MuscleMeat

hartproblemen met stacker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij mij niemand in de familie met wat dan ook, ik zelf heb ook geen afwijkingen ( gestest ).

Maar ik kan zeker niet tegen die rotzooi, doet letterlijk pijn aan mn hart ( epedera ). Doe het nooit meer. Je kunt gevoelig zijn voor die shit, bovendien vertrouw ik het sowieso niet, je kunt niet aannemen dat het niet aan die zooi ligt.
 
Van hoeveel gevallen ken jij de precieze oorzaak? Mensen denken te snel er gaat iets mis dus dan zal er wel misbruik van gemaakt zijn. Misschien kan het ook zo zijn dat de meeste die hartproblemen er van gekregen hebben zich gewoon aan de voorschriften hadden gehouden.
De overheid verbiedt het denk ik ook wel met een reden, als mensen er abnormale hartkloppingen ermee ervaren dan is dat toch niet normaal?????

reden? het blindelings volgen van amerikaans beleid door onze overheid.
en daar is het verboden omdat het o.a. als grondstof voor crystal-meth werd gebruikt....
 
Kijk, daar heb je het probleem al... hij is dus blijkbaar niet gezond.

Hij zal idd al een afwijking gehad hebben want zo heftig reageren op 1-2 stackertjes is raar.

Ik ben ramgezond, maar mijn hart lijkt het ook niet zomaar te pikken. Ben op tijd er mee opgehouden wat wellicht veel gescheeld heeft. Het is het risico voor mij iig niet waard.
 
Een maat van me is dan net niet in het ziekenhuis beland, maar hij had dezelfde hartproblemen na het gebruik van dit soort stackers. Hij stopte en onmiddelijk verdwenen de klachten.
 
Hoezo? Het is niet zomaar illegaal. Natuurlijk valt een gemiddeld mens niet meteen dood neer, maar er zijn wel risico's aan verbonden.

Ach kerel, ze verbieden zoveel tegenwoordig.
De EU loopt blind achter de US aan met dit soort dingen.

De enige dode waar ik ooooit van gehoord heb is een footballer uit de US die niets meer at behalve stacker 2.

Die overleed op het veld, zn hart had er geen zin meer in....verrassing.
 
heb het met clen gehad,geloof 60mcgr,lag mooi ant monitor op de iC,Nooit last,en ineens BAMMMM,maanden later nog een verkeerde ritme impuls aan over gehouden.
Nooit meer
 
heb het met clenbuterol gehad,geloof 60mcgr,lag mooi ant monitor op de iC,Nooit last,en ineens BAMMMM,maanden later nog een verkeerde ritme impuls aan over gehouden.
Nooit meer

Nu ben jij natuurlijk ook een sneu geval he...moet je er wel ff bij zeggen.
 
Mijn laatste stacker is me echt heel slecht bevallen,harkloppingen,zweten,duizelig en een heel bekneld gevoel in de borst,later bleek dat ik van mezelf al hoge bloeddruk heb en daar nog een stackertje bij was net iets teveel.
Een maat van me heb ik al 2 keer mogen naar spoed brengen door stackers (hij nam er wel 2 tegelijk 3x per dag)
 
Laatst bewerkt:
Van hoeveel gevallen ken jij de precieze oorzaak? Mensen denken te snel er gaat iets mis dus dan zal er wel misbruik van gemaakt zijn. Misschien kan het ook zo zijn dat de meeste die hartproblemen er van gekregen hebben zich gewoon aan de voorschriften hadden gehouden.
De overheid verbiedt het denk ik ook wel met een reden, als mensen er abnormale hartkloppingen ermee ervaren dan is dat toch niet normaal?????

Als jij denkt dat alles wat de overheid verbied zo slecht voor je is wat doe je dan in deze sectie ???
 
Van hoeveel gevallen ken jij de precieze oorzaak? Mensen denken te snel er gaat iets mis dus dan zal er wel misbruik van gemaakt zijn. Misschien kan het ook zo zijn dat de meeste die hartproblemen er van gekregen hebben zich gewoon aan de voorschriften hadden gehouden.
De overheid verbiedt het denk ik ook wel met een reden, als mensen er abnormale hartkloppingen ermee ervaren dan is dat toch niet normaal?????

Voor zover ik weet (ik kan het mis hebben) is het verboden omdat teveel mensen het als party-drug gingen zien die minder "schadelijk" was als xtc oid..
Ze namen lekker een paar stackers en ze gingen een stuk langer. En dan met alcolhol of iets anders erbij ging het zeer regelmatig mis...
 
idd bizar om er zo heftig op te reageren...

hoe lang nam hij het al ? en nam hij nog andere pillen ook ?

zelf heb ik er nooit meer dan 1 pilletje/daags van genomen, is meer dan voldoende voor mij.

moet wel zeggen; een vriendin van mij heeft ook eens naar de dokter mogen gaan na inname van stacker2 met ephedra.
was wel haar eigen domme schuld : haar eerste keer nam ze er 's morgens 2 tegelijk... resultaat : paar uur later op haar werk was ze zo hyper als een wild konijn... kreeg toen ook iets om haar hartslag te doen dalen.

Hij heeft ongeveer 2potjes genomen over een paar maanden tijd en begon echt verslaaft aan die pillen te worden.
Nu moet hij nog steeds pillen nemen om zijn bloeddruk omlaag te houden.
 
Als jij denkt dat alles wat de overheid verbied zo slecht voor je is wat doe je dan in deze sectie ???

Hahaha, sorry maar dit is wel een hele domme opmerking:)

Waarom zou de overheid zijn eigen economie tegenhouden zonden enige reden??
Natuurlijk doen ze dit om de gezondheid van menig Nederlander te bewaren. Natuurlijk ook om de ziektekosten niet de pan uit te laten rijsen.
 
Ik ben ramgezond, maar mijn hart lijkt het ook niet zomaar te pikken. Ben op tijd er mee opgehouden wat wellicht veel gescheeld heeft. Het is het risico voor mij iig niet waard.

Misschien dat jij wat overgevoelig bent. Zo zijn er ook mensen die genoeg hebben aan een half paracetamolletje waar een ander er 3 nodig heeft.
Kan natuurlijk altijd...
 
Back
Naar boven