AndroidHealthClinic

Havermout meenemen werk?

Bezoekers in dit topic

Ik heb mijn voedingsschema wat aangepast.
's ochtend eet ik yoghurt met havermout.

Rest van de dag op het werk rijst, met kip en spruitjes (of brocolli). Dit is allemaal makkelijk te preppen en lang houdbaar.
Totaal tussen 8 en 5 (tijdens pauze of gewoon eens zo tussendoor, ik werk in een werkplaats maar af en toe ook op kantoor waar ik gerust tussendoor wat mag eten) eet ik 250 gram (ongekookt) rijst, 200 gram kip,200 gram spruitjes (of brocolli) en 3 eieren . Dit smijt ik dus allemaal in een grote broodtrommel en ik ben voor de heledag voorzien ^^.

Graag jullie mening of dit wat is, of moet het meer gevarieerd ?
 
https://imgur.com/a/HkdU2W1

Dus zoiets als bovenstaande =), net ff geprobeerd en past prima in de broodtrommels van de action.
Hierin zit 250 gram (ongekookt) rijst, 3 eieren, 200 gram kip, 200 gram spruitjes (in dit geval).

Nu kwestie van trommeltje opendoen en kanen maar. En easy preppen voor de hele week ^^

Thanks voor de tips!
 
https://imgur.com/a/pnZxY6J

Hierboven het nieuwe voedingschema! Vanaf 11 tot 5 is dus uit de zelfde bak kanen, net wanneer ik een beetje zin heb.
Onderhoud is 2800, kzit in de bulk dus 500 erboven.

Zou iemand kunnen controleren of dit voldoende is?

Avond maaltijd eet ik nog met mijn ouders mee. Altijd gezond en gevarieerd, lekker gebruik van maken dus nog !
 
Hoeveel topics met kruisverwijzingen ga je nog maken ?
 
Ja dat is voldoende, gewoon een paar maanden zo eten, niets aan veranderen.
 
Ik mis de vodka spa rood in je schema
 
Gewoon even zondagochtend 2 uurtjes preppen.

Heb je voor 5 dagen zo gedaan.

Vroeger deed ik dat ook... Lang geleden :o

Ik bewaarde T gewoon 5 dagen in de koeling. Je kan ook 3 dagen in de koelkast stouwen en de rest invriezen.
image.jpeg image.jpeg
 
Ik gooi thuis mijn havermout eerst (droog) door de blender. Daarna gooi ik het op het werk makkelijk door een shake met wat whey.

Havermout
Whey
Kaneel
Water

Even schudden en klaar...makkelijker is er niet.
 
Waarom maken sommige mensen het hun toch zo moeilijk?
 
Je kunt 'overnight oats' maken. Dan meng je het in de ochtend al met water/melk/whey/whatever en zet je het op werk in de koelkast en eet/drink je het op. Zelf vind ik mengen met zo min mogelijk vloeistof prettig zodat het een soort van papje is. Ook kun je je havermout met water/melk op je werk in de magnetron verwarmen en hier achteraf whey/fruit/whatever aan toevoegen. Ik gebruik meestal 100 ml water/25 gr oats hiervoor en dan 3 min opwarmen op 600W.
Overnight oats is baas :thumbup:
 
Overnight oats is baas :thumbup:
Moet zeggen dat ik de laatste tijd altijd mijn oats in de magnetron bereid. Maar heb nog maar 2x 30 gram en in de magnetron zet het aardig uit dus meer volume.
 
Moet zeggen dat ik de laatste tijd altijd mijn oats in de magnetron bereid. Maar heb nog maar 2x 30 gram en in de magnetron zet het aardig uit dus meer volume.

De hele nacht? :trollface:
 
Back
Naar boven