AndroidHealthClinic

Hartslag 100+ in rust

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
26 mrt 2019
Berichten
35
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Goede middag,
Ben afgelopen dinsdag begonnen met m'n eerste inject test van 500. Dag erna geen problemen ondervonden. Donderdag begon ik last te krijgen van wat druk op de borst dus besloot mijn smartwatch weer eens te gaan dragen voor het monitoren van m'n hartslag. Toen bleek deze 115 te zijn... Afgelopen tijd hartslag in de gaten blijven houden en het blijft schommelen tussen de 95 en 120 in rust. Tijdens de training van vanmorgen is dit zelfs opgelopen tot 155. Maak me er best wel zorgen over aangezien je hart toch je meest kostbare orgaan is, zit er zwaar aan te twijfelen om dinsdag niks te gaan zetten en te stoppen of verlagen tot 300mg ew. Aanstaande maandag maar eens langs de huisarts ermee.. mochten er mensen zijn met dezelfde ervaring let me know please!
 
Zou het ook niet een soort paniekaanval kunnen zijn omdat je je zo druk maakt daarover?
Bij twijfel inderdaad zo snel mogelijk naar een arts.
 
Zou het ook niet een soort paniekaanval kunnen zijn omdat je je zo druk maakt daarover?
Bij twijfel inderdaad zo snel mogelijk naar een arts.

Heb hier ook al over na gedacht, alleen m'n horloge meet constant en ook op de momenten dat ik er niet mee bezig ben is m'n hartslag 100+, mijn horloge houd dit bij en verzend dit naar m'n telefoon. Verder heb ik ook een redelijk ongemakkelijk gevoel op de borst zo nu en dan. Ik ga nu mijn bloeddruk op laten meten. Zal de resultaten hier posten.
 
Waar kom je het op uit als je het een paar keer old school meet met een vinger op je halsslagader? Sommige van die smartwatches geven echt totaal debiele hartslagwaardes (ik heb ook 100+ gehad bij een échte hartslag van 60 bpm).

Als het daadwerkelijk continu zonder reden 100+ bpm blijft in rust is dat reden voor een bezoek aan je huisarts.
 
Kom ik precies op hetzelfde uit, m'n moeder is vroeger arts geweest en ben daar ookook e langs geweest. Zij vind mijn hartslag ook absurd hoog na een polsmeting en raad me aan sowieso morgen de sportschool even over te slaan. Zij weet niet van mijn kuur overigens..
 
Zou eens naar de huisarts gaan voor een ECG. Mag je hier posten als je wil, ik kan ze lezen (naast beoordeling door arts)
Gok dat het simpelweg een normaal hartritme is met een stressfactor.
Als het dat niet is, stoppen met kuren.
 
Laatst bewerkt:
Een hartslag "tot 155" tijdens de training is toch normaal? Na zware deadlifts of squats kan je daar zelfs nog ver boven zitten.
 
Zou eens naar de huisarts gaan voor een ECG. Mag je hier posten als je wil, ik kan ze lezen (naast beoordeling door arts)
Gok dat het simpelweg een normaal hartritme is met een stressfactor.
Als het dat niet is, stoppen met kuren.

Zal ik doen en zal de resultaten hier posten. Net m'n bloeddruk laten opmerken en deze was ook wat aan de bijzondere kant heb ik mij laten vertellen.

175/88 rechts hartslag 110
133/85 links hartslag 114

Weet niet of je hier iets uit op kan maken?
 
Zijn momentopnames, kan je niet veel van maken nee.
 
Was jij niet de gene die 150mcg T3 ging nemen?

Kan ook iemand anders met vergelijkbare avatar zijn...
 
Ik had dat tijdens m'n eerste kuur ook. Ik was in spanning (niet op de goede manier) tot wanneer het inkickte. Bleek nadien onnodig. Was gewoon angst bij mij.

Ik heb af en toe bij de start een paar dagen een verhoging (75-80bpm) maar dat trek snel weg.

Ik gok dat het iets dergelijk is maar een ECG of dergelijke zal uitsluitsel en rust brengen
 
040B

Nee geen ervaring met T3, denk dat je mij verward met iemand anders inderdaad.

mucci

Zou heel goed kunnen inderdaad, sinds m'n eerste inject al wel bijna 2kg bijgekomen. Vraag me alleen af of dit puur vocht is of dat het al iets van werking heeft. Pump in de gym is ook al wel te merken. Verder ben ik meerdere keren bij n enkele prikkel zo geil als een balletje:D

Ga maandag toch even een kijkje nemen bij de huisarts en vragen om een ECG, zal deze hier posten en misschien heb je wel gelijk dat het een stressfactor is want vind het allemaal wel erg spannend en ben er best vaak mee bezig in m'n hoofd. Weet verder niet of deze hartslag nadelig is voor m'n gezondheid al zou ik dat nog 10 weken hebben?
 
Hoe meet jij je hartslag in rust? Je hartslag is pas echt in rust na een paar minuten plat op je rug liggen terwijl je je helemaal ontspant
 
Stek

Ja dan kom ik zo rond de 80 - 90 uit. Vrij normaal iets aan de hoge kant. Ook gemeten bij het tv kijken bijvoorbeeld dan kom ik zo rond de 100. Alleen bij n kleine inspanning zoals een stukje lopen schiet ie soms wel naar de 120.
 
Jij maakt je veel te druk.
 
Stel ik zou me veel te druk maken, zou t schade kunnen toebrengen aan m'n hart als ik 10 weken lang zon hoge hartslag zou hebben? Vind het zelf niet bepaald storend ofso maar begon me er wel zorgen over te maken.
 
Kom op kerel... Als jij helemaal in de paniek slaat tot hartkloppingen aan toe na een paar injecties testosteron is anabolen gebruiken toch helemaal niks voor jou... Stop ermee voordat het te laat is.

En je stoere gebruikersnaam moet je ook maar even veranderen want je maakt jezelf er nogal belachelijk mee nu.
 
Laatst bewerkt:
Kom op kerel... Als jij helemaal in de paniek slaat na een paar injecties testosteron is anabolen gebruiken toch helemaal niks voor jou... Stop ermee voordat het te laat is.

En je stoere gebruikersnaam moet je ook maar even veranderen want je maakt jezelf er nogal belachelijk mee nu.


Bedankt vriend, de grond ingetrapt worden was precies wat ik nodig had. Vraag gewoon simpelweg om wat advies.. dinsdag volgende inject zie t wel of ik de pijp uit ga ;)

En ja, m'n gebruikersnaam vond ik best wel creatief, dat is over de jouwe niet te zeggen. Fijne dag nog en bedankt voor je commetaar
 
Back
Naar boven