Fitness Seller

Havermout in de staafmixer?

Bezoekers in dit topic

axxis

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Zelf vind ik volgende 'recept' :) nogal lekker/goedvullend/makkelijk/drinkbaar(!)..

250gr kwark
1 banaan
60gr havermout
aanvullen tot +/- 600ml met (150ml) halfvolle melk

stats:
577cal
42.3gr eiwit
82.5gr kh
6.5gr vet

en dan in de staafmixer... alleen dan wordt die havermout dus helemaal versnipperd... en niet verzadigd met melk ofzow.... Geeft dit?

AxxiS

Me neef doet dat ook altijd, das zwaar goed te drinken..

die brinta eet ik gewoon ni graag op de gewone manier

Doe ook elke morgend 80gr brinta in mixer in 500ml water + 25gr eiwit (+600kcal).

de 500ml melk drink ik onmiddelijk nadien, vind het anders te dik.

M4yD4y zei:
die brinta eet ik gewoon ni graag op de gewone manier

Doe ook elke morgend 80gr brinta in mixer in 500ml water + 25gr eiwit (+600kcal).

de 500ml melk drink ik onmiddelijk nadien, vind het anders te dik.

doe dat ook weleens: 100 gram brinta, 30 gram eiwitpoeder (choco), 500 ml melk, 2 kopjes water en mixen maar..

ik maak(-te moet ik zeggen, nu cutten) ook altijd shakes met havermout. Handig voor de ecto´s, je kunt wel een pak! wegkrijgen op een dag, op die manier.
en lekker dat het is!! maakte het met vééél fruit, wat kwark/yoghurt/melk en weightgainer en whey.... wat een bommen waren dat zeg, soms zelfs paar rauwe eieren er door, maar daar ging ik wat muf van ruiken :D

Gaat het niet te dik worden als je brinta gebruikt??

Jopie

gewoon genoeg water en melk toevoegen. 100 gram brinta, 30 gram eiwitpoeder, 500 ml melk, 2 glazen water en je drinkt het zo weg...

Halve liter melk
50 gr eiwitten
40 gram brinta

Alles in een shakebeker gooien en voordat het pap wordt opdrinken. eventueel dextro toevoegen.

En dan ga ik na 30 min altijd trainen

150 havermout.
300 ml water in een beker. Lepel erbij.. Drinken maar!

Pak brinta in de ene hand, fles water in de andere en spoelen maar! :)

Maaruh, ik heb wel eens brinta door de kwark gemikt maar dat was na een halve minuut echt een brok steen :) Eet het liever allemaal appart.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven