AndroidHealthClinic

hartkloppingen .

  • Topic starter ouri
  • Startdatum
  • Reacties 18
  • Weergaven 7K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

ouri

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2010
Berichten
959
Waardering
3
Lengte
1m76
hallo ik zit met een probleem .
als ik in de dag ga werken slaagt mijn hart met de minste inspannig flink omhoog. ik weet dat dit normaal is maar ik heb het echt heel snel (zelfs in rust slaagt mijn hart te snel.! heb mijn bloed laten onderzoeken alles bleek in orde te zijn . nadien naar de cardioloog geweest voor het nakijken van mijn hart ,en ze zeiden me dat alles in orde was ,en dat ik wrs iemand ben met een hogere hartslag dan iemand anders... zelf heb ik daar mijn twijfels bij . omdat ik denk of weet dat mijn hartslag vroeger lager lag. ik ben dan maar gestopt met creatine te nemen en energie makers (no explode) met deze procucten was ik gestopt een week voor ik naar de cardioloog moest. nu vraag ik me af of het van de gwne whey shakes kan liggen of mijn lean gainer .merk is (whey perfection) en (lean gain ) maar ik betwijfel dat deze shakes er iets mee ta maken hebben...
 
Hoi OURI ga terug naar je dokter...goed dat je gestopt bent met creatine en vooral
energie makers....als je geen verboden middelen neemt ik mag hier geen namen noemen
ga a.u.b terug naar je dokter en neem geen genoegen met zijn verhaal ga ook naar een
andere dokter voor een second opinion.( stop met alles wat je neemt voor 1 maand of langer tot je weet wat er aan de hand is )

Sterkte Voight
 
Hoi OURI ga terug naar je dokter...goed dat je gestopt bent met creatine en vooral
energie makers....als je geen verboden middelen neemt ik mag hier geen namen noemen
ga a.u.b terug naar je dokter en neem geen genoegen met zijn verhaal ga ook naar een
andere dokter voor een second opinion.( stop met alles wat je neemt voor 1 maand of langer tot je weet wat er aan de hand is )

Sterkte Voight

ja kan ik doen maar ze hebben niets gevonden .. ze hebben een hele chechup gedaan van men hart... met een soort gel aan men borst en heb dan nog een fietstest moeten doen om te kijken hoe men hart daarop reageerde..
 
Heb ik ook gehad vorig jaar bloedonderzoek gedaan (vondt men niets behalve wat ijzer die voldoende was maar niet genoeg voor een sporter) daarna cardioloog (vondt men ook niets) daarna röntgenfoto van men borstkast (ook niets aan te zien.
denk dat het komt door de creatine, meer vocht, je maakt meer spieren aan dus moet er meer bloed aangevoerd worden etc.. je zal het pas voelen na een maand of 2 maanden (creatine duurt tijdje voor die terug op ''normale'' waarden staan.
Heb er zelfs pillen voor moeten pakken toen ik in ziekenhuis lag had ik zelfs een hartslag van 120 terwijl ik gewoon lag te slapen.
Nu heb ik nog altijd redelijk hoge hartslag maar is veel beter.

Tips :
Werk aan je conditie, vermijdt zout-vettig eten, eet meer groenten.
 
Ik heb dat ook, en bij komt het naar alle waarschijnlijkheid door een verhoogde schildklier werking.

Ik heb in rust af en toe een hele hoge hartslag. En ik voel mijn hart echt altijd heel zwaar kloppen, ook soms als ik rustig op de bank lig.

Ik zou ook terug naar de dokter gaan.
 
enja desnoods andere dokter.
Die pillen die ik kreeg hebben zeer goed geholpen, soort van hartjesvorm hadden die, weet alleen naam niet meer.
 
Heb ik ook gehad vorig jaar bloedonderzoek gedaan (vondt men niets behalve wat ijzer die voldoende was maar niet genoeg voor een sporter) daarna cardioloog (vondt men ook niets) daarna röntgenfoto van men borstkast (ook niets aan te zien.
denk dat het komt door de creatine, meer vocht, je maakt meer spieren aan dus moet er meer bloed aangevoerd worden etc.. je zal het pas voelen na een maand of 2 maanden (creatine duurt tijdje voor die terug op ''normale'' waarden staan.
Heb er zelfs pillen voor moeten pakken toen ik in ziekenhuis lag had ik zelfs een hartslag van 120 terwijl ik gewoon lag te slapen.
Nu heb ik nog altijd redelijk hoge hartslag maar is veel beter.

Tips :
Werk aan je conditie, vermijdt zout-vettig eten, eet meer groenten.
oke bedankt man dat zal ik doen !!
maar dus gewoon blijven trainen met wat conditie daarna.? ja het is raar heel de tijd zo beetje opgefokt (ongerust) tegelijkertijd ... ben nu toch al paar weken met creatine gestopt... het is raar met het minste dat ik doe gaan hij de lucht in maar dus met whey shakes en lean gainers heeft het niets te maken .? of best ook even stoppen of mindere hiermee tot enkel na de training
 
enja desnoods andere dokter.
Die pillen die ik kreeg hebben zeer goed geholpen, soort van hartjesvorm hadden die, weet alleen naam niet meer.

Heb je het over beta blockers?
 
oke bedankt man dat zal ik doen !!
maar dus gewoon blijven trainen met wat conditie daarna.? ja het is raar heel de tijd zo beetje opgefokt (ongerust) tegelijkertijd ... ben nu toch al paar weken met creatine gestopt... het is raar met het minste dat ik doe gaan hij de lucht in maar dus met whey shakes en lean gainers heeft het niets te maken .? of best ook even stoppen of mindere hiermee tot enkel na de training
Zou niet weten wat er verkeerd zou kunnen gaan door gewoon eiwitten te eten :p
Dus nee die kan je blijven door gebruiken.

Enja dat gevoel had ik ook precies, had zelfs een moment dat ik zo hard verschoot van een hartklopping dat ik wel dacht dat ik een hartstilstand zou krijgen.
Op school kon ik ook helemaal wit zien en heb er zelfs een paar keer bij schooldokter gelegen ervoor..

En ja Creatine tenminste 4 weken voor het normaal is had je het van MEGA grow trouwens ?

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Heb je het over beta blockers?
Geen idee is ook jaar geleden.
Het zou kunnen maar waren zo van die rode/roze/witte hart vormige pilletjes.
 
Zou niet weten wat er verkeerd zou kunnen gaan door gewoon eiwitten te eten :p
Dus nee die kan je blijven door gebruiken.

Enja dat gevoel had ik ook precies, had zelfs een moment dat ik zo hard verschoot van een hartklopping dat ik wel dacht dat ik een hartstilstand zou krijgen.
Op school kon ik ook helemaal wit zien en heb er zelfs een paar keer bij schooldokter gelegen ervoor..

En ja Creatine tenminste 4 weken voor het normaal is had je het van MEGA grow trouwens ?


---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------


Geen idee is ook jaar geleden.
Het zou kunnen maar waren zo van die rode/roze/witte hart vormige pilletjes.


de mijne is creatine orotate.. van body&fitshop ik hoop dat dat de ooraak is want ik wordt zowat zot!
 
Normaal wel maar ja zou nog es naar dokter gaan om te vragen om die pillen.
Is idd beu gevoel en zal nog wel even duren..

Beste wat je nu kan gaan doen is zo gezond mogelijk leven en paar keer/week aan je conditie werken.
 
Normaal wel maar ja zou nog es naar dokter gaan om te vragen om die pillen.
Is idd beu gevoel en zal nog wel even duren..

Beste wat je nu kan gaan doen is zo gezond mogelijk leven en paar keer/week aan je conditie werken.

oke gezond eten ... ik eet elke dag eigelijk geen vet enkel haverout brinta en 2 stuks fruit smorgens en smiddags en omega 3,6,9 caps savonds rijst kip en groenten vandaag was het spagetti .. ik ga direct nar de winkel voor hartslag meter en ga straks al eens half uurtje rustig lopen se ineens goed voor men bf beetje te verlagen bedankt alleziens he
 
Ja ik zou wel uitkijken met wat je doet. Het enige dat ik weet is dat Pre workout dingen een hoog cafeïne gehalte hebben en dat soort spullen. Daar schijn je ook hartkloppingen van te kunnen krijgen.
 
Ja ik zou wel uitkijken met wat je doet. Het enige dat ik weet is dat Pre workout dingen een hoog cafeïne gehalte hebben en dat soort spullen. Daar schijn je ook hartkloppingen van te kunnen krijgen.
wat bedoel je juist als ik vragen mag? heb een fietstest moeten doen in ziekenhuis en hartslag was 180 op praktish mijn maximum dat ik kon ... en was goed aan het zweten . dus als ik men hartslag tussen de 135 en de 145 houd zweet ik niet echt
 
Nee klopt, dat is normaal, maar ik bedoel stel dat je een te hoog gehalte van bepaalde spullen zoals Cafeïne of Taurine binnen krijgt schijnen een hoop mensen ook hart kloppingen te krijgen. Maarja dat is het enige dat in me op zou komen
 
Nee klopt, dat is normaal, maar ik bedoel stel dat je een te hoog gehalte van bepaalde spullen zoals Cafeïne of Taurine binnen krijgt schijnen een hoop mensen ook hart kloppingen te krijgen. Maarja dat is het enige dat in me op zou komen

ik drink voor derest enkel water... niet echt iets dat men hart omhoog zou kunnen gooien denk ik . ik drink geen koffie of dergelijke enkel water
bedankt vooe je antwoord!
 
Geen zorgen. Ik wens je veel sterkte toe! Hopen dat je er vanaf komt
 
oke gezond eten ... ik eet elke dag eigelijk geen vet enkel haverout brinta en 2 stuks fruit smorgens en smiddags en omega 3,6,9 caps savonds rijst kip en groenten vandaag was het spagetti .. ik ga direct nar de winkel voor hartslag meter en ga straks al eens half uurtje rustig lopen se ineens goed voor men bf beetje te verlagen bedankt alleziens he
Redelijk gezond eten dus :p
Over een maandje zou je terug de ouwe moeten zijn dusja
Succes he ;)
 
Drink je ook veel koffie erbij?
Volgens mij moet jij gewoon van energy sups afblijven. Ik heb hetzelfde als ik die zooi slik.
Van koffie al krijg ik hartkloppingen, laat staan met die sups erbij. Dus zoek het in je sups of caffeine inhoudend spullen.
Echt goede energy sups die geen hartkloppingen veroorzaakt ken ik niet. Als je iets meer energy wil, kun je beter gewoon dextro poeder nemen.
 
Back
Naar boven