nu een beetje geminderd maar nog steeds hele snelle hartkloppingen, en soms ademhalingsproblemen.

Weet iemand hoe dit komt? De huisarts d8 misschien door de stress van school. :bang:
 
M'n moeder laatst ook hartkloppingen, komt zomaar en gaat in 1 klap ook weer over. Het hoort niet zolang te duren volgens haar, toen duurde het zo'n uur normaal heeft ze het veel korter en het schijnt niet erg te zijn ofzo, alleen wel vervelend op het moment zelf.
Misschien kan je wat vinden via google over hartkloppingen.
 
Kan ook ingegeven worden door hyperventilatie. Laat je checken, dat geeft rust. Heb zelf al 25 jaar af en toe hartkloppingen, zolang je niet zeker weet of er wat mis is schrik je je bijna "dood" als het je overkomt.
 
Afgelopen donderdag kreeg ik een gigantische paniekaanval in de klas, ik begon helemaal te zweten en me hart begon te kloppen, niet normaal snel.
Ik kon nauwelijks goed ademhalen.
Nu een beetje geminderd maar nog steeds hele snelle hartkloppingen, en soms ademhalingsproblemen.

Weet iemand hoe dit komt? De huisarts d8 misschien door de stress van school. :bang:

Heb je je voedingspatroon extreem veranderd naar bijv 4000kcal voor bodybuilding? Ik had dit toen ook. En ik gebruikte goedkope Kwark.
Had 1 week lang zware hardkloppingen en onrust. Het was net of ik dood ging.

Ben overgestapt op een bio AH kwark heb nergens meer last van.

Zou dus kunnen wezen dat je erg moet wennen aan veel eten. De energie etc.

Najah ik ben ook geen dokter in ieder geval. :cool:
 
Enkele jaren geleden had ik ook heel erg veel last van hartkloppingen, misselijkheid, duizeligheid, paniekaanvallen, zweten...(en ga zo nog maar effe door...) Oorzaak bij mij was een teveel aan en overgevoelig voor aspartaam.
Sindsdien helemaal clean van die rotzooi en volledig hersteld.
 
Laatst bewerkt:
Houd je je adem te lang in met trainen?
 
Ik ken het, had er 2 jaar terug ook last van. Ik kreeg heel vaak paniekaanvallen. Regelmatig een hoge hartslag. Kwam omdat ik mezelf geestelijk kapot maakte door stress. Heb er nu nooit meer last van.
 
Heb hier ook heel veel last van gehad, vooral in ruimtes met veel mensen. Bioscopen, kantines, uitgaansgelegenheden.. Bij mij lag het ook aan overgevoeligheid voor aspartaam en caffeïne en ben dit op advies zo min mogelijk gaan consumeren..

geen last meer van ;)
 
Back
Naar boven