MuscleMeat

Hartslag + cardio + vetverbranding vragen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Via de app vet secret kun je vrij eenvoudig bijhouden wat je eet. Dan kun je vanavond ff kijken wat het is en vanaf morgen vroeg beginnen met invullen, weet je morgenavond precies wat je hebt gegeten. Dan kun je normaal blijven eten zoals je nu doet en dan ga je langzaam voedingsmiddelen vervangen door betere voedingsmiddelen, best simpel, en goed te doen.
Dan is een keukenweegschaal echt nodig.

Een simpele hartslagmeter met borstband, zodat je niet te fanatiek gaat doen.
En waarom eigenlijk niet een sportkeuring via het sportmedische adviesbureau. (sma) Dan meten ze je conditie en worden daaruit je hartslagzone's bepaald. Daarbij bepalen ze ook je vetpercentage, heb je alles wat je nodig hebt en ben je nog verantwoord bezig ook.
Ja je zorgverzekering vergoed dit soort sport medische onderzoeken, eens in de twee jaar... denk ik.
Over twee jaar zou mooi zijn, dan ben je waarschijnlijk op het 1ste kwart van je streeffysiek.
Het is een marathon geen sprint.
 
Mentat. Klopt, crosstrainers maken een rare ronde beweging, en dan met je armen duwen en trekken voelt erg kunstmatig aan. En went nooit.
 
Ik zou wel gezien je voedingsschema de bijna 300 gr eiwitten verminderen naar 2-2,5x lichasmsgewicht. 175 -200 gr en meer koolhydraten nemen. 100 gr koolhydraten is imo wel erg weinig.
 
Klopt. Hij kan met 2x bw al af.
Mogelijk kan hij met 178gr (2× (189-100)) al af, maar we zijn het eens dst het veel te hoog is.

Iirc zat hij ook op 58g vet, nogal aan de lage kant.
 
Ik heb niet weinig spieren maar veel vet 😂.

Ik
Klopt. Hij kan met 1,8-2x bw al af.

Alright dan verminder ik mijn eiwitten.

Ik verhoog mijn koolhydraten zodat ik meer glycogeen in me spieren krijg, zodat ik tijdens de cut kan presteren op kracht niveau.
Ik zal mijn gezonde vetten ook verhogen, zodat mijn lever meer cholesterol en daardoor meer testosteron kan aanmaken.
Ik zal de kwaliteiten van eiwitten ook beter benutten, wellicht voor het slapen gaan wat langzame caseïne proteïnes.

Het is alleen jammer van de rosvastutine die ik van mijn cardioloog moet slikken, die verlaagt mijn cholestrol en doet wat het moet doen, maar dat zal wel invloed op mijn Test levels krijgen.
Zolang ik maar minimaal 120 x 5 Kilo nog kan bankdrukken maak ik me niet zorgen, als mijn kracht fors afneemt dan weet ik dat ik veelste hard cut.
En ja ik gebruik Benchpress altijd als een soort benchmark om te kijken hoever ik er voor sta.

Scheelt me ook in geld dat ik minder eiwitten kan benutten.
 
Ik heb niet weinig spieren maar veel vet 😂.

Ik


Alright dan verminder ik mijn eiwitten.

Ik verhoog mijn koolhydraten zodat ik meer glycogeen in me spieren krijg, zodat ik tijdens de cut kan presteren op kracht niveau.
Ik zal mijn gezonde vetten ook verhogen, zodat mijn lever meer cholesterol en daardoor meer testosteron kan aanmaken.
Ik zal de kwaliteiten van eiwitten ook beter benutten, wellicht voor het slapen gaan wat langzame caseïne proteïnes.

Het is alleen jammer van de rosvastutine die ik van mijn cardioloog moet slikken, die verlaagt mijn cholestrol en doet wat het moet doen, maar dat zal wel invloed op mijn Test levels krijgen.
Zolang ik maar minimaal 120 x 5 Kilo nog kan bankdrukken maak ik me niet zorgen, als mijn kracht fors afneemt dan weet ik dat ik veelste hard cut.
En ja ik gebruik Benchpress altijd als een soort benchmark om te kijken hoever ik er voor sta.

Scheelt me ook in geld dat ik minder eiwitten kan benutten.
Is het niet handiger om door de weeks minder koolhydraten binnen te krijgen zodat je glycogeen leeg raakt en daarna 1 keer per week meer koolhydraten inneemt om dit aan te vullen. Anders zal je glycogeen voorraad vol zijn en de resterende koolhydraten opgeslagen worden als vet. Zo speel je wel met vuur lijkt mij.

Ik ben niet iemand met veel verstand hoor, dit is meer een vraag om te bevestigen of dit inderdaad het geval is
 
En ja ik gebruik Benchpress altijd als een soort benchmark om te kijken hoever ik er voor sta.
En dat is nou precies de 1e lift waar de meeste mensen op achteruit gaan als ze minder gaan wegen... Echt zo'n "massa verplaatst massa" oefening.
ak
 
  • Haha
Waarderingen: ak
En dat is nou precies de 1e lift waar de meeste mensen op achteruit gaan als ze minder gaan wegen... Echt zo'n "massa verplaatst massa" oefening.
ak
+ op leg day de bb squat 👏
 
Dit is wel goed hoor!

Hoe recent is die profielfoto?

Die is van Ergens begin Juni dit jaar.
Ik heb toen een poos door ziek zijn niet meer gesport en veel in bed gelegen en mijzelf helemaal kapot vol gevreten om aan te sterken.
doe er maar + 5-8 kilo aan pure vetmassa bij denken. Ik heb helaas niet altijd genoeg discipline en ik kom ook makkelijk in vet aan...
 
Die is van Ergens begin Juni dit jaar.
Ik heb toen een poos door ziek zijn niet meer gesport en veel in bed gelegen en mijzelf helemaal kapot vol gevreten om aan te sterken.
doe er maar + 5-8 kilo aan pure vetmassa bij denken. Ik heb helaas niet altijd genoeg discipline en ik kom ook makkelijk in vet aan...
Iedereen komt makkelijk in vet aan als hij/zij teveel calorieen inneemt, gebruik dit niet als een smoesje alsof het alleen voor jou moeilijk is. Zoals ik altijd kreeg te horen: wees geen fking pussy en zorg dat je je houd aan je dieet
 
'Wij' maar denken dat je chubby bent op 29% :roflol:
In paar weken kom je niet zoveel vet aan, daar zal ook vocht bij zitten. Dat is er zo weer af, lekker gaan trainen.
 
Die is van Ergens begin Juni dit jaar.
Ik heb toen een poos door ziek zijn niet meer gesport en veel in bed gelegen en mijzelf helemaal kapot vol gevreten om aan te sterken.
doe er maar + 5-8 kilo aan pure vetmassa bij denken. Ik heb helaas niet altijd genoeg discipline en ik kom ook makkelijk in vet aan...
Ik ken mensen die zeggen als ze langs de bakker lopen al 1kg vet aankomen van die lekkere geur, heb jij dit ook!?
 
Ik ken mensen die zeggen als ze langs de bakker lopen al 1kg vet aankomen van die lekkere geur, heb jij dit ook!?
Doe eens ff lief zeg 😂😂😂
 
  • Heart
Waarderingen: ak
'Wij' maar denken dat je chubby bent op 29% :roflol:
In paar weken kom je niet zoveel vet aan, daar zal ook vocht bij zitten. Dat is er zo weer af, lekker gaan trainen.

haha nou ik vind dat ook nog steeds veel 29%. Hoewel ik (Denk) dat die basicfit weegschaal niet accuraat is. Ik denk eerder 25% bf.


Alle bedankt voor jullie tips! ik zal nog eens later posten wat voor progressie ik heb geboekt.
Ik ga me nu als in malle inlezen op alle sticky's mbt voeding en schema.
 
Om vet te verbranden moet uw hartslag 65-70% zijn van uw Maximale hartslag die uw hart nog haalt. Dit is bij iedereen individueel anders.
Gemiddeld is het 220 - leeftijd, maar dat is slechts een gemiddelde. Je moet dit testen.
 
Back
Naar boven