XXL Nutrition

Hartslag

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Door da dag ook als ik geen inspanning doe, heb ik de laatste tijd een abnormale hoge hartslag! :s Ook slaat het hart heel hard!
VB als ik 10 trappen doe, juist alsof ik weet niet welke inspanning gedaan hebbe?

Kan iemand mij vertellen wat er scheelt?Ben wel een beetje ongerust :s
 
gebruik je vetverbranders of AS of andere producten die gerelateerd zijn aan hartritme functies?
heb je asthma of ben je kortademig?
 
Ik ben ongeveer een maand gestopt met yellow subs = vetverbrander! Voor de rest neem ik niets! Ik heb altijd wel astma gehad maar de laatsje jaren geen last van gehad!
 
Weet iemand raad voor mij? Mss bloed laten onderzoeken en dokter een bezoek brengen ofzo?
 
Hmz, het zou nog door die vetverbranders kunnen komen, hoewel dat niet normaal zou zijn. Maar waaraan refereer jij die abnormale hoge hardslag? Als je rustig zit, en niets doet...is je hartslag dan normaal? Zo ja...dan heb je geen abnormaal hoge hardslag.
Een krachtige hardslag is niet zo vreemd... kan weinig kwaad.
 
Juw Robin, derff toen stond ik ff op en ging terug liggen in de zetel toen had ik het ! En nu de laatste uur voel ik nix meer ! Mss veel stress wat ik nu toch wel heb? zou da kunnen een oorzaak zijn?
 
stress zou kunnen als er niets anders te vinden is, maar ik vind het altijd een beetje te makkelijk om alles maar af te schuiven op stress.
 
Hé, nu jullie het over stress hebben begint er ineens een lampje te branden :) Wel een over overtraining gehoort!? Dan kan je dat verschijnsel ook hebben. Nergens anders last van? (sneller vermoeid, minder progressie blabla)
 
Slechte conditie?
 
Originally posted by admin
Slechte conditie?

Ah zeg...enkel al van een trapje!? Dan zou die conditie wel heel bar slecht zijn hehe.
 
Hehe, Neen neen mannen zo slecht is mijn conditie niet !!!
Ik denk dat het toch van de stress geweest is, kvoel al 2 dagen niets meer dus alles in orde! Gisteren opnieuw gaan trainen, een weekje niet geweest, het ging lekker. Dus zie ik gn andere oorzaak dan stress, opgejaagd...
Thanx 4 the replies
 
Originally posted by Robin


Ah zeg...enkel al van een trapje!? Dan zou die conditie wel heel bar slecht zijn hehe.
Dat is het juist..wanneer je het krijgt na een inspanning is het door die inspanning, als je het gewoon krijgt van veel stress dat is iets heel anders.
Een combinatie kan ook nog maar zo te horen teveel stress...
 
Als je je rusthartslag weet(meten als je net wakker bent) en hij is hoger dan normaal dan kan dat een teken van overtraining zijn.

Moet je natuurlijk niet al overtraind zijn als je hem meet.
 
Back
Naar boven