Fitness Seller

Hartslag in rust 37 slagen per minuut? Is dit niet te laag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon even langs de dokter.

Beste is altijd zelf nemen ipv een toestelletje. Weet je ook meteen of ie (on)regelmatig is
Dit dus. Ga naar je behandelend arts en bespreek het met hem. Wij kunnen gissen en goedbedoelde adviezen geven, maar een dokter is en blijft hiervoor de expert terzake. Succes!
 
55 in rust , als je werkelijk twijfelt of het goed is ff bezoekje aan de cardioloog ( die zal een beter antw kunnen geven dan een stel gymbro's ) succes ermee . in mijn geval was er niks mis groot hart !
 
Je bent me voor.
Ik heb een aantal weken geleden eens meegedaan aan een geneesmiddelenstudie en daar werd ook het hart uitvoerig getest en ik vermoed dat ze toen wel iets zouden gemerkt hebben moest er iets onregelmatig geweest zijn. Wel was m'n hartslag toen wel 42
 
Ik heb een aantal weken geleden eens meegedaan aan een geneesmiddelenstudie en daar werd ook het hart uitvoerig getest en ik vermoed dat ze toen wel iets zouden gemerkt hebben moest er iets onregelmatig geweest zijn. Wel was m'n hartslag toen wel 42
Dan vermoed ik dat ze dan ook wel iets zouden hebben gezegd als er een probleem is. Waar dient dit topic dan voor?
 
Dan vermoed ik dat ze dan ook wel iets zouden hebben gezegd als er een probleem is. Waar dient dit topic dan voor?
yasmine hoopt stiekem dat we opnieuw beginnen trollen en rellen, in de hoop dat zijn hartslag meteen een paar slagen hoger gaat :p
 
yasmine hoopt stiekem dat we opnieuw beginnen trollen en rellen, in de hoop dat zijn hartslag meteen een paar slagen hoger gaat :p
dan haalt zijn hartslag terug 42 en is alles opgelost :p
 
Ik heb een aantal weken geleden eens meegedaan aan een geneesmiddelenstudie en daar werd ook het hart uitvoerig getest en ik vermoed dat ze toen wel iets zouden gemerkt hebben moest er iets onregelmatig geweest zijn. Wel was m'n hartslag toen wel 42
Waren het toevallig geneesmiddelen om je hartslag te verlagen?
 
Doe je veel aan duursport of enkel krachttraining? Van mensen die veel aan duursport doen op hoog niveau is zo'n lage rustpols niet abnormaal.
 
Doe je veel aan duursport of enkel krachttraining? Van mensen die veel aan duursport doen op hoog niveau is zo'n lage rustpols niet abnormaal.
Aan zijn profielfoto & stats te zien denk ik niet dat TS aan hoog niveau duursport of uberhaupt duursport doet? :p
Ik haal meestal rond de 50, in jouw geval zou ik zoals eerder gezegd misschien eens kijken op het internet om een richting te krijgen en evt. ook nog bij de dokter passeren.
 
Ik zit ook wel eens beneden de 40. Zit in de familie. Hartslag in rust kun je het best in bed meten gedurende 1 minuut direct nadat je wakker wordt. Bij twijfel even langs de huisarts en cardioloog.
 
Waren het toevallig geneesmiddelen om je hartslag te verlagen?
Neen, maar ik heb dit al jaren...Maar het wordt lager met ouder worden. Ik weet ook dat ik, als ik me er op toeleg, extreme prestaties kan (kon) leveren. Volgens mij is er toch iets bijzonder met dat hart. Ik herinner me dat ik vroeger 3 x 30 min cardio deed na 2 uur krachttraining... Heel vreemd/
 
Ik zit ook wel eens beneden de 40. Zit in de familie. Hartslag in rust kun je het best in bed meten gedurende 1 minuut direct nadat je wakker wordt. Bij twijfel even langs de huisarts en cardioloog.
Dat heb ik deze ochtend gedaan... meerdere metingen... eens 33 , en twee keer 36
 
yasmine hoopt stiekem dat we opnieuw beginnen trollen en rellen, in de hoop dat zijn hartslag meteen een paar slagen hoger gaat :p
Haahahahahan ja, jullie zijn te lief voor de sinds ik het nieuws over het huis meldde. HAhahaha. Ik ga nog dood door jullie.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Haahahahahan ja, jullie zijn te lief voor de sinds ik het nieuws over het huis meldde. HAhahaha. Ik ga nog dood door jullie.
Hartstilstand?
 
Neen, maar ik heb dit al jaren...Maar het wordt lager met ouder worden. Ik weet ook dat ik, als ik me er op toeleg, extreme prestaties kan (kon) leveren. Volgens mij is er toch iets bijzonder met dat hart. Ik herinner me dat ik vroeger 3 x 30 min cardio deed na 2 uur krachttraining... Heel vreemd/
Ik herinner me zelfs dat je pijlsnel kon wegrennen voor een tractor :roflol:
 
Ik herinner me zelfs dat je pijlsnel kon wegrennen voor een tractor :roflol:
Inderdaad, toen was ik 37 en liep ik 11, 86 op de 100 meter. Voor een 36 plusser denk ik een Belgisch record... hahaha
 
  • Like
Waarderingen: mat
Haahahahahan ja, jullie zijn te lief voor de sinds ik het nieuws over het huis meldde. HAhahaha. Ik ga nog dood door jullie.

Als dat zou kunnen. :burns:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Neen, maar ik heb dit al jaren...Maar het wordt lager met ouder worden. Ik weet ook dat ik, als ik me er op toeleg, extreme prestaties kan (kon) leveren. Volgens mij is er toch iets bijzonder met dat hart. Ik herinner me dat ik vroeger 3 x 30 min cardio deed na 2 uur krachttraining... Heel vreemd/

Misschien moet je t gewoon als een soort countdown zien...
 
37 slagen per minuut is beter dan helemaal geen hartslag dus wees maar tevreden met wat je hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven